Kavga sırasında ve kavga sonrasında Exo;
BAEKHYUN
Kavga sırasında; Muhtemelen biraz çocukça davranır, hiç düşünmeden alaycı kelimlere kullanır. Tartışmada sesini belli etmek için bağırmaya başlardı, kendini açıklamana fırsat vermezdi.Kavga sonrasında; Sonunda sana haksızlık yaptığını gece eve geç geldiğinde anlayacaktı. Kendi kendine sana onları nasıl yaptığını düşünmeye başladığında çılgına dönerdi. Ertesi sabah salyangoz gibi yapışır ve seni asla bırakmazdı.
CHANYEOL
Kavga sırasında; Gerçekten senle nadiren kavga eder ve ya tartışırdı. Bu çocuğun sinirlerini bozmanın biraz zaman alacağını düşünüyorum. Fakat durum o kadar kötüyse sesinin birazcık yükseltip kendini fark ettirmeye çalışırdı. Zaten normalde sesi yüksek ve kalın olduğu için, sana bağırdığındaki durumunu hayal et! Ama şunu içtenlikle söyleyebilirim ki ses yükseletmeden daha yukarısına gitmez.Kavga sonrasında: İşlerin daha kötüye gideceğini fark ettiği anda hemen senden özür dilerdi. İstesenizde istemesenizde sizi kollarının arasına alır ve sıkıca sarılırdı. Yüzünüzde oluşan en küçük mimik bile sizin durumun üstesinden geldiğinizi göstermiş olurdu, ve bence bu Chanyeol için iyi bir işaret.
D.O
Kavga sırasında; Dışarıda olmadığı kadar sabırlı ve sakin olurdu. Muhtemelen hareketsiz kalırdı ve kavgayı başlatan şey hakkında düşünmenize ve çıldırmanıza izin verirdi. Gözlerini odadaki bir yere sabitleyip sizi dinlemediğini açıkça söylerdi.Kavga sonrasında: Muhtemelen bir süre sessiz kalacak ve sana kavgayı başlatmanı sağlamış olan şeyi düşünmeye başlayacaktı. Size verdiği "rahatlama süresi" bittiğinde sizden özür dileyecek, hatta bütün suçu onun üstüne yıkmama gibi bir amacınızın olmadığını anladığında tüm suçu üstlenmek isteyecekti.
KAİ
Kavga sırasında: Bu adamla kavga noktasına gelmek mi? Güldürmeyin beni, ama dikkat et eğer o noktaya gelirse kendini belli etmekten asla kaçınmaz. Tartışmada baskın kişi olacağına ve kolayca geri adım atmayacağından emin olurdu.Kavga sonrasında: Kavganın bu kadar kızışmasına izin verdiği için kendine çok kızardı. Bu fikirden uzaklaşmak için kendini dansa verirdi, onu bu durumdan kurtarmanız için sizi beklemeye başlardı.
SEHUN
Kavga sırasında: Seni olduğundan daha çok kızdırırdı. Sözleri her zamankinden daha acıtıcı olurdu ve bunları düşünmeden senin üstünüde uygulayabilirdi.Kavga sırasında: Arkasına yaslanıp sizin ondan özür dilemenizi bekleyecektir, daha sonra değil şimdi özür dilemenizi isterdi. Sehun çok şefkatli bir adam olsa da, aynı zamanda da gururluydu da. Bu yüzden siz ondan önce harekete geçmezseniz o da geçmeyecekti. Ama bu durumu çok da uzatmak istemeyecekti.
SUHO
Kavga sırasında: Sadece dururdu. Duygusal olarak kavga sırasında çok baskı uygulamazdı ama o kadarda kazanmış görünmenizide kolay kolay sağlamazdı. Eğer kendisinin hakılı olduğunu düşünüyorsa bunu size bildirirdi ve biraz atışıp geri adım atarak gergin havayı sonlandırmaya çalışırdı.Kavga sonrasında: O sekiz çocuk annesi, o yüzden nasıl sakinleştireceğini de biliyordu. Sizinle konuşurdu ve konu kapanırdı. Böyle kavgaların çok olmamasın yönünde sizinle konuşup anlaşırdı.
CHEN
Kavga sırasında: Sürekli yaptığı trolleri daha bir ciddi hale gelirdi. Nedeni bilemiyorum ama bu aralar yaptığınız kavgalarınızda daha kırıcı ve daha ağır konuşurdu ve o an ne oluyorsa gözü dönmüş gibi bir şey oluyordu. Sizin geri adım attığınızı gördüğünde hep ne yaptığının farkına varırdı.Kavga sırasında: Dediğim gibi siz bir şey yapana kadar hiçbir şeyden haberi olmuyor gibiydi. İkinizde bir kaç saatinizi yalnız geçirdikten sonra size hızlıca sarılıp siz yatana kadar rahat vermezdi. Uyuduğunuzu anladığı anda kulağınıza özür cümleleri fısıldardı.
LAY
Kavga sırasında: Lay sizle kavga edicek, güldürmeyin beni o biraz zor. Ama kavga ettimide hareketlerini ve sinirlerini kontrol altına alamak için saatlerce dışarıda boş boş dolaşırdı. Sizi üzmek en son istediği şey bile değildir. Sadece çok merak edeceği şey nasıl bu durum geldiğiniz olurdu.Kavga sonrasında: Çok fazla öpücük ve sarılmalarla geçicekti, doğrusunu söylemek gerekirse aranızda geçen şeyleri unutmak için elinden gelen her şeyi yapardı, ve anın tadını çıkarmaya çalışırdı.
XİUMİN
Kavga sırasında: Xiumin'in sinir safhası bayağı yüksek biri ve bu ona kavgalarda biraz soğuk kişilik verebiliyor. Çok konuşmaz ve sizin sinir patlamanızı izlerdi ama arada da gerçekten keskin sözler söylerdi.Kavga sonrasında: İkinizede rahatlamanız için iki-üç dakika verirdi, konuyu sizinle daha sakin bir şekilde çözmeye çalışırdı. Bu konuyu yarına taşımak istemezdi.
__________
Bebeklerimm merhaba, yeni bir bölümle geldim. Umarım beğenirsiniz, sizi seviyorum. Yeni bölümlerde görüşürüz<33