"Sanki ben hiç anlamayacaktım."
Koray kendi kendine söylenerek kapıyı açıp içeriye girdi. Annesi kapı sesini duyar duymaz mutfaktan çıkarak Koray'ın yanına gitti.
"Oğlum ne oldu? Test sonucu çıktı mı?"
Koray gülümseyerek test kağıdını annesine uzattı. Annesi kağıda baktı ve sonucu görünce kocaman gülümseyerek Koray'a sarıldı.
"Ne kadar mutlu oldum bilemezsin. Merak etme en kısa sürede Esma'yı alacağız,kavuşacaksınız."
"Hayır almayacağız."
"Nasıl yani?"
"Tabi ki alacağız ama en kısa sürede değil."
"Neden? Allah aşkına oğlum düzgünce anlatsana şu olanları ne oldu?"
"Test sonucunu almaya gittiğimde Hakan da oradaydı. Benden önce gitmiş oraya. Yüzünden düşen bin parçaydı. Ben orada az çok anladım neden geldiğini ve ne olduğunu. Sonucu benden erken almak için gitmiş. Ben de kağıdı ondan aldım zaten. Sonra ben de kardeş olduğumuzu öğrenince hızla onların evine gittim. Durumu göstermek ve Esma'yı almak istediğimi söylemek için. Ama vermeye pek niyetleri yok gibi."
"Nasıl yani, neden?"
"Hemen olmaz biraz sana alışması lazım hemen seni kabullenmez dediler. Ki haklılar da. Ama onların amacı Esma'nın bana alışması değil zaman kazanmak. Her hallerinden belli."
"Ne yapacaksın peki?"
Koray rahat bir tavırla konuştu:
"Dedikleri gibi yapacağım. Niyetleri yok ve kesin bir şeyler yapacaklar bu ortada. Ama ben kardeşimi mutlaka onlardan alacağım ve almadan önce onunla vakit geçirip birbirimize alışmamız daha iyi olur."
Annesi onu desteklercesine Koray'ın sırtını sıvazladı:
"Merak etme. Mutlaka kardeşini alacağız.
***
Yanılmamıştı Koray. O sırada İlhan Bey yaptığı planı devreye sokmak için hastaneye gelmiş ve doktorun yanına uğramıştı.
"Doktor Bey merhabalar müsait miydiniz?"
"Buyurun kimsiniz?"
"Ben İlhan Öz. Bugün DNA sonucunu aldığımız Esma Öz'ün babasıyım."
"Hoş geldiniz İlhan Bey buyurun oturun."
Doktor,İlhan Bey'e gelen test sonucunda bir sıkıntı olabileceğini veya bunun hakkında konuşmak isteyeceğini düşündüğü için buyur etmişti İlhan Bey'i.
"Bir şey içer miydiniz?"
"Hayır teşekkür ederim."
"Peki. Ne için gelmiştiniz sizi dinliyorum."
İlhan Bey boğazını temizleyerek konuşmaya başladı:
"Bakın doktor bey direkt konuya giriyorum. Sizden bir ricam olacak."
"Buyurun."
İlhan Bey cebinden para dolu bir zarf çıkarıp masanın üzerine koydu. Doktor bu ne der gibi bakarken İlhan Bey sözlerine devam etti:
"Ben sizden bir test sonucunu değiştirmenizi rica ediyorum. Bu da ücretiniz."
Doktor şaşkınlık ve öfke dolu bakışlarla bir zarfa bir İlhan Bey'e baktı. Sinir bozukluğuyla gülerek konuşmaya başladı:
"Ne demek istiyorsunuz siz?"
"Gayet açık. Siz test sonuçlarında bir karışıklık olmuş diyerek sahte belge vereceksiniz, ben de karşılığında size ücretinizi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Aşkım
Teen FictionZengin bir ailenin şımarık ve uçarı bir çocuğuydu Hakan. Babası İlhan Bey ülkenin en tanınan mühendislerinden biriydi. Tek çocuk olması ve her istediğinin elinin altında olması onu haklı olarak şımartmıştı ama bu uçarılığının bedelini hayatının sonu...