Harry's POV
Zasto je morao da uradi to? Zasto? Da se nije bavio time Gemma bi bila sada sa nama, bila bi pored mene. Ali moj predivni otac je radio prljavi posao i..Ok, on mi i nije pravi otac ali da nije bilo njega Gemms bi bila sada sa nama.
Protrljao sam jednom rukom oci i osetio blagu bol u slepoocnicama. Bravo, jos fali da me boli i glava. Prosao sam rukom kroz kosu koja je postala jos cupavija i uzdahnuo. Zaustavio sam auto ispred velike zgrade i izasao zatvorivsi vrata. Usao sam u zgradu i otisao do lifta iz kog je izlazila starija zena. Nasmesio sam joj se i usao u lift a sa mnom je usao i mali plavokosi decaki. Pritisnuo sam dugme za cetvrti sprat i navalio se pogledavsi u decaka koji je vezivao pertlu na patici ali nije mu islo od ruke, nije uspevao. Sagnuo sam se, pomerio njegove ruke i vezao mu pertlu na levoj patici. Samo sto sam zavezao otvorila su se vrata lifta, decak se zahvalio i otrcao u svoj stan. Ispravio sam se i nasmesio izasavsi iz lifta.
Izvadio sam kljuceve iz levog dzepa, otkljucao i usao sam unutra. Izuo sam prasnjive starke, odgurnuo ih sa strane i otisao u spavacu sobu. 'Bacio' sam se na krevet i skinuo farmerice sa sebe bacivsi ih na pod. Ne bi bilo lose da malo odspavam ionako je vec mrak. Prevrnuo sam se na stomak i zatvorio oci sa nadom da cu zaspati. Ali je tu nadu srusio zvuk na telefonu. Polako i nevoljno sam ustao, uzeo farmerice sa poda i zavukao ruku u desni dzep izvadivsi telefon. Uzeo sam ga, bacio farmerice i vratio se u krevet. Presao sam prstom preko ekrana i ugledao jednu neprocitanu poruku. Usao sa u nju, bila je od Anne, da to je moja majka.
*Harry, ocekujem te sutra na rucak.*
Odgovotio sam joj sa 'Ok' i stavio telefon na drugoj strani kreveta.
Kate's POV
Cuje se zvuk alarma i prvo sto radim je da napipujem telefon levom rukom i priblizujem ga licu kako bih ugasila alarm. Vracam telefon na maleni nocni stolcic i okrecem se na drugu stranu. Vikend je, ali kod mog alarma verovatno nije. Opet zvoni. Iznervirano i naglo ustajem kako bih ga opet iskljucula. Uzimam ga u ruku i iskljucim a zatim pogledam na sat..8:00 Rasirila sam oci i prosla rukom kroz kosu. Jos je rano. Vratila sam telefon gde mu je mesto i vratila se u krevet da nastavim da spavam.
Okretala sam se na sve moguce nacine i na kraju sam bacila pokrivac sa sebe i ustala. Bas mi je lose posao ovaj vikend, nadam se da ce biti bolji u toku dana. Teturajuci se otisla sam u kupatilo, obavila higijenu i vratila se u sobu. Na brzinu sam obukla sive helanke i belu obicnu majicu. Klasicno, kao i svaki vikend. Laganim korakom sam sisla dole u kuhinju i skuvala sebi jednu kafu koju sam popila uz citanje casopisa. Ustala sam sa udobne stolice i pogledala u frizider kako bih nasla nesto za jelo ali je bio skoro prazan. Trebam ici u kupovinu, ali ovaj put stvarno trebam otici. Zadnji put sam bila pre sest dana.
Nakon dugog razmisljanja da li da idem sada ili kasnije u prodavnicu odlucila sam da cu kasnije i za dorucak sam isprzila kajganu.
/.../"Koliko treba?" pitala sam stariju prodavacicu sede kose sa naocarima na sredini nosa.
"15$ devojcice" nasmejala sam se i dala joj novac. Uzela sam kese i sacekala kusur koji mi je dala uz blagi osmeh i ja sam ga takodje tako uzela. Izasla sam iz prodavnice i krenula kuci. Posla sam da zaustavim taksi ali sam ipak odlucila da prosetam. Isla sam ulicom u kojoj sam juce bila sa Liamom. Posto je tek podne bila je skoro puna. Deca su se igrala, jurila i pravila razne nestasluke. Kao i uvek sto radim kada prodjem ovuda usla sam u jednu od prodavnica i kupila razne slatkise, platila sam i izasla.
Kada sam stigla do dve velike zgrade koje uvode u drugu ulicu ugledala sam Liama. Mahnuo mi je i dotrcao do mene.
"Hej, odakle ti ovako rano." pitao me je i prosao rukom kroz kosu.
YOU ARE READING
Angel of darkness
FanfictionSta se desi kada se proslost umesa u sadasnjost? Sta se desi kada sudbina spoji tamu i svetlost? Da li ce tama zarobiti svetlost u jami bez dna ili ce svetlost prodreti u tamu i izvesti njegovu svetlost? Harry je decko koji nikada nije bio u ozbiljn...