ZMRZLINA SO SAMOM

150 10 1
                                    

Ešte predtým ako začne táto kapitola vám chcem povedať že keď nenapíšem koho je to pohľad tak táto kapitola bude celá z pohľadu Natálky. Tak užite si kapitolku.


Dnes som sa mala po prvý krát sama stretnúť sa Samom. Len on a ja. Bola som nadšená ale aj som sa extrémne bála. Ešte že mám Klárku. Ona vždy vie čo robiť. Aaaaaa väčšinou to dopadne dobre.

*Natálke začal zvoniť telefón*

K:Kto volá?

N:S-s-samo.

K:Tak to zdvihni.

N:Dobre.


N:Haló?

S:Ahoj. Len som chcel vedieť či to dnes platí.

N:Ja myslím že áno.

S:Dobre super. Teším sa.

N:Aj ja.

S:ILY♥ Ahoj.

N:Ahoj.


*zložil*

N:Počkaj čoooo?!

K:Deje sa niečo?

Najskôr som si celkom neuvedomila čo mi povedal. Zložil a ja som si zrekapitulovala (ak som to napísala zle tak sry) celý hovor. V tej chvíli som si uvedomila čo mi povedal. Povedal mi ILY! (pre tých čo by nevedeli ily=i love you) Zostala som ohromená. V tom som ani neviem ako vykríkla: počkaj čo?! a vtedy som sa rozhodla. Klárka je síce moja najlepšia kamarátka ale nepoviem jej to.

N:Ale nič.

K:Kričala si. Niečo sa stalo? Vážne vieš že mne to môžeš povedať.

N:A-a-ale ja nechcem.

K:Dobre. Nemôžem ťa nútiť.

N:Počkaj. Môžem ti ale sľúbiť že ti to poviem. Ale až keď príde ten správny čas. Okej?

K:Fajn.


*potom sa dialo len to čo každý deň*


*17:00*

N:*pozrela sa na hodinky* To už je toľko hodín?!

K:Ups!

N:Zabudli sme. Musím sa pripraviť.

K:Okej. Ale hlavne buď v kľude.

N:Dobre.


*obliekla sa, namaľovala sa, učesala si vlasy a ja neviem proste sa nachystala*

N:*vošla do obývačky* J-je to dobré?

K:Je to vynikajúce.

N:Dobre. Je 18:00. Pôjdem sa ešte prejsť.

K:Dobre. Ale dávaj na seba pozor. (booooože to znelo ako keby bola Klarisa Natálkina mama XD)

N:Budem. Čau.

K:Ahoj.




Takže mám pre vás správu. Takžeeeee................................... dosiahli 100 prečítanííííí!(teraz je ich tam okolo 107) Ďakujeeeeeeeem. Ahuuuuuuj.

M+N (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now