TAK TVL ČO SA RLY STALO?

126 8 12
                                    

S:Hovorte už! Čo sa stalo?

N:No....ona......zmizla.

S:Čo? A kde? Začal kričať.

N:Ja neviem. Povedala zase s plačom.

S:Neplač pls.

N:Neboj som v pohode.

S:Plačeš takže nie si.

N:Ale mňa tu teraz nerieš. Dôležitá je Klárka.

S:Viem ale pre mňa si aj ty veľmi dôležitá.

N:Aj ty pre mňa.

V:Emm........

D:Emm x2

N:Fajn, fajn.

S:Chodíme spolu.

V,D:Čoo?!

N:Chodíme spolu.

V:A-aha.

D:Prajem vám to.

S,N:Ďakujeme.

*Vitaa otvoril dvere a hneď ich za sebou zabuchol*

N:Vitaa počkaj! Rozbehla som sa ku dverám.

S:Naty stoj!

N:Nie! Je to môj najlepší kamarát a niečo sa deje. Musím zistiť čo!

S:Pomôžem ti!

N:*objala ho* Radšej nie.

S:Fajn ale daj si pozor.

N:Dám. Neboj. Ahojte. A pokúste sa zistiť čo je s Klárkou.

S:Jasné. Ahuj.


Otvorila som dvere a vyšla na ulicu. Nikde som nikoho nevidela. Potom som si však všimla niekoho ako kráča po opačnej strane ulice. Rozbehla som sa za ňou (akože tou postavou). Keď som k nej dobehla všimla som si že pridala do kroku. Znovu som pobehla a postavila sa pred ňu.


V:Čo chceš?

N:To skôr čo sa stalo Vitaa?

V:Ja len..........proste nemám náladu.

N:A doteraz si ju mal?

V:Áno. Prosím nechaj ma prejsť.

N:Ty vieš že si môj najlepší kamarát a-a-a ja ť a nenechám len tak keď vidím že sa niečo deje.

V:Niekedy je ale lepšie problémy iných hodiť za hlavu a riešiť seba.

N:Ale toto je aj môj problém.

V:Nie nie je. *chytil ju za rameno, opatrne ju posunul na bok a rozbehol sa preč*

N:Stoj! Prosím.

Nepočúval ma. Videla som že to nemá cenu. Rozhodla som sa že aj keď neviem kde je Klára a bojím sa o ňu domov nepôjdem. Zapamätala som si kde je tá lúka na ktorej som bola so Samom. Išla som teda tam. Keď som tam prišla nebolo tam ani vtáčika. Našťastie bol spln takže bolo dobre vidno. Sadla som si pod strom a pozerala na mesiac. Premýšľala som o všetkých veciach čo sa udiali. Vtom som si uvedomila že za sebou počujem kroky. Vytrhlo ma to z myšlienok a prudko som sa otočila. Videla som známu tvár.


V:Ja-ja prepáč mi to.

N:To nevadí. Sadni si.

V:Ďakujem.



Čaute ľudia. Ja sa z vás zbláznim. Včera to bolo 400 niečo prečítaní a dnes je tam 460?! Si robíte srandu nie? Ďakovaaaať ja veeeeeľmi vááám. Tak majte sa pekne. Ahojkus.

Your homo-terezkus

M+N (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now