Ateez

3.1K 47 11
                                    

Eğer başkaların s/a ile flört etmeye çalılırsa Ateez;

Hongjoong
Taşıdığın iki ağır su paketi ile adete boğuşuyordun. Grup menajeri üyelerin performanstan önce su içmelerinin iyi olacağını düşünüp seni markete yollamıştı. Bu şeyler senin görevin değildi fakat bugün herkesin yapacağı çok iş vardı. Sol elindeki ağır su paketinden dolayı tam düşecekken birsini seni tutmuştu.

"Yakaladım seni." Bu çocuğu daha önce gördüğünü sanmıyordun.

Ondan yardım istemekte içinin rahat olmadığını bakışlarından anlamıştı.

"Ben yeni arka dansçıyım. Bu benim çocuklarla ilk performansım." Kendini basitçe tanıtmıştı.

"Ah" sonunda bir şeyler söyleyebilmiştin.
" Bugün takıma yeni birinin geleceğini biliyordum. Seninle tanışmak güzel."

Ona sıcak bir şekilde gülümsedin.

Sonunda paketleri taşımanda yardımcı olmuştu. Biraz garip de olsada onunla konuşmaya çalıştın.

"Öyleyse... heyecanlı mısın? Bu senin ilk performansın."

" Biraz gerginim" sonunda itiraf etmişti.

"İyi bir iş çıkartıcaksın inanıyorum." Onu rahatlatmaya çalışıyordun.

Sana gülümseyerek "Seninle konuşmanın şimdiden yardımcı olacağını düşünüyorum."

"Gerçekten mi?"

"Demek istediğim seninle çok az konuştuk ama o bile beni rahatlattı. Sanırım bende bir etki yarattın."

"Onun herkesin üstünde öyle bir etkisi vardır."

Bu sürpriz karşısında istemsizce nefesini tuttun çünkü erkek arkadaşını tam arkanda beklemiyordun.

"Neden bana öyle bakıyorsun s/a?"

"Performans için hazırlanman gerekmiyor mu?"
Varsayımını umursamadan

"Sana galiba çıktığımızı söylemedi değil mi?"

"Hongjoong"

"Onla flört etmeye çalıştığına göre söylememiş."

"Ne yapmaya çalışıyorsun? Hani ilişkimiz sır olarak kalıcaktı." diye fısıldadın.

"Sır ve ya değil sevgilimle flört ediyordu ve bu beni kızdırdı."

"Benimle flört etmiyordu."

Hongjoong alay etmeye başladı. Aptal değildi, sana karşı daha nazik olup her şeyi anlatacağını düşünmeye başladı.

"Her neyse su için teşekkürler performanstan sonra görüşürüz değil mi ?"

Bir eliyle elini tutup diğer elini ise beline koydu ve okşamaya başladı.

"Bu ne içindi?"

"Sana kaç kere benim olduğunu sayamıyorum, henüz daha kimse bilmediği halde."dedi elini daha sıkı tutarak

"dedi elini daha sıkı tutarak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
K-Pop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin