Seni ilk defa makyajsız görürlerse Got7;
Jaebum
İlk kez onda kalıyordun buda onun seni makyajsız görmesine yol açmıştır. Ama üzülerek söylüyorumki dün gece film izlerken senden önce uykuya daldığı için bu halini anca sabah görebilmişti.
Seni öyle gödüğümde sıkı sıkı sarıldı - sen her ne kadar ondan kaçmaya çalışsan bile-"Neden makyaj yaptın? Makyajsız daha güzelsin." *Bunu seni utandırmak için söylediğini anlamışsındır. Ama o seni umursamayıp başını öptü.*
"Evet, ama beni utandırmaya çalışma!"
* Göğüsüne küçük yumruklar atmaya çalışırken söylemiştim ama o sadece gülümseyerek seni izlemişti. Yine ve yine senin gibi bir kız arkadaşı olduğu için Tanrı'ya teşekkür etmişti.*Mark
Mark ile pasta pişirmenin eğelenceli olucağını düşünmüştün ki bunda son derece haklısın ama ortalık pek öyle söylemiyordu.
Bildiğin tereyağını yüzüne yapışırmıştı ve senin pastayı fırına verdikten sonra yüzünü yıkamak için lavaboya gittin makyajını sabun ve su ile çıkarmak zordu ama pasta bunun için değerdi. Ayrıca sana bir gömlek vermesi gerekiyordu çünkü üstün anlatılacak gibi değildi. Aşağı indiğin zaman seni süzen bir Mark görmek hiç şaşırtıcı değildi.
"Her zaman böyle dolaşmalısın. Ve bebeğim senin makyaja hiç ihtiyacın yok. Lütfen yüzün ihtiyaç duymadığı şeyleri sürüp bu güzel yüzüne eziyet etme."Jinyoung
Onun sevgilisi olmak hiç kolay bir şey değildi, heleki onunla partiye gitmek. Onun sayesinde diğer çocuklarlada iyi arkadaştın ama bazen bu ilişki biraz seni yoruyordu.
Her zaman yaptığın gibi sarhoş olan altı çocuğu arabaya oturtup evlerine götürdün, hepsini odalarına götürdün ama bu sırada da Jackson senden öpücük olmaya çalışıyordu. Bunu üç kere denemişti ve artık sabrın kalmamıştı.