Nct (Hyung Line) Disney karakterleri olursa;
Taeil
(Küçük Denizkızından Prens Eric, Karlar Ülkesinden Kristoff)Taeil bunlardan her ikiside olabilir. Eric gibi nazik, dürüst ve bir o kadarda sessiz.Kristoff gibi biraz garip, sakar ama bir o kadarda yumuşak kalpli,sevimli ve gitarını bir ustalıkta çalıyor awww.
Johnny
(Pocahontas'tan John Smith)Johnny tam olarak John Smith havasını vermiyor mu? Sakar ama insanlara nasıl davrancağını çok iyi biliyor ve herkes onu çok seviyor.
Taeyong
(Milo Atlantis'ten)Milo baktığımda Taeyonu görebiliyorum çünkü yani
1) Benzerlik
2) Görünüşe göre Milo çok zeki ama aynı zamanda da garip tıpkı Taeyong gibi.Yuta
(Karmakarışık'dan Flynn Rider)Çok havalı davranıyor, dünyada kimseye ihtiyacı olmadığını göstermeye çalışıyor
"Ohh ben baş belasıyım."
Ama Rapunzel'in kapısının önünde uyuya kadığı geceleri söylemeyim yani Rapunzel onun hassas noktası.Kun
(Aladdin Aladdin'den)Sadace ona çok benziyor. Onu bir çizgi filmde hayal etseydim yardımcısı olarak küçük bir maymunu olan biri olarak hayal ederdim. Muhtemelen evcil maymunu ile her zaman ortalıkta dolaşıp hayat seçimlerini sorguluyor olacaktı.
Doyoung
(Peter Pan'den Peter Pan)Doyoung Peter Pan ve hikayenin sonu. Her zaman neşeli ve çok çocuksu ama ihtiyaç halinde nasıl ciddi olacağını biliyor. Ayrıca Peter Pan Wendy ile iyi anlaşıyor, Doyoung senle olan ilişkisi gibi.
Ten
(Prenses ve Kurbağa'dan Prens Naveen)Görünüşe göre Prens Naveen şarkı söylemeyi ve dans etmeyi seven bir ahh pardon unuttum biraz da dikkatsiz biri. Temelde onun için her şey eğelence, bu bana Ten'i andırıyor.
Winwin
(Külkedisin'den Yakışıklı Prens)Filmde çok bahsedilmesede herkes Yakışıklı Prensi seviyor. Ayrıca Yuta ve Taeil'i Külkedisin'den dikkatini çekmek için sürekli mücadele eden kardeşler olarak hayal edebilir miyiz?
Jaehyun
(Herkül'den Herkül)Doğruyu söyleyim kesinlike kaslar. Ayrıca Jaehyun biraz sakar ve beceriksiz ama iyi bir kalbi var ve herkes onu seviyor.
Jungwoo
(Uyuyan Güzel'den Prince Philip)Çok konuşmuyor ama ikiside çok yumuşak ve nazik, bunu inkar edemeyiz. Ayrıca Jungwoo romantik bir kişi, o yüzden Prens Philip'in yerinde olsaydı hayatının aşkı için savaşmaktan vazgeçmeyecekti.
Merhaba~ Umarım beğenirsiniz, vote atmayı ve yorum yapmayı unutmayınn. Sizi seviyorum🧡