(I love this song so u can watch it)
Pohľad Naty:
Vyšla som z izby spolu so Samom ktorý ma držal za ruku. Keď sme došli dolu videla som ako Klára chce niečo povedať. Ja som len zdvihla ruku a ani sa na ňu nepozrela. Vtedy sa zatvárila dosť divne. Asi si všimla že sa so Samom držím za ruku. A čo?! Je mi to ukradnuté. Vošla som do chodby, obula sa, dala si bundu, vzala batoh do ktorého som si ešte v izbe dala pyžamo a ostatné veci (všetci poznáme) a otvorila vchodové dvere. Dejzr ešte zakričal že aby sme na neho počkali.
S:Dobre. Budeme vonku na lavičke. (akože mali pred domom lavičku xď)
Ja som nepovedala nič. Vyšli sme von a sadli si na (už spomínanú) lavičku. Oprela som si hlavu o Samove rameno.
N:Neviem ako sa mám zbaviť toho hnevu na Kláru.
S:Neboj sa. Ono to príde samo. Môžeš spať u nás dokedy budeš chcieť.
N:Ďakujem.
S:Za nič.
Usmiala som sa a akurát vtedy vyšiel na ulicu Dejzr. Postavili sme sa a išli ku chalanom domov. Cestou nikto nepovedal ani slovo. Keď sme boli asi 100 metrov od ich domu Dejzr začal konverzáciu.
D:Aaa.....ako dlho ste vlastne už spolu?
S:Asi týždeň a pol.
D:A kedy ste sa nám to chystali povedať?
S:Na mojej oslave.
D:Ahaaaa........
Vtedy som si spomenula že som chcela zobrať tú mikinu a dať mu ju dnes alebo zajtra. Ale vrátiť som sa nechcela. Povedala som si že sa na to vykašlem a dám mu to potom. Prišli sme pred ich dom a chalani zaklopali. Otvoril Vitaa.
V:Ahojte.
D:Čuuus!
S:Ahj.
Ja som iba kývla hlavou.
V:Idete dnu?
D:Jasné.
Vošli sme dnu. Z obývačky na nás zakričal Matty ktorému sa chalani odzdravili a ja som zas iba kývla hlavou aj keď som vedela že ma nevidí. Vyzuli sme sa a odložili si bundy. Potom ma Samo chytil za ruku.
S:Ukážem ti kde budeš spať ok?
Prikývla som. Prešli sme okolo obývačky a vošli do izby na konci chodby. Bola to celkom veľká a hlavne dosť pekná miestnosť. Bola tam posteľ, nejaký pracovný stôl so stoličkou, skriňa a koberec.
S:Môže byť?
N:Je to tu krásne.
S:Fakt?
N:Áno.
S:Tak to som rád. Môžeš sa zložiť a my budeme v obývačke. Potom môžeš prísť.
N:Jasné.
Pousmiala som sa. On mi úsmev opätoval a vyšiel z izby. Ja som sa postavila aby som zavrela dvere. Keď som ich zavrela obzrela som si celú momentálne moju izbu. Bola fakt útulná. Vyložila som si batoh na postel a vybrala z neho mobil. Mala som asi 3 zmeškané hovory od Kláry a aj pár správ na wa (whatsapp) . Otvorila som si jej profil (na whatsappe) a zablokovala si ju. Postavila som sa a otvorila dvere. Keď som vyšla na chodbu počula som ako sa chalani smejú. Pousmiala som sa a otvorila dvere do obývačky Samo sa na mňa usmial a ukázal na miesto vedľa seba. Sadla som si vedľa neho. Vtom Matty začal konverzáciu.
M:Ja asi natočím Q&A. Pridá sa niekto?
D:Skôr nie.
V:Ja určite nie.
S:Nie.
Ja som pokrútila hlavou.
M:Fajn, fajn. Tak aspoň niečo iné?
V:Ja jedine niečo s mc (minecraft).
D:To by som sa pridal aj ja.
M:Tak poďte. Samo ty ideš?
S:Nie, ja nie.
M:Fajn.
Odišli von z izby a Samo sa na mňa pozrel.
S:Si ok?
N:Asi hej.
S:Takže nie.
N:Ja ani neviem.
Ahuuuuj. Sry že vydávam kapitolku o 22:50. Snáď sa bude páčiť lebo som si dala dosť záležať a písala som ju celý deň (nie vkuse). Takže tak. Baj baj.
Your homo-terezkus
YOU ARE READING
M+N (DOKONČENÉ)
RandomAhojte. Toto je moja prvá fanfikcia. Nečakajte nič geniálne. Ak chceš vedieť jak to dopadne hoď follow a čítaj.