DETSKÉ ATRAKCIE

94 5 3
                                    

Neviem prečo som to tak nazvala ale tak oka no.


Pohľad Naty:

Vyšli sme z obchodu a o 5 sekúnd už zas chalani niekam bežali. Pridala som do kroku a šla za nimi. Keď som ich dobehla zistila som že bežali k tým takým atrakciám čo bývajú v nákupných centrách. Keď som k nim dobehla tak už mali spustený kolotoč. Chytila som záchvat smiechu. Skoro dospelý až dospelý chalani na detskom kolotoči vyzerali dosť komicky. Keď im skončila jazda zišli z kolotoča a radšej sme zdrhali pred SBSkárom ktorý vyzeral ako by nás práve išiel nahlásiť na políciu. Vošli sme do prvej reštaurácie ktorú sme našli. Prešli sme k pokladni a prezerali si reštauráciu do ktorej sme vošli. Každý sme si dali nejakú žemľu. Zjedli sme ich, zaplatili a odišli.

S:Bolo to celkom fajn.

V:Hej. Nebolo to až také zlé.

D:Poďme už domov. Som celkom unavený.

Ja som súhlasila. Mala som navyše ešte natočené nejaké videá ktoré chcem mať už zostrihané. Vyšli sme teda von a nasadli sme späť do auta. Keď sme prišli domov išla som do izby kde som spala (budem to volať "moja izba" alebo proste Natálkina izba). Prezliekla som sa do teplákov a random trička. Potom som vyšla z izby a šla za chalanmi do obývačky. V obývačke bol Samo s Mattym.

N:Ahojte.

S:Ahoj.

M:Čau.

N:Jak je?

S:Ále faaajn.

M:Pohoda.

Sadli sme si na gauč a chalani zapli telku. Išiel nejaký kvíz tak sme hádali spolu so súťažiacimi. (akože len medzi sebou). Po chvíli došiel Dejr s Vitou. Pridali sa ku nám. Keď skončil (ten kvíz) bolo asi 15:30.

M:Nie ste hladný?

N:Aj hej.

S:Trochu..........dosť.

V:Hej no.

Dejr len prikývol. Objednali sme si čínu a sadli si naspäť na gauč. Pustili sme nejaký random film na netflixe a takto sedeli asi do 16:30.

Crrrrrrrrr crrrrrr crrrrr cr cr cr crrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

M:Prečo musia byť všetci vietnamci taký deb*li! (akože im to doviezol vietnamec)

V:Excuse me!

M:Reálny vietnamci

V:No veď preto.

Pousmiala som sa.






Prepáčte že som nepísala ale učenie, učenie, učenie a učenie. Tak snáď mi to odpustíte. Veľmi sa ospravedlňujem. Budem sa snažiť viac písať. A vidím že to moc nestíham takže knižku other zmažem a budem sa plne venovať tejto. Tak majte sa tu pekne. Ajoj.

Your homo-terezkus or terezkosaurus or príšerka

M+N (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now