Volumul 3-Capitolul 15

552 35 13
                                    


Melodia nu are nicio legatura cu capitolul. Asta ascultam cand am terminat de scris. Scuzati daca acest capitol este plictisitor si intarzierea. Am facut tot ce am putut.

Enjoy! :)


"Alergam prin ceata deasa care ma invaluia, abia fiind in stare sa vad ceva. Sentimentul de furie oarba ma facea sa maresc viteza, chiar daca asta nu era fizic posibil. Am deschis usile imense de metal, acestea scotand un scartait asurzitor. Le-am trantit de pereti, in urma lor ramanand un ecou indelungat. Am urcat scarile metalice, scotand pistolul incet. M-am furisat, mergand pe varful degetelor, fiind prinsa intr-un tremurat neasteptat provocat de nervozitate ce se juca cu mintea mea. Am parcurs holul lung pana am ajuns in dreptul usii. Am deschis-o incet , ascunzand pistolul la spate. Pe pat statea Caryn, jucandu-se vesela cu Vanessa, ce statea fericita in bratele lui Spike. Cand m-a vazut, acesta s-a ridicat de pe pat, dandu-i-o pe micuta mamei sale si spunandu-le sa se ascunda. Ele au disparut din camera, iar Spike a venit cu bratele ridicate spre mine, vazand ca am scos arma.

-Jo. Spune el apropiindu-se incet. Tu nu esti asa. Te cunosc...nu vrei sa faci asta. 

Cand l-am auzit am tipat si i-am dat cu pistolul in cap, acesta cazand la podea, plin de sange pe intreaga fata. Am continuat sa il lovesc fara mila.

-Nu te voi omori..inca. Ii spun zambind larg. Vreau sa vezi spectacolul. Spun lasandu-l singur cateva secunde, secunde in care le-am tarat pe fete afara din baie, exact in fata lui. Am indreptat arma spre capul micutei Vanessa care plangea speriata si striga la taticul ei sa o ajute. Spike striga la mine, implorandu-ma sa ma opresc, iar Caryn plangea innecandu-se de durere. Barbatul a inceput sa se tarasca spre fiica lui, insa imediat am apasat pe tragaci, fiind stropita de sangele cald, proaspat al micutei. In aer s-a format un ecou plin de durere, venind din gurile celor doi parinti. Am tras-o de par pe Caryn, mai aproape de scumpul ei iubit si i-am bagat pistolul in gura. Aceasta parea mult prea obosita, trista si dezamagita pentru a putea reactiona, asadar, am grabit procesul, apasand pe tragaci. Inca o data Spike a tipat plin de agonie si s-a ridicat incet, privindu-ma in ochi.

-Ce mai astepti? Intreaba inca plangand. Omoara-ma. Deja mi-ai luat totul. Mi-ai omorat sotia si copilul..ce mai astepti? Striga apoi, iar eu ii indeplinesc dorinta si ii fac o gaura in cap, corpul lui golit de viata cazand pe podeaua camerei, ce odata a fost dormitorul lor.

Le-am intors spatele, iesind pe hol, fiind intampinata de omul dupa care ma duceam. Vazandu-ma plina de sange, acesta realizeaza ce am facut si scoata pistolul indreptandu-l spre mine.

-De ce ai facut asta? Ma intreaba cu vocea tremuranda.

-Sa iti dovedesc ca inca iti pasa Dylan, ca inca simti ceva. Spun si inainte sa poata face orice miscare il impusc in cap, la fel ca pe fratele sau. Asta te face slab. Spun eu parasind cladirea si iesind pentru a doua oara in ceata innecacioasa. "

M-am ridicat brusc, trezindu-ma din cel mai groaznic cosmar. Eram uda din cap pana in picioare, broboane de sudoare alunecandu-mi pe frunte. Am inceput sa respir greu, avand un atac de panica. Ultima oara cand am avut un atac de panica James era inca in viata...si viata mea nu era asa data peste cap. Vazand ca inca nu ma pot controla am alergat in baie dand drumul dusului, bagandu-ma sub stropii de apa rece. Astfel, respiratia mi s-a reglat si lacrimile au inceput sa imi curga pe obraji fara oprire. Clar, vizita lui Thatcher nu m-a ajutat deloc. Am iesit de sub stropii inghetati de apa abia cand mi-am dat seama ca ochii imi erau secati de lacrimi, acestea terminandu-se. M-am schimbat in haine curate si m-am dus in birou, chiar daca era 4:00 A.M.

Nu ma puteam concentra nici macar cat sa imi scriu numele, secvente din acel vis urat continuand sa imi apara in fata ochilor de fiecare data. Cel mai mult m-a inspaimantat setea de sange pe care o simteam si satisfactia pe care am simtit-o atunci cand am terminat cu ei..sangele pe pielea mea, in acel moment s-a simtit ca cel mai minunat lucru. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 09, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Just me and myselfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum