M+N ALEBO V+N?

133 8 3
                                    

Pohľad Natálky:

Keď si ku mne Vitaa sadol bola som šťastnejšia. Ani neviem prečo. Proste som mala dobrý pocit. Ale potom povedal niečo čo by som od neho nikdy nečakala.


V:Môžem ti niečo povedať?

N:Som samé ucho. Pousmiala som sa.

V:Vieš ja...........ja..........ja ť-ť-ťa m-m-m-milujem.

Pozrela som sa na neho s otvorenými ústami.

N:Č-č-čo?! A-a-ale j-ja ťa mám rada ako najlepšieho kama-kamaráta.

Začala som seriózne plakať.

V:Chápem. Ty máš Sama. Aspoň som ti to povedal. A prosím neplač.

Dala som mu slabú facku.

N:Ja ti dám neplač.

V:A to bolo za čo? Začal sa smiať a to ma dosť potešilo.

N:Vieš...........je mi to ľúto.

V:Ale netráp sa. Ja viem ako ťa má Samo rád a my zostaneme predsa najlepší kamoši. Či nie?

N:Jasné že áno!

Z celej sily som ho objala a on mňa tiež. Potom som počula ďalšie kroky.

S:Prečo si nezdvíhala mobil? A Vitaa prečo si odišiel? A prečo sa obímate? Prečo tu ničomu nechápem?

N:J-ja prepáč. Mala som stíšené zvonenie. A-a obímala som Vitu lebo je to môj najlepší kamarát. Problém?

S:Nie to nie. *objal Naty* A asi vieme čo je s Klárou.

N:Čo je s ňou?

S:Asi šla von s jedným chalanom.

N:Prečo ťa napadá toto?

S:Nooo.............keď sme si dávala do kufra oblečenie išiel som okolo jej izby a dávala si tam jedny šaty ktoré teraz nemá v šatníku. A ani jedny topánky ktoré si brala tam nie sú.

N:A ako vieš že šla s chalanom?

S:No.......tak trošku som ju počul že s nejakým Čechom volá cez discord a hovorila že keď sa nasťaahuje do Prahy tak sa stretnú.

Trochu podozrievavo som sa naňho pozrela.

N:Fajn. Tak ale potom prečo má mobil doma?

S:Asi ho zabudla. Povedal dosť neisto.

N:Faaaaaajn. Ale som už unavená. Pôjdem domov.

Behom 10 sekúnd som sa postavila a bola už od nich celkom ďaleko. Otočila som sa a videla ako mechápavo na mňa pozerajú. Vyzeralo to dosť komicky. Otočila som sa a videla ako na mňa kýve Dejr s Matym. Prebehla som cez cestu a pozdravila ich.

N:Ahojte.

M:Samuel ťa všade hľadá. Kde si bola? Počkaj brnknem mu (akože zavolá).

N:Nie to nemusíš. Už sme sa videli. Sú tam na lúke. Aj s Vitou. Čaute.

Zase somsa rýchlo vytratila a komický pohľad sa mi naskytol znovu. Došla som domov a zvalila sa na gauč. Bola som rada že som doma. Bola som takto rozvalená asi 10 minút a potom zazvonil zvonček. Išla som otvoriť v nádeji že to bude Klára. Ale nebola.

S,V,M,D:Ahoj.

N:Ahoj.

S:Je už Klára doma?

N:Nie ešte nie.

M:Ale noo....

N:Poďte dnu.

D:Ok.

Vošli dnu, vyzuli sa a došli do obývačky. Ja som tam len tak sedela a pozerala do zeme.

V:Všetko ok?

N:Eeee čo?! Ja-jasné. Zľakla som sa.

V:Ou prepáč.

Došli aj ostatní chalani.

M:Takže čo plánujete robiť?

N:Neviem. Pozrieme si film?

V,S,M,D:Ok.

N:Tak vyberte.

M,D,V:Horor!

Pozrela som sa na Sama pohľadom: je to nutné?

S:Musíme furt pozerať horory?

M:No.....nie.

S:Tak potom?




Ahoj. Dnes druhá kapča? Ani neviem. Koľko máte do dňa najviac online hodín? Ja 5. Majte sa tu pekne a ďakujem za 520 prečítaní.

Your terezkosaurus


M+N (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now