Sledeci dan
"Jess, je l' si sigurna da je on?" gledam u crnu ogrlicu sa malim cirkonima koji je krase i kratku poruku koja se nasla ispred mojih vrata.
'Krasice ti vrat dok su moje usne odsutne ;)'Procitala sam naglas i podigla pogled ka Jess koja je grizla usnu i proucavala tekst na papiru. Namrstila se i pogledala me.
"Ako se onako ljubite na ulici, sigurno je on." rekla je i izmamila mi mali osmeh. Zatvorila sam vrata i usla sa njom u dnevnu sobu.
"Jess, ipak ne bih rekla, samo smo se jednom poljubili. Nismo ni u vezi." zastala sam i stavila kaziprst na slepoocnici razmisljajuci "Uh, ne znam. Pitacu ga." rekla sam ali mi se Jess odmah unela u facu.
"Nemoj ni slucajno, ispaces glupa. Ako niste u vezi ne mora da znaci da te ne voli." molim?
"Molim? Jess, nemoj da mi stajes na muke" izmaknula sam se i okrenula joj ledja " Tek smo se malo zblizili, ne znaci da se volimo" ostavila sam pokloncic od ne znam ni ja koga na stolu i sela sa Jess.
"Pa?" upitala je.
"Sta 'pa'?" rekla sam i navalila se dok sam rukom mrsila krajeve kose.
"Sta cemo sad?"
"Kako mislis sta cemo sad?" odgovorila sam joj pitanjem i okrenula se ka njoj. Nasmesila sam se na njeno prevrtanje ocima.
'Da je pametna ne bi ti postavljala glupa pitanja.'Unosio se glasic Jess u lice kako bi joj rekao za mene. Sreca pa si samo glupi glas u mojoj glavi pa te ne moze cuti.
"Sta cemo da radimo? Dosadno je." a to! Nasmejala sam se dok me je ona streljala pogledom.
"Hmm, mozemo da gledamo neki film, sta kazes?" predlozila sam joj ali je odmahnula glavom.
"Kate, dan je, a ne noc. Filmovi su lepsi za gledanje nocu." rekla je. Sta onda? Prosla sam pogledom preko ce prostorije i setila se necega.
"A da odemo do poslasticarnice?" skocila sam i pogledala je. Ustala je za mnom i namrstila se.
"Ne Kate, dovoljno sam se udebljala.." prebacila je pogled ka svoj stomak koji nije bio uopste veliki i pogledala me "Nisam ja kao ti da jedem bez prestanka a da ne dobijem ni jednu kilu." rekla je na sta sam se nasmejala i prisla joj.
"Ti uopste nisi debela i ne seri." nasmejala sam se " A sto se tice mene.." prekinulo me je zvono na vratima.
"Odmah se vracam" rekla sam Jess i otrcala do vrata. Otvorila sam i susrela se sa zelenim ocima. Nasmesila sam se i navalila na okvir od vrata.
"Hej." rekao je i nasmesio se pokazivaci svoje rupice koje obozavam kod njega. Hmm, odakle on kod mene?
"Hej, odakle ti ovde?" upitala sam ga i podigla desnu obrvu.
'Oh, kako si nepristojna.'Dodao je glasic i poceo da vadi papire na kojima pise 'NEPRISTOJNA'. Protresla sam glavom levo-desno kako bi mi otisao glup prizor iz glave.
"Pa..mislio sam..ovaj" zastao je i pocesao se po potiljku " Mislio sam da odemo malo da se zabavimo do Luna Parka. Sta kazes?" nekako je progovorio a iza mene se stvorila Jess pricajuci mi na uvo da pristanem. Ha, kao da ja ne bih sama pristala.
"Oh, pa..moze." rekla sam i cula Jess kao trci ka dnevnoj. Nasmesila sam se i pozvala ga da udje unutra dok se spremim. Usao je i otisao kod Jess u dnevnu dok sam se ja spremala.
Nakon desetak minuta sam bila spremna i sisla dole. Obukla sam klasicne crne farmerice, belu majicu i uzela torbicu. Ugledala sam Harryja i Jess kako sede jedan pored drugog i svako gleda u svoje telefone. Ha, pa naravno da im je neprijatno kada se bas i ne podnose. Nakasljala sam se i prisla im. Podigli su pogled i ustali. Harry je posao ka ulazim vratima dok sam ja pricala Jess kako da ostane ovde i nikom ne otvara dok se ne vratim.
ČTEŠ
Angel of darkness
FanfikceSta se desi kada se proslost umesa u sadasnjost? Sta se desi kada sudbina spoji tamu i svetlost? Da li ce tama zarobiti svetlost u jami bez dna ili ce svetlost prodreti u tamu i izvesti njegovu svetlost? Harry je decko koji nikada nije bio u ozbiljn...