Capitolul 4

2.2K 152 7
                                    

      Si-a pornit bijuteria si a condua spre marginea orasului.Acolo e un drum incalcit,numai bun pentru o astfel de cursa.Arogantul ala isi va inghide cuvintele si isi va baga parerile acolo unde razele soarelui nu ajung.Cand au ajuns Marko s-a dus la ea.

      -Succes kiddo!Arata-i cum se face!spune el increzator

      -De ce dracu ai marit miza in halul ala?intreaba ea descurajata

       -Pentru ca stiu ca il vei strivi..spune el zambind intr-un mod..in ochi avea o sclipire ce dovedea mandria purtata acesteia

        -Ar fi bine sa o fac..

        -Ce?Vrei sa renunti?se aude vocea aceea nesuferita

         -Nici de-as fi pe moarte nu ti-a da satisfactia asta!spune ea fiecare cuvant clar si raspicat apoi ii zambeste.Pregateste-te sa pierzi..

          -Mai vedem..spune el si ii face cu ochiul

          Marko s-a pus in fata lor.Ambii turau motoarele la maxim.Sunetul acela mirific ii mangaiau timpanele lui Jo..acum era una cu motorul ei..si de avea sa piarda..o va face in stil mare..va face sa conteze.Inainte sa porneasca arogantul ii trimite un alt zambet strengaresc,ea doar vomitand in interior

        Semnalul a fost dat si cursa a inceput.Adrenalina ii pulsa in vene fetei,insa nici el nu era mai prejos.Sa piarda in fata ei?in niciun caz!Asta iese din discutie!Erau unu langa altul..centimetric erau la egalitate...pana cand acesta se impinge in ea,scotand-o in afara drumului."La dracu!Maniac obsedat!Trisor nenorocit!Arzi in iad,drac ce esti!" aceste ganduri,si multe altele..mai deocheate ii misunau prin minte fetei.Era in spatele lui..asta pentru ca a trisat..dar totusi,nu va conta.Si-a incordat maxilarul mai mult si a prins viteza,aproape l-a prins din urma..si urma o curba extrem de periculoasa..si ultima inainte de finalul cursei."Daca pierd nenorocitul nu va mai avea mostenitori"gandi ea.

        Ultima curba..si..a trecut de ea cu brio..Acum erau iar unul langa altul..fiecare incercand sa il intreaca pe celalalt..si fiecare esuand lamentabil.

        Si-au dat castile jos si au pornit spre Marko.

         -Deci?intreaba ea nerabdatoare

         -Imi pare rau Jo..insa James a trecut primul

          -La dracu!Trisor bun de nimic ce esti!Arzi in iad,drace!spune ea inabusind alte injuraturi arzatoare.Apoi continua calma.Eu nu voi spune absolut nimic..avand in vedere faptul ca ai trisat!Ai fost ca un copil mic speriat de lumea reala,ei bine,trezirea!Asta e realitatea..realitatea in care daca nu trisai..ti-o luai de la o fata..care e mai capabila decat tine sa repare un motor..

      -Ai dreptate..

      -Sa nu imi spui ca..Stai!Ce?

      -Ai dreptate!repeta acesta.M-am inselat in privinta ta.E clar ca poti conduce un motor..mai bine decat multi profesionisti pe care i-am vazut..si mi-e destul de clar ca imi poti repara motoarele...nu trebuia sa te subestimez

       -Asta ar fi cumva o scuza?intreaba ea neputand sa isi controleze zambetul

       -Da..spune el invins.Si iti poti pastra motorul.A fost egalitate!

        -Asa facem drace!ii spune si intinde mana.Eu sunt Jo..iar tu?

        -James..sau imi poti spune in continuare dracu'

        -Bine drace!

Just me and myselfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum