ZOSTANEŠ?

104 6 4
                                    

Pohľad Naty:

Asi po hodine strihania som konečne stlačila to tlačítko render. Konečne. Bolo trištvrte na 7. Iba? Áno iba. Strašne sa nudím. Zavrela som notebook a strčila ho do batohu. Znovu som si sadla na stoličku a iba pozerala z okna. Asi po 10 minútach ma to prestalo baviť. Chalani furt spali. Už som sa fakt nudila. Znova som sa postavila a vytiahla notebook. Otvorila youtube a prezerala štatistiky. Boli celkom vpohode. Potom som si púšťala nejaké videá a to asi do 8:00. Potom som počula hore nejaké kroky. Najskôr som sa trochu zľakla. Potom som si uvedomila že to bude niekto z chalanov. Dúfala som že Samo alebo Vitaa. Postavila som sa a vyšla na chodbu. Zatiaľ tam nikto nebol tak som si sadla na malú stoličku ktorá tam bola (akože wooooow ona tam totiž nebola ale si ju vyčarovala) a vytiahla mobil. Keď som počula zvuk schodov. Odložila som ho a tvárila sa že vychádzam z izby. Bol to Matty (Matty ako Mattem preto dve t).

M:Dobré ráno?

N:Dobré ráno.

M:Odkedy si hore?

N:Asi od šiestej.

M:A čo si robila?

N:Strihala video.

M:Ahaaaaa...........

Pozrela som sa na neho pohľadom ktorý mal vyjadrovať really.

M:Som hladný. Idem si dať dačo jesť. Pridáš sa?

N:Okej.

Prišli sme do kuchyne a dali si raňajky. Matty si dal kávu a ja čaj. Keď sme dojedli počula som ďalšie kroky na schodoch akurát ich teraz bolo viac. Otvorili sa dvere do kuchyne a dnu vošli Vitaa so Samom.

S:Gut morning.

V:Bré ráno.

N,M:Dobré ráno.

M:Kde je Dejr?

S:Spí.

Zasmiali sme sa. Potom si chalani išli dať raňajky a Mattem sa išiel obliecť. Ja som iba išla do "svojej" izby a sadla si za stôl. Sedela som tam asi 10 minút a potom mi niekto zaklopal na dvere.

S:Haló? Môžem dnu?

N:Jasné.

Samo otvoril dvere.

S:Len som sa ťa chcel spýtať či pôjdeš s nami trochu blbnúť do nákupáku?

N:Jasné ale..........nemám tu nič na seba a.......

S:Vyzeráš skvelo.

Nechápavo som sa na neho pozrela lebo random tepláky a nejaké polo roztrhnuté tričko moc dobrý outfit nebol.

S:Fajn. Hodím (akože odvezie nie doslova hodí) ťa domov a vyberieš si čo budeš chcieť ok?

N:Jasné.






Ajojky. Nezabite ma pls za to že navýchadzali kapitolky. Príšerka sa veeeeeľmi hambí. Bude sa snažiť dohnať to čo zameškala. A taktiež vám príšerka veľmi ďakuje za skoro 1K prečítaní. Wooooooow! To je mega veľké číslo. Ďakuje príšerka, veeeeeľmi ďakuje.

Vaša (prekvapivo) PRÍŠERKA

M+N (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now