Tie názvy sú fakt popredu. PS:Chcem ísť kukať anime.
Pohľad Naty:
Bolo 16:41 a ja som bola ešte nervóznejšia ako ráno. Nevedela som si ani predstaviť čo mi chcel povedať také dôležité že by som musela ísť za ním. Bolo to mega divné.
(víta vás terezkosaurus o dva dni starší)
/time skip boa/
Bolo 19:20. Rozhodla som sa že už asi pôjdem za Samom. Zišla som dolu do obývačky kde sedela Klárka a kukala nejaké anime. Kývnutím som jej naznačila že už pôjdem. Ona prikývla a zakývala mi. ja som jej odkývala a odišla do chodby. Obula som sa a vzala si riflovú bundu. Zamkla som za sebou dvere a poobzerala som sa okolo seba. Skoro nikto naokolo nebol. Iba jedna staršia pani so svojim psom. Zakývala som jej lebo sme sa z videnia trochu poznali. Ona mi taktiež zakývala a pokračovala v prechádzke. Ja som sa vybrala opačným smerom. Vybrala som si z vrecka airpody a zapla random prvú pesničku ktorú som našla.
*ten minutes later*
Bola som už skoro v parku a šla som akurát včas. Bolo 19:45 takže času som mala až-až. Preto som si ešte rýchlo skočila do pizzérie pre malú kofolu aj keď ma tam predavač už nechcel pustiť ale tak keď majú na ceduli napísané 8:00-20:00 tak mám ešte bohate dosť času. Kúpila som si teda malú fľašu kofoly a pokračovala v ceste. Zistila som tiež že medzi tým ako som presviedčala predavača a kupovala si kofolu ubehlo už 12 minút takže som mala čo robiť aby som tam stihla byť presne. Pridala som do kroku a o 2 minúty som bola v parku. Poobzerala som sa či niekde nevidím Sama. Nebol tam. Sadla som si teda na lavičku a otvorila fľašu s kofolou. Sedela som tam takto s airpodmy v učiach asi 5 minút a potom......
Zabite ma xddddd. Ale asi si viete domyslieť ako to bude pokračovať. Niekto tuto na tomto účte zaspal. Ale tak no skúste stíhať robiť animáciu a písať scenáre tak aby ste mali čas na wattpad aj trochu toho úplne voľného času. +vám ďakujem za 1.3K prečíííííííííííííííííítanííííííííííííííííííí omgggggggggggg. diki diki diki
Your terezkosaurus a terezkosaurus o dva dni starší
YOU ARE READING
M+N (DOKONČENÉ)
RandomAhojte. Toto je moja prvá fanfikcia. Nečakajte nič geniálne. Ak chceš vedieť jak to dopadne hoď follow a čítaj.