PREDKONIEC 1.0

90 7 4
                                    

Čo to je za slovo sa ma nepýtajte ok?


Pohľad Naty:

Prešiel rok od kedy sa so mnou Samo rozišiel. A ako viem že tá vec čo spravil znamenala že sa so mnou chcel rozísť? No. Asi po týždni sa mi prišiel Samo ospravedlniť. Ja som s tým už vtedy bola vpohode. Teraz sa spolu normálne bavíme. A ja a vzťahy? Noooo nič moc. Odvtedy som s nikým necodila ani nechodím. Akurát sú letné prázdniny. Sme dnes dohodnutý na túru. Samo berie aj Lauru. A kto je Laura? No. Laura je Samova frajerka. Je úplne vpohode. Dobre si rozumieme a aj si musíme keďže spolu bývame. Ou. Aha. To som vám nepovedala. Laura sa prisťahovala z Brna sem do Prahy aby sem mohla chodiť do školy. Bolo to asi 2 týždne po tej-tej veci noo..... šak chápeme sa. Aspoň dúfam. Odvtedy sme aj s Klárou trojka. A Klára? No. Asi po týždni nám predstavila toho Adama s ktorým chodí. Aj Adam je vpohode. Ale teraz by som si mala s tým toastom pohnúť. O 10:00 máme stretnúť v parku. Priznávam že trošku nestíham. Dobre. Ten toast ktorý mi trošku zhorel mám už za sebou. Dievčatá už dojedli a išli sa obliecť. Ja už oblečená som.


L:Taaak ja som hotová.

K:Aj ja.

N:Ja ešte NIEEEEEE.

Začali sme sa rehotať. Ja som rýchlo vybehla do izby a nahádzala do batohu všetky tie veci čo treba brať na turistiku. Zbehla som do polky schodov a zaradila spiatočku. Vybehla som naspäť hore schodmi a vzala si z môjho nočného stolíka mobil. Vzala som aj Laurin keďže má izbu so mnou a zástrčku máme len pri mojom nočnom stolíku. A áno Laura má izbu so mnou lebo moja je väčšia ako Klárina. Vzala som ešte svoju peňaženku na ktorú som taktiež zabudla a bežala dolu schodmi. Dievčatá sa o niečom rozprávali tak som len na nich kývla Lauriným mobilom a vošla do chodby. O chvíľu boli za mnou.

L:Dík za telefón.

N:Za nič.

K:Tak makajte lebo to nestihneme.

L:Veď už ideme.

Vyšli sme von a trochu pobehli aby sme to stihli. Došli sme tam ešte skôr ako chalani a to sme už aj tak meškali. Sadli sme si na lavičku a rozprávali sa o najviac random veciach.

N:Dáme niečo na ig storku?

L:Kľudne.

Odfotila som naše topánky dala tam random songu a označila tam dievčatá. O 5 minút som mala zaspamované dm s vecami typu: kam idete? kto je @ laurinkaaaa? aj ja by som išiel/a. a to sa vám v tomto teple chce? idú s vami aj chalani? a podobne.

Na pár tých otázok som odpovedala.

L:Aaaaa!

Laura zjačala jak šialená. Ja s Klárou sme nadskočili. A otočili sa smerom k nej. Samo ju držal vo vzduchu a ona ďalej len jačala. Ja som sa len pozerala a smiala sa. Troch ďalej od nás som videla Mattyho a Dejra. Kývli na nás a pobehli smerom k nám. Odkývla som im a znovu pohľadom prešla na Sama s Laurou. Sadla som si naspäť na lavičku.

D:Samooo!!!!!!!!! Nemohol si na nás počkať?

S:Nie.

N:A ide s nami aj Vitaa?

Bola som trošku zmätená lebo Vitaa bol vždy a všade prvý. A navyše som ho dosť dlho nevidela keďže bol 3 týždne na Ukrajine.

V:Asi nie.

Nadskočila som a potom sa začala spolu s ostatnými smiať. Jak je možné že som si ho predtým nevšimla?








Ahojda. Jak je? Predstavte si tu niečo originálne. Tak ahoj nabudúce.

príšerka


M+N (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now