Chapter 6-He's a bad boy

741 63 2
                                    

Nemoguce. Kako je bas njega nasla? Pored ovolikih momaka ona se bas za njega uhvatila. Jesy me ostro pogledala i time mi je dala znak da promenim svoj trenutni izraz lica. Jesy je laganim koracima prisla, drzeci se za rukom sa svojim novim deckom, Louisom.

"Pa sta si ti mislila, da je sa onim tvojim kretenom?" Sa mojim mozgom se nesto desava. Jos sam pocela da pricam sama sa sobom. Zasto se Louis u poslednje vreme pojavljuje svuda gde sam i ja.

Louis me prekida iz misli, masuci mi rukom ispred mojih ociju.

"Kate?! Odakle ti ovde?" iznenadjenim glasom me je pitao.

"Cekaj..vi se vec poznajete?" Jesy stala izmedju nas, okrenuvsi se prvo prema meni, podizuci obrve, a zatim tako i prema Louisu.

"Da, upoznao sam je pre nekoliko dana" Smoreno je odgovorio na Jesyino pitanje "Imas neki problem sa tim?" dodao je i zakolutao ocima.

Gledala sam zbunjeno u mladi par ispred mene, razmisljajuci sta da kazem.Nakon nekoliko trena, Jesy hvata Louisa za ruku i vuce ga do kuhinje.Polako sam se prisunjala blizu kuhinje, kako bih cula sta pricaju.

Cujem Jesyno krestanje i Louisa koji odgovara kratkim i jasnim recima.Kada sam cula korake, otrcala sam do svog mesta pre par minuta i otvorila sirom oci kako bih videla ko ide.Odjednom cujem jako zalupivanje spoljnih vrata, i uplaseno sam se trgnula.Ulazi Jesy sva ljuta i nervozna, setajuci se u krugu, oko mene.

"Jesy,da li je sve uredu" neodlucno, a ujedno i uplaseno sam je pitala.

"Jao..jao jebem ti zivot ovaj moj zivot posrani!" krestala je na sta sam se malo vise odmaknula od nje. "Nadjem decla,on lepo dodje kod mene,da bi se malo vise upoznali i da bih ga upoznala sa mojom drugaricom.I na kraju ja i moj dugacak jezik i moj "pametni" mozak zajebemo stvar!" ljutito je otpuhnula i bacila se na pod, praveci one njene cudne grimase, gledajuci u jednu tacko.

Gledala sam zaprepasceno.Mislim, nije joj prvi put da otera, ali bukvalno decka ali ovako brzo?Vec prvog dana? To je bas cudno.Polako sam krenula prema vratima, znajuci da se sa njom trenutno ne moze razgovarati. /.../

Koracam laganim koracima tihom i usamljenom ulicom Londona.Razmisljam da li sam ja razlog njihove svadje? Jer poznavajuci nju, ona bi bila ljubpmorna cak na rodjenu majku...pa mozda cak i na baku.Dok koracam osetim hladnu ruku na mom toplom ramenu.Hitro sam se okrenula ugledavsi Louisa ispred mene. Otpuhnula sam sa olaksanjem.

"Zasto si malopre onako izjurio? Mislim, sta ti se deailo odjednom?" upitala sam ga cesajuci se po vratu.

"Ma Jesy ima bujnu mastu, i to previse." rekao je mahajuci rukama u vazduhu. "Krenula je da prica kako se ti meni svidjas i tako slicne nebuloze." zakolutao je ocima i glasno otpuhnuo.

"Ha, veruj mi to nije nista cudno kod nje,brzopleta je i brzi joj je jezik od pameti." nasmejala sam se i bratski ga potapsala po ramenu. "Ali sada se kaje,sedi kao ostavljena, zaboravljena lutka koju je napustilo dete." dodala sam to i blago se nasmejala.

Louis je klimao glavom levo-desno, kada me pogurao po ledjima i rekao"Hajdemo iz ove puste ulice, jezivo jee.."

A kako je meni?Pa ja ovde u okolini zivim vec 7 godina! "Pa naravno.Kakva si, cudi me da i duhovi nisu poceli da se plase i beze od tebe" lupila sam se po celu i zacuo se jak pljesak.Louis me je cudno pogledao i nasmejao se.Sta, ovo je njemu smesni?Ja ovde ludim, pricajuci sama sa sobom, a njemu..smesno!

"Hajmo, malo do ovog kafica" podigao je ruku polazajuci na mali kafic uvucen izmedju dve velike zgrade.Klimnula sam glavom i polako smo usli unutra.

Zatvaravsi vrata za sobom, Louis me je uhvatio za struk  i isli smo ka sanku. Presla sam pogledom  preko celom prostora i daleko iza sam ugledala nekoliko momaka kako sede za stolom i pricaju. Louis me je promrdao i pruzio mi pice koje sam primila u ruci ali ne skidajuci pogled sa momaka.

"Nesto su mi cudni ovi momci." prislonila sam casu ka svojim usnama i popila pice na eks "A tebi?" upitala sam pogledavsi ga.

"Paa..ne. A zasto? Uopste nisu cudni!" odgovorio je gledajuci cas u njih cas u mene.

"Pa cudni su mi zato sto nas trenutno gledaju kao da smo pali s Marsa." nasmejala sam se na svoju izjavu.

Odjednom je krenula neka vrtoglavica i ustala sam sa svog mesta na kom sam do sada sedala i caskala sa Louisom.U sekundi se nadjem na podu i poslednje sto sam cula je Louisov glas "Ok momci, dobili smo sta smo hteli.Mozemo krenuti sa pregovorima."

Iii evo nastavka...:D

Sta mislite sta ce se desiti sa Kate? ;)

Sta Louis namerava da uradi?

Ostavite vote/comment ako mozete, bas bi mi znacilo..
Iii da, promenicu cover, nadam se da ce vam se svideti... Toliko od mene do sledeceg nastavka ;) <3 ly

Angel of darknessTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon