Chapter 22- We're just friends

848 42 30
                                    

Telo mi se punilo nervozom dok sam nepomicno stajala ispred crnokose zene ispred mene. Sta da radim? Kako da se ponasam? Sta smem da pricam a sta ne? Misli su mi se motale po glavi. U prostoriji je sve vise i vise postajalo vruce i imam osecaj da gubim kiseonik. Prolazila sam rukom kroz kosu i upucivala po koji pogled Harryju.

"Pa drago mi je. Ja sam Anne, Harryjeva majka." pruzila mi je ruku. M-majka? Ona? Srce mi je pocelo brze pumpati, a telo mi se pocelo znojiti. Nakon dugog zurenja u nju lazno sam se osmehnula i pozdravile smo se.

"Ja sam Kate, drugarica vaseg sina." skrenula sam pogled na Harryja koji je imao osmeh na licu. A ja? Hm, bolje da ne komentarisem posle dogaljaja sa Harryjem.

"Nemoj da mi persiras" obratila mi se "Izvinite ako sam vas prekinula. Harry, ja cu biti u kuhinji." dodala je i okrenuvisi nam ledja otisla je ka kuhinji. Prisla sam Harryju i stala ispred njega. Duboko sam udahnula, zagrlila ga rukama oko struka i naslonila glavu na njegovo rame dok mi je u nozdrvama ulazio njegov miris. Mogla bih ovako vecno. Uzvratio mi je zagrljaj i jos vise me stisao.

"Za dlaku da nas uhvati" sapnuo je " Kako ti se svidja moja majka?"

"Iako sam je upoznala na meni cudan nacin.." zastala sam i osmehnula se "Bas je prijatna." rekla sam i odmaknula se od njega.

"Kada je usla bila si malo cudna. Sta ti se desilo?" spustila sam pogled i uzdahnula, dok sam rukama stiskala krajeve majice.

"Bilo mi je malo neprijatno." sa prstima na bradi mi podze glavu kako bih ga pogledala i to i radim. Gledam ga i skeniram mu lice koje izgleda tako nezno i nedodirljivo.

"Da li je samo to u pitanju? Da li te je povredilo sto sam rekao da si mi drugarica? Veruj mi da..." prekinula sam ga "Ne, ne moras da brines. Bolje je sto si to rekao." klimnula sam glavom da ga uverim. Ne zelim da misli da je to pogresno. Delom mislim da je u pravu sto je rekao da sam mu drugarica. Tek smo stupili u vezu. Priblizava mi se i naslanja usne na moj obraz ostavljajuci vlazan poljubac, ujedno mi koza stupa u dodir sa njegovim jezikom. Odvoji se od mene i nakrivi usne. Da, taj cuveni neodoljivi osmeh. Ma kakav osmeh, on je ceo neodoljiv od glave do pete. Zagrizla sam donju usnu i okrenula se na peti kao kauboj. Osmeh mi pada sa lica kada ispred sebe zaticem Anne kako gleda u mene sa osmehom. Trgnula sam se stavljajuci ruku na potiljak. Oh, ko zna sta ce zena pomisliti. Naglo sam se okrenula ka Harryju uputivsi mu pogled koji je odavao neprijatnost kod mene. Prisao je svojoj majci i stao pored nje.

"Idem ja u WC a vi se malo upoznajte." Harry! Ides u WC, ma kako da ne. Samo zelis da izvuces svoju guzicu. Prevrnula sam ocima dok je jos imao njen pogled na sebi da me ne bi videla i namestila kosu koja izgleda kao da ju je drmala struja. Pogledala sam Harryja koji mi je namignuo i izgubio se iza belih vrata.

"Ovaj..da, bilo bi lepo da se malo upoznamo." oglasila se Anne i sela nedaleko od mene. Pridruzila sam joj se i sela preko puta nje.

"Pricaj mi malo o sebi. Gde zivis? Cime se bavis? Kada ste se upoznali? Nije pricao o tebi." spustila sam pogled ka svojim prstima koji su mi bila trenutna zanimacija.

"Zivim nedaleko odavde, na kraju sam zavrsetka cetvrte godine..hmm, upoznali smo se pre nekoliko nedelja. Ne znam sta bih jos rekla." nasmesila sam se i odlucila da je pogledam.

"Hmm, lepo. Vidim da imas dobar odnos sa Harryjem." knedla koja mi je zastala u grlu me umalo nije ugusila. Nadam se da ne misli na ono sto ja mislim. Nasmesila sam se bez ijedne reci. Ne znam kakav bih odgovor dala na ovo.

"Mislim da ima nesto vise od prijatelja izmedju vas." m-molim? Nakasljala sam se kako bih procistila glas.

"Ne, mi smo samo dobri prijatelji. Nema tu nicega." klimnula je glavom iako me je sumljivo pogledala. Posle ovoga bih dala sebi Nobelovu nagradu.

Angel of darknessDonde viven las historias. Descúbrelo ahora