Bellamy POV
Am incercat absolut totul. Am vorbit cu Thatcher de peste zece ori, rugandu-l sa anuleze intelegerea. Am incercat santaj, mita, rugaminti, dar absolut nimic nu l-a inmuiat in vreun fel. Sunt constient ca Joana crede ca sunt un frate groaznic, tocmai de aceea vreau sa ii dovedesc ca nu are dreptate si ca nu sunt chiar un monstru fara suflet.
E timpul sa imi folosesc asul din maneca.
Stiam ca-mi va fi de ajutor intr-o buna zi!
Scot telefonul din buzunar si il apelez pe Matt, mana mea dreapta si cel mai bun prieten. Dupa cateva secunde raspunde somnoros.
-Trezitea putoare! Tip eu la telefon.
-Tu stii cat e ceasul fraiere? Intreaba cu vocea lui sacaietoare de dimineata.Vazand ca nu raspund continua. E sase dimineata! Nu puteai astepta si tu macar trei, patru ore?
-Nu! Asta chiar e important! O stii pe Jo, da?
-Bunaciunea de sora-ta? Cine nu o stie?! Spune el razand
-Daca te mai aud vorbind asa de ea ramai fara mostenitori. In fine,da ea.
-Bine.Ce e cu ea?
-Cred ca deja ti-am spus ca ma uraste si ma crede un monstru fara suflet..
-Ceea ce si esti! Ma intrerupe el.
-Nu asta conteaza! Vreau sa ii arat ca tin la familie.
-Ce dracu frate?! Ti-ai lasat parintii sa moara in acel accident de masina cand aveai posibilitatea de ai salva! Ti-ai lasat sora mai mica sa isi distruga viata si sa se puna in pericol de mai multe ori, aproape murind de cateva ori. Ti-ai omorat unchiul! Tu nu tii la familie! Singura persoana de care iti pasa esti tu!
-Poate, dar ea nu stie asta! Ea nu stie nici de accident, nici de Josh, deci..stii cum se zice: ce nu stie nu o afecteaza!
-Ce dracu vrei sa fac?. Spune odata!
-E timpul pentru asul nostru din maneca! Spun si zambesc intr-o parte, chiar daca eram singur in camera.
-Bine. La ce ora si unde?
-Peste doua ore, la bar. O voi duce acolo sub un alt pretext. Si , Matt?
-Ha?
-Daca mai imi tii discursuri despre lipsa sufletului meu, iti tai capul, frate! Stii prea bine ca toate alea raman intre noi.
-Bine frate, hai lasa-ma sa dorm! Spune si imi inchide.
Chiar daca il amenint de trei ori pe zi ca il omor tot nu se invata minte. Probabil stie ca imi este de ajutor si chiar nu l-as omori, dar e amuzant sa il amenint.
Ma ridic dinpat si ma indrept spre camera lui Jo, cand aud o discutie destul de interesanta.
-Chiar ai de gand sa pleci ca o prostituata? o aud intreband somnoroasa. Asta e fata mea! Nu m-am putut abtine, iar un zambet imens mi-a invadat fata.
-Nu am vrut sa te trezesc. Raspunde o voce cunoscuta, dar nu imi pot da seama cine e.
-Asta e o scuza noua. Ce se intampla? Intreaba nervoasa si parca ii vad privirea taioasa, curiozitatea mea marindu-se din ce in ce mai mult.
-Trebuie sa plec. Am treaba. Spune acea voce masculina, iar mie parca mi se face mila de el. In timpul asta am inceput sa o cunosc pe Jo si nu ar vrea sa se puna cu ea. Am oameni care mi-au confirmat ca a lesinat-o pe Diavolita, i-a spart nasul Dracusorului si a fost implicata in multe alte incaierari de strada. Sunt atat de mandru de surioara mea bataioasa.
CITEȘTI
Just me and myself
General FictionAm tot citit povesti cu bad boys..ei bine..eu voi spune povestea unei bad girl. Satula de critici si viata pe care o are,Joana Hills,decide sa se lase purtata de val si intra in multe probleme,printre care se enumera drogurile,alcoolul si curse ileg...