POČKAJ ČO?!

93 6 3
                                    

Mám pocit že moje názvy predbiehajú dej xď.



veeeeeeľmi dĺĺĺĺĺĺĺĺhý time skip

Pohľad Naty:

Bol to už pol rok odkedy som sa pohádala s Klárkou. Medzi tým sme sa s Klárkou uzmierili a ja som sa vrátila ku nám domov. Inak sa nič zvláštne nestalo. Stále chodím so Samom. Ostatný už o tom teda vedia (vrátane Klárky a mojich a Samových rodičov). Nikomu to nevadí. Našťastie. Dnes ráno som si v mobile našla správu od Sama. Trochu ma to zaskočilo.

/mobiil/

Samo

Ahoj.

Ja

Ahuj

Samo

Potrebujem ti povedať niečo dosť dôležité

Ja

A čo?

Samo

Príď prosím do parku

Ja

O-oke-okej. A kedy?

Samo

Večer. Asi o 20:00.

Ja

Dobre


Bola som z toho trošku zmätená. Nevedela som čo si mám myslieť. Či sa mám tešiť alebo byť vystrašená.

N:K-klári?

K:Ánooo?

N:Samo mi písal že mi potrebuje povedať niečo dosť dôležité.

K:Aaaa.......?

N:No a ja neviem či sa mám báť alebo tešiť.

K:Tak s tým ti asi nepomôžem.

N:Nevadí. Len či nevieš či sa niečo stalo alebo tak nejak.

K:Nemám poňatia.

N:Tak nič. Poďme si dať raňajky.

K:Okej.


Dali sme si raňajky a potom išli natočiť video. Dohodli sme sa že natočíme Q&A. Dali sme to na storku. Asi po 10 minútach sme tam mali každá okolo 1000 otázok. Išli sme teda natáčať.


K:Zapínam natáčanie.

N:Okej.

K:Čaute ja som Klarisa a dneska som tu spoločne s Natálkou!

N:Ahoooj.

K:A dnes sme sa rozhodli natočiť Q&A čiže questions and answers.

N:Alebo aj otázky a odpovede.

K:Tak poďme na to.

N:Prvá otázka je.........BÝVATE SPOLU?

K:Áno. Bývame spolu v Praheeeeee.

N:Presne tak.

K:Ďalšia otázka...........MÁTE KLUKA? KDYŽ JO KDO TO JE? (sry za moju češtinu)

N:Mám ale nepoviem jak sa volá ani kto to je.

K:Ja tiež a volá sa Adam.

N:Nepoznáte čo?

...




Ahoj. Keďže budú (alebo možno už sú) prázdniny (aspoň v mojom meste) tak budem vydávať aj dve kaitolky denne aby som už začiatkom budúceho týždňa mala odpísanú túto knižku. S tým že ak budete chcieť tak vydám aj M+N 2 (ak ju budem písať nebude sa volať M+N ale inak). Tak sa majte a ahoj.

príšerka


M+N (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now