ZVRAT? ALEBO AKO TO VLASTNE CELÉ JE?

88 6 4
                                    

Pohľad Naty:

Ten výlet bol dokonalý. Stále sme sa smiali a prišlo mi že Laure sa tiež páčil. Bola som rada že je šťastná lebo ona si to zaslúži. Tým všetkým čím si v živote prešla. Som neskutočne rada že som ju spoznala. Je to super baba. Ale idem do súčastnosti. Alebo v nej som? Ja fakt neviem. Momentálne je niečo po 16:00 a my čumíme na netflix. Spravili sme si pukance a len tak si chillujeme. Zajtra sme sa zase s chalanmi dohodli že pôjdeme von. Ale tentokrát na Samove "tajné" miesto. Proste si tam sadneme, dáme si nejaké jedlo, pokecáme atď. atď. Celkom sa teším ale na tom mieste som nebola odkedy som sa zo Samom rozišla a obávam sa že si možno potom trochu poplačem. Ale musím sa s tým zmieriť. A navyše už sa mi aj tak páči niekto iný. Ale to je asi jedno.

L:Naty? Žiješ?

N:A-a-ano. Sorry. Trochu som sa zamyslela.

L:A nad čím?

N:Nad svojím životom.

L:Faaaakt?

N:Hej.

L:Jooooooooj som si myslela že z teba dostanem niečo zaujímavé.

N:A čo ti mám akože povedať?

Pousmiala som sa. A už som sa išla oprieť o operadlo na gauči a vychutnávať si pukance keď zo mňa vyletelo:

N:Mám ti ako povedať že sa mi páči Matty alebo čo?

Dala som si facku a v sekunde bola preč z obývačky. Vzala som si vodu a išla som do svojej a Laurinej izby. Počkať. Neeeeeeee! Ja mám izbu s Laurou. Zase ma bude spovedať. Ty si tak blbá Natália! Help me!

/asi time skip/

Je večer. Bola som sa prejsť aby som sa vyhla otázkam. Dievčatá niečo dole robia a ja sedím vo svojej izbe. Dala som storičko s otázkami. Mala som tam dosť otázok tak som išla odpovedať. Prvá otázka ktorá mi prišla aspoň trošku normálna bola kedy bude stream na twitchi. Dala som k tom storičku anketu či chcú teraz stream. Za 5 minút tam bolo okolo 200 hlasov. Bolo to 92% pre a 8% proti. Povedala som si preto že by ten steam mohol byť fajn. Išla som teda na twitch a zapla stream. Pýtala som sa ľudí akú chcú hru. Polka chcela fortnite a polka minecraft. Našli sa aj experti ktorý chceli fnaf alebo outlast. Tým som žiadosti hneď zamietla. Nie som typ ktorý by hral hororovky. Nakoniec som dala na ig ďalšiu anketu nech si vyberú či chcú fortnite alebo mc. Tesne vyhral mc. Tak som teda zapla minecraft a dala si jednu hru skywars. Niekto mi zaklopal na dvere.

L:Halóóó?

N:Streamujem.

L:Ahaaaa. Idem pozdraviť.

N:No ok. Poď dnu. Je odomknuté.

L:Yay!

Prečo som jej to dovolila to neviem. Vletela dnu a skočila na svoju stoličku ktorú si prisunula k môjmu stolu. Ja som jej len očami naznačila že nezavrela dvere. Vstala a o 3 sekundy bola späť na tej stoličke. Vypojila som slúchadlá a na nápor chatu som zapla fnaf 4. Neviem ako ma presvedčili ale aspoň sa nebudem báť sama lebo Laura sa rozhodla že bude streamovať so mnou. Striedali sme sa po smrtiach a po nociach. Stream mal rekordný počet sledovateľov a to 8K. Woooow! To je fnaf tak obľúbený? No neviem.

N:Takže ľudia. Je už dosť neskoro takže už by som stream ukončila. Môžeme dať stream aj zajtra takže určite vám dám vedieť na ig. Tak ahoooj.

L:Čau čau.

N:Fajn stream.

L:Mhm (akože áno). Aaaa.........

M+N (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now