Bts

2.8K 53 3
                                    

Bts'le sex nasıl olur
                           🔞


Jin
Jin eski okul aşığı, ama o buna sevişme demeyi tercih ediyor. İkiniz genellikle birbirinize sarılıyorsunuz, gözleri her zaman üzerinde ve sana her zaman ne kadar güzel olduğunu hatırlatıyor. Zirveye ulaşana kadar seni memnun etmeye devam ederken yüzündeki coşkulu ifade onu mutlu ediyor.

"Ne kadar güzel bir yüz, çok şanslıyım."

Yoongi
Yoongi hükmetmeni seviyor, heleki onun üstündeysen. Geriye yaslanıp zirveye ulaşmak için sarfettiğin efor sırasında çıkardığın inlemleri çok seviyor. Elleri, işiniz bittikten sonra vücudunda uzun bir gezintiye çıkıp omurganda duruyor o hissin sende yarattığı titremeyi seviyor.

"Yemin ederim dünyadaki en iyi manzaraya sahibim."

J-hope
Hobi bir enerji topudur, seninle yeni pozisyonlar denemeyi seviyor. Bu çocuk esnek olduğu için hiç kimsenin hayal edemeyeceği yerlerde s*ker. Yüksek sesle, zevkten ciyaklayarak adını haykırır. Sana hükmetmeyi seviyor; elleri daima senin saçında, seni istediği yere götürüyor.

"İyi kız... devam et."

RM
Joon acayip iyi bir adam. İnanılmaz derecede baskın, her zaman sorumlu ve yeni şeyler denemeyi seviyor. Namjoon'la seks yoğun ve tutkulu oluyor, tüm vücudunu ele geçiriyor ve zar zor hareket edebiliyorsun. Onun fısıltıları duyabildiğin tek şey, istediğin her şeyin fazlasını verebilir.

"Seninle işimiz bittiğinde sabah yürüyemeyeceksin, bebeğim."

Jimin
Jimin sana hükmetmeyi ve erkekliğini belli etmeyi seviyor. Seni her zaman bir yerden bir yere taşır, güçlü pazılarıyla seni daima aşağı çekiyor. İkinizin bedenleri yakınlaştığında sanki birleşip bütün oluyorsunuz. Seni daima kontrol etmeyi unutmaz, ama bu duracağı anlamına gelmiyor.

"Sadece tüm işi yapmama izin ver tatlım, seni çok iyi hissettireceğim."

Taehyung
Taehyung o kadar romantik ki, sana kraliçe gibi davranmayı, bolca kucaklamayı ve öpüşmeyi tercih ediyor. Seksi tutkulu, dudaklarında vücudunun her yerinin izi var, her bir parçanı taktir ediyor, sen bitap düşmüş bir şekilde uzanırken kulağına tatlı sözler fısıldıyor, yavaş ve yoğun hareketler bununla birlikte tekrardan doruğa çıkıyorsunuz.

"Umarım ne kadar güzel olduğunu biliyorsundur aşkım."

Jungkook
Jungkook birazcık terbiyesiz, küçük iniltilerin ona yetmiyor bunun için senden fazlasını isteyip daha da yükleniyor. İleri gittiğinin farkında ama hiç durmak istemiyor. İşinizin bittiğini falan sanıyorsan yanılıyorsun çünkü içine b*şaldıktan sonra seni üstüne oturtup yavaşça girip çıkmaya başlar, sonrasında elleri vücudunda küçük bir gezintiye çıkar sonrasında da büyük morluklarla geceyi kapatır.

"Bugün çok güzeldin bebeğim."






🦋

K-Pop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin