S:Ako ti môžem pomôcť?
N:Asi nijak.
S:Tak aspoň ti zdvihnúť nejak náladu?
N:Ja fakt neviem.
Pohľad Naty:
Samo mi chcel zdvihnúť náladu ale ja som nevedela ako. Pustili sme si film. Keď skončil bola asi jedna hodina ráno.
N:Som celkom unavená. Pôjdem si ľahnúť.
S:Dobre. Dobrú noc.
N:Dobrú.
Postavila som sa a dala mu pusu na líce. Potom som sa otočila a vyšla na chodbu. Chalani sa hore o niečom hádali. Prešla som po chodbe do mojej izby. Otvorila som dvere a potom ich rýchlo zavrela. Keďže už som bola v pyžame tak som si iba ľahla na posteľ a o chvíľu som zaspala.
/ráno/
Bolo ráno. Zobudila som sa asi o pol šiestej ráno. Chalani ešte spali. Raňajky som v cudziom dome robiť nechcela. Tak som si naspäť ľahla ale zaspať už ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne. Rozhodla som sa že pozriem instagram. Prechádzala som storky ale nič zaujímavé tam nebolo. Položila som mobil vedľa seba a rozmýšľala nad vecami ktoré sa stali za posledných pár hodín. Pripadalo mi že som sa vrátila v čase. Keď som došla ku časti s Klárou radšej som svoje rozmýšľanie ukončila. Postavila som sa išla sa obliecť. Keď som sa obliekla sadla som si za písací stôl, otvorila notebook ktorý som si sem vzala a začala strihať video. Takto som tam sedela asi hodinu.
Čauky, čauky. Dnes vyšla kapitolka aj keď vyjsť nemala lebo sa mi chcelo a včera vyšla neskoro večer takže tu máte náhradu. Čakajte kapču zajtra. "Vidíme sa!" Ajoj!
YOU ARE READING
M+N (DOKONČENÉ)
RandomAhojte. Toto je moja prvá fanfikcia. Nečakajte nič geniálne. Ak chceš vedieť jak to dopadne hoď follow a čítaj.