Bang Chan

3.7K 67 12
                                    

✔︎ Kişiler: Bang Chan, okuyucu
✔︎ Tür: Smut
✔︎ Uyarı: El işi var

𝐾𝐴𝐵𝑈𝑆

Vücudunuz yatakta dönmeye devam ediyordu. Şakaklarınızdan akan terler durmuyordu, yatakta hızla nefes alıp vermeye başlamıştınız. Bang Chn'ın hala derin uykuda olduğunu görmek için gözlerinizi aralayıp onun tarafına baktınız. Nabzını kontrol etmek için parmaklarınızı boynuna yerleştirmiştiniz, yaşadığını anlayınca Tanrıya içinizden teşekkür ettiniz. Bir kabus görmüştünüz ve kahretsin ki çok gerçekçi gelmişti.

Bang Chan parmaklarınızı hissetmiş olmalı ki sizin olduğunuz yere doğru dönmüştü.
"Sorun ne bebeğim?" diye sordu tiz bir sesle.
"Gerçekten çok kötü bir kabus gördüm ve sen... sen ölmüştün Chan. Çok gerçek geldi, biri bana saldırdı ve sen beni kurtarmaya çalıştın ve-" Bang Chan sizi susturmak için parmaklarını dudaklarınıza götürerek sizi kesti.
"Ama bebeğim ben ölmedim, bak ben buradayım. O sadece kötü bir kabustu." Bang Chan sizi çıplak olan gövdesine bastırmıştı. Parmaklarını yumuşak saçlarınızdan geçirerek kafa derinize masaj yapmaya başlamıştı. Yavaş ve sürekli nefes alışını, göğüs kafesine çarpan kalbinin yumuşak ritmini dinliyorsunuz. O, yaşıyordu ama kabusun etkisinden çıkamamıştınız.

"Seni daha iyi hissettirmek için ne yapabilirim?" dedi parmaklarını sizinkilerle kenetlerken. Burada onunla yatmak bile size iyi geliyordu. İşaret parmağınızın ucunu göğüsünden aşağı doğru kaydırmaya başlamıştınız.
"Hmm, aklımı o korkunç kabustan kurtaracak bir kaç şey düşünebilirim." Bang Chan'ın titrediğini hissetmiştiniz, o sizin kirli düşüncelerine gülüyordu. Size böyle hissettirmesi normal, değil mi?

Başınızı kaldırıp erkek arkadaşınıza baktınız, koyu saçları bir birine karışmış, yeni uyandığı için şişmiş gözleri, derin bir uykudan uyanmış olsa bile o mükemmel biri.

Dikkatinizi mükemmel şekilli dudaklarına çevirdiniz. Bang Chana biraz daha yaklaşarak dudaklarını tutkuyla öpmeye başlamıştınız, dilleriniz sanki dans ediyordu. Elleriniz kaslarının üzerinde yavaşta gezintiye çıktığında derin bir şekilde inlemişti. Eliniz aşağı doğru kaydığında, gri eşofmanı artık tenine temas etmiyordu, boxer giymediği için mutlu olmuştunuz.

Elini penisinin etrafına doladığınızda, sertleştiğini ve büyüdüğünü hissetmiştiniz. Penisini okşamaya başladığınızda ağzından bir tıslama kaçmıştı.
"Mmm, sikin şu anda çok sert."
Bang Chan, siz onun penisini okşarken size bakıp alt dudağını ısırmaya başlamıştı.

O sizi memnun etmeden önce, siz onu memnun etmiştiniz bu güzeldi. Bang Chan sizin vücudunuza taparken sizi her zaman kraliçe gibi hissettiriyordu.

Bang Chanı çılgına çevirecek şekilde yine penisini sıvazlıyordunuz. Sizi iç çamaşırlarınızdan kurtarmaya çalışıyordu. Dizlerinizin üstüne oturdunuz ve Bang Chan hızlıca külotunuzu yırttı.

"Hey! Onlar benim en sevdiklerimdi Bang Chan."

Parmaklarınızı ıslak kıvrımlarınızdan süzerken bir hayvan gibi hırlamıştı.

"Sana yeni bir çift alırım. Siktir bebeğim, sırılsıklamsın."

Onun penisini ilk yaptığınızdan daha sert kavramıştınız, iki parmağını amınızın içine doğru ittirdi. Parmaklarının içinizi doldurma hissine gözlerinizi kapadınız, parmaklarını hala sert bir şekilde pompalamaya devam ediyordu.

İniltiler ve kirli sözler yatak odasında yankılanıyordu.

Bang Chan'ın penisinden zevk sıvıları akmaya başlamıştı. "Kahretsin!" Bang Chan göbeğinize karşı boşalmaya başlamıştı. Parmaklarını amınızdan çektiğinde içinizde boşluk hissetmiştiniz.

Bang Chan yataktan hızla kalkıp bileğinizi tutup sizide çekiştirerek banyoya götürmüştü. Kuvvete sıcak su doldurup, sizi kucağına oturtarak size sarılmıştı.

"Umarım bu kabusunu unutmana yardımcı olmuştur bebeğim." diyip omzunuzu öptü.

Bebeklerim selamm, Stray kids smut istenmişti ama şunu söylemek istiyorum bunlar one shot bölümler o yüzden bende bütün üyeleri one shot halinde yayınlayacağım yani diğer yedi bölüm Stray kids'in smut bölümler olacaktır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bebeklerim selamm, Stray kids smut istenmişti ama şunu söylemek istiyorum bunlar one shot bölümler o yüzden bende bütün üyeleri one shot halinde yayınlayacağım yani diğer yedi bölüm Stray kids'in smut bölümler olacaktır. Öyle umarım hoşunuza gitmiştir, diğer bölümde görüşmek üzeree 🧡🧡🧡

K-Pop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin