KLÁRA?

128 6 1
                                    

Pohľad Naty:

Chalani sa na niečom dohadovali tak som iba pokrčila plecami a vošla do kuchyne. Urobila som popcorn a vrátila sa naspäť do obývačky. Presne ako som očakávala. Stále sa hádali medzi hororom IT alebo mimoňmi (idk why xd). Tak som si teda sadla vedľa Sama a vzala ovládač od telky (a od čoho iného asi xdd). Oni sa na mňa len pozreli a ja som sa pousmiala. Zapla som netflix a zapla od začiatku Stranger things (sry ja som musela). Oni sa na mňa znovu pozreli a potom odvrátili pohľad a pozerali. Ja som sa pritúlila k Samovi. Potom mi pošepkal.

S:Nechcela si náhodou niečo čo není horor?

N:Ale daj pokoj. Stranger things nie sú horor........teda vpodstate sú ale to je jedno. Nie sú vôbec strašidelné (môj názor xd).

S:Keď myslíš. *objal ju*

Keď ma pustil postavila som sa a doniesla deku. Sadla som si naspäť ku Samovi a prikryla sa. On sa potom prikryl tiež.

Keď skončila prvá časť poprosila som ich či nezostanú cez noc. Vitaa a Matty mali ešte niečo dorobiť a tak išli domov. Samo s Dejrom zostali. Ja som ich poprosila aby chvíľku počkali a išla som si dať pyžamo. Potom som zišla dolu. Sedeli na gauči a rozprávali sa o minecrafte a nejakých serveroch. Sadla som si vedľa nich.

N:Viete čo?

S:Čo?

N:Som celkom hladná.

D:Aj ja.

S:Ja tiež.

N:Objednám alebo idem niečo urobiť?

S:Jak je ti lepšie.

N:Tak môžem niečo objednať?

S:Jasné.

D:No......ja som asi za pizzu.

S:Aj ja.

N:Aj ja mám na ňu chuť. Idem objednať.

Objednala som pizzu. Keď som prišla do obývačky všimla som si že tam nie sú chalani. Vošla som dnu a sadla si na gauč. Počkal som asi 3 minúty a potom som na nich zakričala.

N:Halóooo?

S:Bu!

D:Baf!

N:Som sa veeeľmi zľakla.

*chytili sme záchvat smiechu*

crrrrrrrrrrrrr crrrrrrrr crrrr cr

N:Em.....

S:Idem?

N:Radšej pôjdem ja.

Išla som ku dverám a vzala kľúče. Otvorila som. Zostala som stáť ako prikovaná. Nevedela som čo povedať. Iba som tak stála a pozerala sa. Stála tam Klára. Sama. Pozerala do zeme a mala slzy v očiach. Ja som tam stále stála a pozerala na ňu. Otočila som sa a zavolala na chalanov.

N:Chalani prosím.

S:An.........o........... Klára?!

D:Emmm.............






Ahojte všetci. Sry že som nebola aktívna. Mala som toho dosť veľa. Ale ďakujem za vašu podporu. Majte sa pekne. Ajuj.

Your terezkosaurus

M+N (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now