Capitolul 8

1.7K 134 9
                                    

   A ajuns la atelier de peste jumatate de ora.James inca nu s-a intors cu piesele,iar Marko nu este prezent..in ultimul timp are treaba mereu,iar chestia asta o pune pe ganduri.Pana de curand era mereu acolo,iar acum abea mai dai de el..ceva este putred la mijloc,iar ea va afla ce.Cum este aproape singura aici..decat ea si un coleg,Simon,s-a apucat de treaba..repara un BMW i8.

   Stand cu orele,intr-un atelier auto..cosmarul cel mai mare al unei fete…insa cea mai mare scapare pentru ea.Se simte atat de libera..atat de vie cand este aici…stari pe care rar le mai are.Zambeste..atunci cand e sarcastica,ironica sau emotionata…in rest..fata ei nu scapa nicio expresie..sau daca o face..atunci e nervoasa,suparata..sau dezamagita..atat de propria persoana cat si de propria viata.In ultimul timp a facut numai alegeri gresite..nu ca ar vrea sa o recunoasca.A devenit cel mai cunoscut drog dealer..de fiecare data cand are ocazia se imbata..goneste pe strazile Miami-ului cu cea mai mare viteza si a incetat sa ii mai pese cu mult timp in urma.

    Niklaus,Marko si Josh..singurele persoane care inca pot scoate un zambet de la ea…fie printr-o gluma..fie prin simpla lor prezenta.Singurele persoane pe care le accepta in preajma ei..restul sunt trecatori..

    Gandurile ei sunt deranjate de un sunet de motor..”clar..asta e Sean”gandeste ea si iese de sub masina.In fata ii apare chiar el,purtand o geaca de piele.Cand o vede iesind de sub masina,purtand o pereche de pantaloni scurti si un maiou alb,care acum e plin de vasilina si unsoare,fata lui spunea multe.

    -Hei..spune ea zambind politicoasa

   -Hei..nu am stiut ca lucrezi aici..spune el surprins

   -Fac ce pot..spune ea apoi continua.Cred ca o pot repara acum..daca vrei poti ramane..temin repede

   -Daca e ok..raman.Spune el zambind ca un copil mic

   -Ok..gaseste-ti un loc pe aici..

    El continua sa zambeasca mai ceva ca un copil in dimineata de Craciun,iar ea s-a apucat de treaba.” Tipul asta e mai zambitor decat Niklaus cand se gandeste la urmatorul pas” isi spune ea indiferenta.”Daca se gandeste ca ~fiind politicos si prietenos~ inseamna ca imi place de el..se inseala amarnic…oricum mai am putin si termin”

   A terminat imediat.

    -Gata!Pentru plata te duci la tipul ala!ii face semn spre colegul ei,Simon

    -Ok..mersi..ii zice si se apropie de ea incercand sa o sarute.Aceasta se da in spate

   -Uaa!Stai putin!Uite..nu ma intelege gresit,dar nu sunt interesata..

   -Cred ca esti singura fata care ma refuza..zice el stanjenit cu o urma de nervozitate in glas

   -Obisnuieste-te cu asta!Nu sunt genul ala de fata care sa ti se arunce in brate si in pat..daca asta ai in cap..atunci stai departe de mine!ii spune si trece pe langa el impingandu-l.Acesta o apuca de mana.

   -Daca nu vrei cu frumosul..o vom face cu uratul..ii spune maraind printre dinti

    -Baiatul rau ascuns in spatele mastii bune?Hmm…esti imprevizibil,se pare.Ei bine si eu.Nu vrei sa ai de-a face cu mine.Stai departe,ciudatule!

 De data aceasta il impinge in perete si iese din atelier.S-a urcat pe bijuteria ei si a pornit „ce nenorocit!”gandeste ea scarbita „ si chiar parea ok..off Jo..trezirea!Nu iti vei gasi pe nimeni niciodata..poate ca Niklaus are dreptate..neah!Nu are!Of!”.Gandurile ei confuze o facu sa nu realizeze ca merge cu viteza catre..nicaieri.Daca tot a pornit..atunci fie.Continua cu aceasi viteza maxima,insa de aceasta data nu e singura care merge spre nicaieri.Din departare se aude melodia linistitoare a altor motoare..sa o ia intr-acolo?..asta ar fi destul de periculos..insa nu ii pasa!Putin pericol si niste decizii gresite..asta e Jo!

Just me and myselfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum