SORRY

94 8 1
                                    

Pohľad Naty:

Samo sa ponúkol že ma odvezie domov. Bola som mu vďačná. Nasadli sme do auta a odviezli sa ku mne a Kláre domov. Otvorila som dvere. bolo celkom skoro ráno takže Klára našťastie ešte spala. Vybehla som do izby a rýchlosťou blesku som si vybrala rifle, tričko a mikinu. Zbehla som ešte dole a vzala fľašu z vodou a narvala ju do batohu. Vyletela som z domu a zamkla za sebou dvere.

S:Tak rýchlo vychystanú babu som ešte nevidel.

N:Ja som blesk mcqueen xd.

Začali sme sa rehotať. Nastúpili sme do auta a išli späť za chalanmi. Keď sme tam došli chalani sedeli na lavičke ktorá bola pri ich dome.

M:No konečne.

D:Už sme si mysleli že ani neprídete.

S:Aaaale buďte ticho.

Zasmiali sme sa. Tešila som sa že sa s nimi zabavím. Všetci sme si sadli do auta. Ledva sme sa tam vošli. Ešteže ten nákupák bol autom iba 10 minút. Keď sme tam prišli bol celkom prázdny. Tedaaaa......aspoň parkovisko bolo skoro prázdne. Vystúpili sme a vošli dnu. Tam už bolo celkom dosť ľudí. Prekvapilo ma že už o desiatej ráno tam je toľko ľudí. Prešli sme okolo kaviarne ktorá bola plná ľudí. Keď sme išli okolo dráčika chalani vošli dnu. Ja som ich nasledovala.

V:Aha! Bárbiny!

Chytili sme záchvat smiechu a ja som si všimla že predavačka ktorá sa nás asi išla opýtať ako nám môže pomôcť sa radšej otočila.

D:Ja chcem plyšáka.

M:Aj ja.

S:Tak poďte.

Prešli sme cez celý obchod a tam bol obrovský regál s plyšákmi. Každý sme si nejakého vybrali a potom za nich aj zaplatili (vieš čo nie. oni ich ukradli. xď). Vyšli sme von. Prešli sme asi 10 metrov a narazili na obchod na typ tiger. Prešli sme ho a kúpili si cukríky.



Sorry za kratšiu kapitolku. Mala som písomky a nestíhala som. Majte sa krásne a čaaau!

M+N (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now