Nct

3.2K 31 3
                                    

S/a ne yaptığında Taeil, Johnny, Taeyong, Kun ve Doyoung'un hoşuna gitmez;

Taeil
En olgun ve cesur olmasına rağmen, ilişkiniz ne kadar sürerse sürsün bir ilişkinin Taeil'i korkutacağını düşünmemiştin. Bunlardan biri ise kendine güvenmemen ve kendini küçümsemen bu korkularından biriydi. Bunlardan herhangi birine karşı muzdarip olmamanı sağlayacaktır, ve bu konu hakkında konuşmandan çok rahatsız oluyordur.
Yani kendini küçümsemenden nefret ederdi.
Kendine hakaret ettiğini duymak, aklına getirebileceğin herhangi kötü kelimeleri duymak ve bazen kendi kendine çirkin olduğunu sayıklamak Taeil'i çok üzüyordu.
Ne söyleyeceğini, seni nasıl güvende tutacağını ve her gün sende gördüklerini görmeni nasıl sağlayacağı hakkında hiç bir fikri yoktu. Bu tür anlardan nefret ederdi çünkü sana yardım edemezdi ve bu onu sanki işe yaramaz bir erkek arkadaş gibi hissettirirdi; ona böyle problemlerini söylemen onu çok mutlu ederdi çünkü senin ona güvendiğinin güvencesini verirdi. Ama kendini küçümseme olaylarının bir an önce bitmesi için elinden gelen her şeyi yapardı.

JohnnyHiç şüphe yok ki diğer üyeler ellerinde ne varsa ilişkilerine sokacaklardı, tabi Johnny'de bunun için çok çaba gösterirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Johnny
Hiç şüphe yok ki diğer üyeler ellerinde ne varsa ilişkilerine sokacaklardı, tabi Johnny'de bunun için çok çaba gösterirdi. Bu çaba onda bir tür "şey" olurdu ve her zaman kibar, nazik ve özverili olmak için çok çalışırdı. Bazen sana olan sadakatini göstermek için senin temel ihtiyaçlarını kendisininkinin önünde tutardı. Ve bunun karşılığında teşekkür beklerdi.Bu teşekkürün çok abartılı olmasıda gerekmezdi ve her yaptığı şeyden sonra senden teşekkür beklemezdi. Ama biraz ilgi ve sevgi göstermek ve ya ilişkinizdeki ağırlığı paylaştırmak umduğu şeyler olurdu.
Bununla birlikte, özverili davranışı için ona teşekkür etmeyi unutarak Johnny'i biraz sinirlendirirdin.
Ve Johnny senin için yaptıklarını takdir etmediğinde bundan nefret ederdi.
Unutursan ve ya yapmazsan ve o iyi bir ruh halindeyse pek umursamazdı.
Ama unutursan ve ya yapmazsan ve ruh hali kötüyse(yorgun, stresli) bu konu büyük kavgalara sebep olurdu.

TaeyongBunu daha öncedende anlamışsındır ama yine de söylemekte fayda var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taeyong
Bunu daha öncedende anlamışsındır ama yine de söylemekte fayda var. Taeyong bir ilişkide en duygusal olan kişidir. İlişkide kendini güvende ve ya kendinden emin hissetmesi için gerçekten aranızdaki duygusal güvenceye güveninin tam olması lazımdı. Bu güvenceyi sağlamak için yapman gereken şeyler ona onu sevdiğini söylemek ve ya ona sarılmaktı. Kısacası Taeyong ona onu sevdiğini söylemeyi unuttuğunda bu hareketinden nefret ederdi.
Diğer üyelerin -hepsinin- sürekli olarak sevdiklerini duymalarına gerek yoktu ama Taeyong onlarla aynı düşünmüyordu.
Ona birden aşık olmana, yanlış bir şey yapmış olmana ve ya ona kızmış olmana üzülürdü. Bu şeyleri artık onu sevmediğin düşüncesine bağlardı. Sen onun neden üzgün olduğunu anlayana kadar sana çatık kaşlarla bakardı. Ama güvence verebilirimki onu neşelendirmek o kadar zor değil.

 Ama güvence verebilirimki onu neşelendirmek o kadar zor değil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kun
Kun onun yanında ağalamandan nefret ederdi.
Bunun sebebi ise ağlayan insanlarla pek deneyimi olmadığı içindir. Ama yineden sana  güven vermede ve neşeni yerine getirmede bir numaradır. Ağlamalarını hafifletmesi için çok bir şey yapmıyordu onun çevrende olması sana zaten yetiyordu. Ama bu onun ilk uzun ilişkisi olduğu için seni çoğunlukla çevresinden uzak tutardı bunun hem pozitif hem de negatif etkileri vardı örneğin negatif etkisi senin ağlama krizlerin tuttuğunda ona yardım edecek kimse yoktu çünkü çevresi seni çok yakından tanımıyordu bu yüzden böyle durumlarda her şeyde seçici olurdu senin ağlamanı daha da şiddetlendirmek istemezdi.
İkinizin üzerine de beliren bu durum sizin için kara bulutlara dönüşürdü. Durum  hiç iç açıcı olmuyordu -bazen bu durum olmadı gerekenden fazla bile sürerdi.

DoyoungDoğruyu söylemek gerekirse Doyoung'un nefret edeceği şey çok haklı ve mantıklı bir durumdur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Doyoung
Doğruyu söylemek gerekirse Doyoung'un nefret edeceği şey çok haklı ve mantıklı bir durumdur. Onun şakalarını kaba ve duyarsız bulmanızdan nefret ederdi.
Doyoung ile başrolde olacaksınız, onun mizahını ya da genel kavrayışını doğal olarak biraz kuru ve acımasız olduğunu ve daha sonra gelecekteki davranışından, aşırı derecede kırılmadığını anlamanın ve kabul etmenin mükemmel olduğunu düşünüyorum. Tıpkı bir ilişki içinde olan herhangi biriyle yapacağınız gibi kabul etmeniz ve sevmeyi öğrenmeniz gereken ilişkinin ve kişiliğin bir parçası. Bu yüzden "kaba" ve "duyarsız" sözlerinden dolayı aniden sızlanmanızı ve ya onu çağırmanızı duymak Doyoungu gerçekten heyecanlandırırdı. İkinizde bilirsiniz (genellikle gücenmediğinizde) şakanın arkalarında kötü şeyler ya da hakaret barındırmadığını. Doyoung kesinlikle bazı zayıf şakalara açık bir şekilde davranacak biri değildir ve bu herkes için bilindik bir şeydir.
Her şeyde yaygara koparmasını beklerdin ve bazen sana bile -üzülerek söylüyorum- doğru almayan şeyler söyler ve bu şeyler kavga dünyasının kapısını size kocaman bir şekilde açardı. Ama şükürler olsunki eskiye göre şu an durumunuz daha iyi.

Selamm ben geldim😅Bu bölümü birazcık geç attım ben de biliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selamm ben geldim😅
Bu bölümü birazcık geç attım ben de biliyorum. Ama sonuçta attım. Neyse umarım severek okumuşsunuzdur. Yorumlarınızı ve votelarınızı bekliyorumm♡'・ᴗ・'♡
Diğer bölümlerde görüşürüz🧡

 Yorumlarınızı ve votelarınızı bekliyorumm♡'・ᴗ・'♡ Diğer bölümlerde görüşürüz🧡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
K-Pop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin