PRÍCHOD

538 20 3
                                    

Pohľad Natálky:

Dnes mi Klárka povedala že prídu na návštevu chalani. Extrémne som sa tešila lebo som od prvej chvíle zamilovaná do Sama/Moona. Klárka je jediná kto o tom vie. Tak dúfam že to dopadne dobre. Trochu sa bojím.

Pohľad Kláry/Klarisy:

Keď som Natálke o tom povedala vedela som že sa teší len na môjho brata. Povedala mi že je doňho zamilovaná už asi pred pol rokom. Ale aj to že je doňho zamilovaná bol dôvod prečo som ich pozvala. Ale samozrejme aj kôli tomu že som ich dlho nevidela.

Pohľad Sama/Moona:

Na tú návštevu sa veľmi teším. Hlavne na Naty. Som do nej zaľúbený odkedy som ju spoznal. Je to super baba a mám ju rád. Mojej ségre som to nepovedal lebo nechcem aby jej to povedala. Vedia to iba chalani.

*o 3 dni*

Pohľad Natálky:

Dnes majú prísť chalani. Bojím sa ale dnes to Samovi poviem. Určite!

Crrrrrrrn crrrrrrrrn (zvonček)

(S-Samo/Moon, K-Klára/Klarisa, N-Natálka, M-Mattem, D-Dejzr, V-Vitaa)

K: Idem otvoriť.

N:Dobre.

U Natálky v mysli:

Už sú tu! A ja vôbec nie som pripravená! Dobre Natálka, dobre. Kľud!

K: Ahoj chalani.

S: Čau Klára.

V:Ahoj.

D: Čus.

M: Jak je?

K: Aaaaale pohoda. Ale poďte dnu nebudete tu len tak stáť.

S: Noooo....to by nebolo zlé.

*išli dnu*

M: Ahoj Naty.

D,V:Čaaau.

Pohľad Natálky:

Na chvíľu mi zovrelo srdce. Myslela som že príde aj Samo. Ale on tam proste nebol! Odrazu som mala sucho v hrdle. Musela som sa napiť. Prešla som popri Mattemovi, Vitovi a Dejzrovi. V tom som zbadala Klárku ako so Samom vešajú bundy a smejú sa. Vydýchla som si. Usmiala som sa a vošla do kuchyňe.

N: Dá si niekto vodu alebo colu?

K: Ja Colu!

S: Ja tiež Colu.

D: Ja len vodu.

V:Aj ja.

M:Colu.

N:Fajn.

Pohľad Sama:

Keď nás Klára privítala a pozvala dnu chalani sa vrútili ako šialený. Keď som neskôr so ségrou prechádzal okolo vešiakov spadli na nás bundy. Začali sme sa smiať. Po tom čo sme poupratovali všetky bundy sme šli do obývačky. Myslel som že ma trafí šľak. Natálka tam nebola. Ségra nehovorila nič o tom že by Natálka nebola počas našej návštevy doma. V tom som z kuchyne počul jej hlas. Odľahlo mi.

Pohľad Kláry:

Tak dobre som sa s bratom nezabavila už dlho. Bola to fakt sranda.

*Natálka doniesla pitie*

K:Dobre ľudia. Kto je hladný?

S:Ako vlk.

D:Hrozne.

K: Naty?

N:Aj ja.

K:Dobre. Dáte si pizzu, kebab, KFCčko alebo niečo iné?

S,D,V,M:Kebab!

N:Aj ja asi ten kebab.

K:Dobre objednám kebab.

*Klára objednala kebab*

M:Čo budeme zatiaľ robiť?

D:Zahráme si minecraft?

K:Môžeme. Ostatní?

M:Beriem.

S:Pohoda.

N:Vpohode.

V:Jasan.

*Išli hore*

K: Máme jeden problém.

N:Aký?

K:Máme iba tri počítače a je nás šesť.

V:Zahrajme si dvaja hráči pri jednom počítači!

N:To je dobrý nápad!

K:Okej je rozhodnuté.

D:Ako sa rozdelíme?


Zvyšok nechám na ďalšiu kapitolu. Ospravedlňujem sa že majú aj českí youtuberi slovenské texty ale na svoj český pravopis sa veľmi nespolieham. Ak sa vám táto časť páčila dajte mi follow aby ste neprišli o ďalšiu časť. Zatiaľ ahooooooooj!

M+N (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now