Derslere dikkatini tam vermemene Ateez'in tepkisi;
SEONGHWA
• Galibe seni ders çalışmak için zorlayacak
• "Bebeğim, yakışıklı olduğumu biliyorum teşekkür ederim."
• Gireceğin makale sınavından yüksek not almanı çok istiyordu. O yüzden kararlı gözlerini sana doğru yöneltti.
• "Beş dakikada yaptığın sayfa sonunda öpücük ve sarılmalara ne dersin?"
• Seonghwa verebildiği kadar destek, sevgi ve ilgi vermeye çalışıyordu.
HONGJOONG
• Seni rahatsız etmemek için salonda beklerdi
• Sıkı öğretmen mood on
• Senin en iyisini yapmanı ister ve kendi dikkatini dağıttığında senin için bir şeyler yapmaya başlar.
• "Tamam. Bu kadar Boba yeter, eğer çok içmek istiyorsan ilk önce derslerini bitirmelisin." asık suratını görmezden gelerek.
• Aslında içeceğini elinden aldığı için çok üzülmüştün, anlamadığın derse çalışmak çok zor olduğu için tek motiven oydu. Bunu bilerekten bir-iki saat sonra seni yeni keşfettiği ve tatlı bir kafeye götürürdü.
YUNHO
• Gülmenin ve dikkatinin dağılmasının asıl sebebi zaten Yunho'dur.
• Ödevin son gönderme saati iki saat önceydi ve siz yapmaya daha yeni başlamıştınız.
• "Dikkatimi dağıtmamanı söylemiştim Yunho."
• "Oyunumuzu tekrardan mı başlatmak istiyorsun? Buna nasıl hayır diyebilirim bebeğim." Yakında yapacağınız küçük tartışmadan önceki son eğelenceli anılar, iyi değerlendir.