Chapter 21- She's my friend

885 39 24
                                    

Harry's POV

Osmeh mi je nestao sam lica kada sam ugledao Noaha kako stoji pored nas. Prevrnuo sam ocima i pogledao u Kate koja je namrstena gledala u njega.

"Sta hoces Noah?" upitao sam ga sa nadom da ce se okrenuti i otici ali nista od toga. Samo je stajao i nepomicno zurio u Kate. Uhh, kako bih ga sad udario. Nakasljao sam se i prodrmao Noaha.

"Ne dodiruj me, ovde sam da ti donesem pismance. Mislim da je od neke lepe curice." provokativno je rekao i bacio mi neko pismo ispred nosa. Spustio sam pogled i pogledao u njega ali ga nisam uzimao. Namrstio sam se i pogledao u Kate koja je vec gledala u mene.

"Kazi mi stvarno od koga je."

"Ja ti lepo kazem da je od neke curice, a ti ako hoces procitaj." prosteljao sam ga pogledom i pogledao jos jednom u pismo koje je odjednom nestalo kao i Noah. I prvo sto sam pomislio je to da mi je oteo i pismo i devojku. Ali ne. Otisao je i izasao napolje.

Vratio sam pogled na Kate i video kako noktima pokusava da otvori kovertu. Molim? Oci su mi se rasirile i brzo sam istrgnuo kovertu iz njenih ruku.

"Hej, daj mi to pismo." viknula je i dobio sam osecaj da svi gledaju za nas sto. Namrstio sam se i ignorisao je.

Izasao sam ispred, otisao malo dalje od ulaza i stao pored velikog zida. Navalio sam se i pokusao da otvorim pismo. Da, pokusao. Jao, pa ko je ovo zalepio? Prevrnuo sam ocima i posle dugog mucenja otvorio.
"Harry, da predjem odmah na stvar. Imam jedan poslic za tebe koji neces moci da odbijes. Radi se o jednoj isporuci koja me moze izvaditi iz ovog posranog zatvora. Znas da su me zatvorili zbog isporuke oruzja. E sad da znas nije imalo dovoljno dokaza protiv mene. I kada isporucis nece imati dovoljno dokaza i izadjucu odavde. Ako odbijes da isporucis, devojka ce nastradati. Pa ti sad vidi. Bices obavesten za sve. Ako te budu uhvatili nemoj slucajno da zucnes moje ime inace cu te ubiti. Voli te tata."

Zguzvao sam papir dok sam skripao zubima. On ce meni da postavlja uslove? Srce mi je pocelo lupati dok mi se zeludac prevrtao. Ocigledno moram prihvatiti njegov zahtev. Kada je rekao devojka na koga li je mislio?
'Jao Harry, pa na koga ce misliti ako ne na Kate?'

Dodao mi je zdrav razum na sta sam mu ovaj put bio zahvalan. Eto znao sam! Kada god imam nekog pored sebe mora nesto da se desi. Nervirao sam se i u glavi, po ne znam ni ja koji put, razmatrao pismo. Culo sam korake koji su dopirali iza mene i prevrnuo sam ocima. Okrenuo sam se na peti i ugledao nekog koga ne bih zeleo da vidim pa da je poslednji na svetu.

"Sta hoces opet?" iritirajucim glasom sam rekao i podigao ruke i vazduh rasirivsi ih. Pored ovoga jos mi i on fali.

"Zar ti nisam rekao da je se klonis?"  upitao je.

"Ne primam naredjenja od budale." okrenuo sam mu ledja i pogledao u pismo koje je bilo zguzvano. Sta ako ne uspem ovo da uradim kako treba? Sta ce biti sa Kate? Snosice posledice zbog mene. Samo problem do problema. Pocepao sam papir i bacio ga u najblizu kantu a zatim posao ka ulazu.

"Gde ces?" obratio mi se Noah.

"Idem da serem, hoces sa mnom?" sarkasticno sam rekao i podigao desnu obrvu.

"Krenuo sam kod Kate." posao sam ali me je prekinuo "Posto me neces slusati pripremi se za posledice."

Taman sam krenuo ka ulazu Kate je vec bila kod vrata.

"Kate.." oglasio sam se dok me je ona ljutito gledala.

"I sta kaze tvoja curica?" prekrstila je ruke i podigla levu obrvu.

"Daj molim te Kate, kakva cura te spopala?"

"Pa ta u pismu. Da nije ona od nekih kurvica kod kojih si isao da ti se digne?" rekla je i odmah posle toga udarila se rukom preko usta. Pogledao sam je sirom otvorenih ociju i stisnuo pesnicu.

Angel of darknessDonde viven las historias. Descúbrelo ahora