Chapter 3- Noah

1K 72 8
                                    

Gledam jos jednom u sto nedaleko od mene. Usne pocinju da mi se suse. Pomicem se u levu stranu da me ne bi video od Harolda i dalje ga posmatram. Nije se mnogo promenio. Crna podignuta kosa, klosarski nacin oblacenja, zlobni pogled, sve je tu. Samo se nadam da je promenio ponasanje. Ali ne bih to da saznam, niti da pricam s njim.

Paznju mi odvlaci konobar koji stavlja veliku, socnu picu i dve case hladne limunade za koju se potrudio da je ukrasi parcem poluisecenog limuna.

Zahvalila sam se i pogledala u Harolda.

"Hocemo li navaliti?" pita me ubudjenim glasom kao da nije jeo sto godina. Samo sto mu ne potece voda na usta.

"Haha, samo izvoli, ja cu posle tebe" nasmejala sam se na njegov izraz lica.

Uzeo je prvo parce i za minut ga pojeo dok sam ga gledala kao ludaka.

"Kada si zadnji put jeo?"

Zbunjeno me je pogledao.

"Hmm, jutros" Molim? Pa gde njemu staje sva ta hrana?

"Je l' nemas ti mozda neku bolest?" pitala sam ga zacudjeno "Mislim nemoj pogresno da me shvatis ali gde ti ide sva ta hrana?" dodala sam.

Glasno se je nasmejao i obrisao maramicom u znaku da je zavrsio sa jedenjem.

"Sta ti mislis?" podignuo je levu obrvu, a ja sam uzela prvo parce do sada, dok je on mozda pojeo tri ili cetiri.

"Ja mislim da si ti supalj i da ta hrana ide negde, ali samo ne u tvoj stomak." odgovorila sam kroz smeh.

"Mozda si u pravu." Uzeo je limunadu i otpio gutalj.

Nakon jos jednog parceta vec hladne pice obrisala sam se jer se uvek umrskam i popila sam celu casu slatke limunade.

Pogled mi je odlutao na Noaha koji je ustao zajedno sa nekim deckom koji je takodje imao malo podignutu smedju kosu, uske crke farmerice i belu obicnu majicu. Brzo sam sagnula glavu da me ne bi primetio.

"Kate, sta ti je?"

"Cuti i reci mi je l' je otisao tip sa crnom kosom i pirsingom na uglu usana?" upitala sam ga.

"Paa...bojim se da ide prema nama. A taj tip je?" polako sam podigla glavu i pogledala u Noaha. Omg, Harold je upravu. Ide prema nama.

Samo da me ne primeti. Samo da me ne primeti. Ponavljam sto puta u sebi i prekida me odvratan glas "Katy, odakle ti ovde?" vristala sam u sebi. Kako ga nije stid da mi se obrati, da me zove Katy? Glasno sam uzdahnula.

Nisam htela da mu odgovorim, samo sam pogledala sa strane.

"Zasto neces da pricas sa mnom?" zakolutala sam ocima.

"Zar ima svrhe pricati sa tobom!?" resila sam da progovorim i ustala sam.

Bio je dosta veci od mene ali ga se nikada nisam plasila. Pa necu ni sada.

"Opasna mala!" nasmejao se i prisao mi blize.

Odmaknula sam se dva koraka unazad i stavila ruke na sto.

"Uvek bila i ostala!" nasmejala s se iako sam u sebi vristala.

"Bila si opasna ali vise neces biti, od sada ce slusati samo mene" prisao mi je i krenuo rukom ka mom vratu, ali ga je sprecila Haroldova ruka.

"Sta hoces od nje kretenu?!" vikao je na njega dok je stajao ispred mene.

"Hocu je nazad!" uhvatio je Harolda za kragnu.

"Hej, idiote, pusti ga!" udarila sam Noaha po rukama i stala izmedju njih dvojice dok je neki decko uhvatilo Noaha i vratio ga unazad.

"A sta ako necu?" prisao mi je "Sta je on?" dodao je i prosao rukama kroz kosu. "Sta si ti njoj?" uneo se Haroldu u lice.

"Ja sam joj pr..." prekinula sam ga " On mi je decko, znas?" viknula sam.

"Molim, ovaj zalizani tvoj decko?" upitao je i poceo glasno da se smeje.

"Da, sto puta je bolji od tebe, nikad me nije maltretirao, i nikada nije radio ono sto si ti!!" glasno zam uzdihnula.

"Molim, sta s..." prekinula sam Harolda i jako ga ustipnula posto je bio iza mene.

"Ako cemo tako onda ok, upoznaces ti pravog mene! Idemo Louis" rekao je i otisao smerom ka fakultetu.

"Hajde sada meni sve lepo objasni!" Harold je bio iznerviran, povukao me za ruku i jako je stisnuo. Krenula sam za njim ka klupi preko puta fakulteta i seli smo.

"Zasto si rekla ono malopre?!" rekao je toliko iznervirano da nikada ne bih rekla da je on jedan sladak, uredni decko sa prijatnim ponasanjem. Ali picela sam da mu pricam.

"Ovako, izvini za ono malopre. Htela sam da sto pre ode, nisam mogla da ga podnosim a kamoli i da ga gledam. Ti si mi samo prijatelj, molim te ne zameri mi. On je idiot od decka koji me je meltretirao kada god stigne, nista mu nije odgovaralo. Uvek sam za sve ja bila kriva, znaci uvek. Da sam jos ostala sa njim verovatno sada ne bih bila ovde Molim te izvini. " brzo sam pricala tako da ne bih rekla da me je razumeo. Gledao me je zamisljeno. Prodrmala sam ga, skrenuo je pogled sa mene i odjednom promenio izraz i ponasanje.

"Ok, nisam znao ko je on, izvini ti" nasmesio se i ustao "Idemo na predavanje?" upitao me.

Takva brza promena ponasanja? Sta je njemu? Prvo agresivan, a sada umiljati decko. Mozda cu morati da se naviknem na to, a mozda i ne.

"Ne znam bas, ja ne bih. Ti idi slobodno" ustala sam "Vidimo se sutra." mahnula mu i usla sam u prvi taksi.

Posmatranje, trenutno kisovitog Londona iz taksija pretvorilo se u razmisljanje o fakultetu. Kako sam krenula da bezim od predavanja ili da ne dolazim na njima, bojim se da ce me za nekoliko dana izbaciti.

Taksi staje i pretpostavljam da smo stigli ispred moje skromne kucice. Izlazim i placam taksisti koji nastavlja pravo niz ulicu a ja stajem ispred vrata.

Otkljucavam, ulazim u kucu i odlazim u sobu. Bezosecajno bacam torbu pored kreveta, a ja se bacam na krevet. Ne razmisljajuci o nicemu sam utonula u san/../

'Katy, Katy' cujem glas ali ne znam odakle dolazi. Prolazim rukom kroz kosu i odjednom ispred mene izlazi Noah i pocinje da me vuce u krevet. Vuce me za kosu i grize za vrat iz kog polazi krvvvv!!

"Aaaaaaaa!" vristim, bacam jaknu sa sebe kojom sam bila pokrivena, ustajem iz kreveta i prolazim rukom kroz kosu. Sva znojava i zadihana izlazim iz sobe po casu vode u kuhinji.

Nemoguce da sam sanjala tog kretena. Posle tri meseca pojavljuje se opet isti problem-nocna mora.

Ispijam casu hladne vode, zatim i drugu, vracam se nazad u sobu i brzo svlacim majicu sa sebe. Vruce mi je, verovatno imam 40° u sebi. Hladim se rukama iako mi nista ne pomaze i brisem znoj sa lica i vrata po ko zna koji put sa majicom koju sam malopre svukla sa sebe.

Bip-bip, trgnuo me je zvuk poruke. Trazim telefon po, do pre nekoliko trenutaka, urednoj sobi i nalazim ga ispod kreveta.

Ulazim u poruku od nepoznatog broja dok mi se ruke tresu.

"Bas si sexy samo u brusu xx" Sta? Kvragu! Odlazim do prozora da bih videla da li ima nekoga. A ali nikog nema ispred. Brzo navlacim roletne i glasno udisem i izdisem.

Vracam se klecajuci do kreveta i podizem ruku da bacim telefon ali me prekida jos jedna poruka. Zaustavljam se i otvaram poruku "Nemoj da se krijes. Bicu ti nocna mora kojoj nema kraja!xx"

Hejjjj, kako vam se svidja ovaj nastavak?? Znam da je kratak ali stvarno nisam mogla duzi.
Da li ce se Kate izboriti sa Noahom?
Da li ce je proganjati? Sta mislite?
Hoce li Kate pobediti nocne more? Da li ce joj neko pomoci?
Komentarisite i ostavite vote, puno bi mi znacilo :D ^_^ ly <3

Angel of darknessWhere stories live. Discover now