JO POV
Am ajuns in fata caminului.Era un imens lant de cladiri inalte.Mi-a vazut privirea uimita si nu si-a putut opri un hohot de ras.
-Mare,ha?intreaba chicotind
-Glumesti?E imens!spun inca privind in jur.Era seara..si in mijlocul acestor cladiri era un spatiu verde,ce tinea in gazda cativa copaci..acum lumina lunii punea in evidenta fumusetea orbitoare a acestui loc.
-Stai departe?intreaba el scotandu-ma din transa
-Destul de departe…Strada Joshua…
-Uau!Asta e in cealalta parte a orasului..ce cauti pe aici?ma intreaba intrerupandu-ma
-Am fost la curse.nimic special
-Stai!Curse cu motoare,nu?Spune-mi ca doar le-ai privit!
-Defapt…am castigat.Dar a fost groaznic..am concurat cu fete..si a fost patetic…
-Poate ma iei si pe mine sa te vad intr-o zi…
-Te-as lua,dar nu vreau sa-ti supar iubita..ii spun eu luandu-l in ras..facand referire la toata faza cu sarutul
-Cred ca ar fi mai bine daca ramane intre noi toata chestia cu sarutul.Spune el dandu-si seama la ce am facut referire.Nu ma intelege gresit,dar..
-Stai linistit!il intrerup eu.Oricum nu as avea cui sa ii spun.Poi…ar cam trebui sa…
-Nu vrei sa intri?ma intrerupe el inainte sa reusesc sa ii spun ca ar trebui sa plec.
-Poi..maine nu ai cursuri sau ceva?
-Nu..e ziua mea libera..in plus acum chiar nu am somn…am niste jocuri destul de tari..ce zici?
-Stii..ar cam trebui sa iti spun ca asta nu e bine..ca ai o iubita si bla bla bla,dar nu am de gand sa fac asta.Jocurile suna grozav!ii spun aruncandu-i o privire gen m-as-juca-cu-tine-toata-noaptea..el raspunzandu-mi cu un zambet satisfacut,cu o urma de timiditate in el.
Am intrat in imensa cladire si dupa ce am strabatut un hol lung si intunecat am ajuns in fata usii lui.A scos cheia sa o deschida,insa s-a mirat cand usa era descuiata.
-Probabil am uitat sa o incui…spune si imi zambeste stramb intrand in camera..unde totul era aruncat peste tot..camera era cu susul in jos..adica inteleg ca e baiat,dar nici chiar asa.Ma gandeam la aceste lucruri pana sa ii vad privirea uimita
-Sa inteleg ca nu tu ai lasat asa?il intreb putin confuza.Expresia lui era de milioane
-Nu..Defapt…
Atat a apucat sa spuna caci o nebuna a tasnit din baie sarind pe mine,luandu-ma de par,nereusind sa ma feresc la timp.Asadar,crizata statea pe mine si ma dadea cu capul de podea…si era al dracului de dureros.Inainte sa pot reactiona..sa ii dau si eu o mica lectie,Jeremy a ridicat-o de pe mine.Mi-am dus mana la buza..caci ma durea ingrozitor..si cand am privit-o era plina de sange,iar capul statea sa-mi bubuie…o durere ingrozitoare facandu-si loc in spatele capului…unde am fost lovita de nenumarate ori de podea.M-am uitat la mica maimuta din bratele lui Jeremy…era asa mica si totusi asa plina de ura si putere…tipa ceva spre mine,dar nu puteam auzi nimic…camera incepuse sa se invarta cu mine,apoi am vazut tavanul…si dupa negru.
JEREMY POV
Cand am intrat in camera totul era ravasit,apoi Jessica a iesit din baie nervoasa si a sarit pe Jo,dand-o cu capul de podea..pe moment eram socat si nu am reusit sa reactionez..insa cum mi-am venit in simturi am luat-o pe Jessica de pe Jo..exact la timp.Pentru ca dupa privirea lui Jo…daca o mai lasam putin..probabil ii dadea o bataie de zile mari.Buza lui Jo era plina de sange,substanta rosie scurgandu-se pana pe barbie.O tineam pe Jessica strans la piept,pentru ca incepuse sa se zbata si sa tipe la Jo
-Curvo!Cine esti?!Si ce faceai cu iubitul meu!?inainte sa mai poata spune ceva,Jo a lesinat.Oh nu..asta nu e bine.I-am dat drumul Jessicai si m-am azvarlit langa Jo.
-Adu trusa de prim ajutor din baie,acum!i-am ordonat eu Jessicai.Eram speriat cu adevarat.Eu am chemat-o aici pe Jo pentru jocuri..nu sa ajunga in spital cu o contuzie de zile mari.Nu stiu ce a apucat-o pe Jessica,dar va avea de dat niste explicatii…care sper sa fie bune..ca de nu,totul se termina.Nu poate sa reactioneze asa de fiecare data,iar eu nu o pot ierta mereu..nu e prima oara cand raneste pe cineva..e mult prea impulsiva.Intr-un final s-a intors cu trusa.Si am trimis-o in bucatarie dupa gheata,intorcandu-se instantaneu.
I-am intors capul intr-o parte lui Jo…avea parul imbibat in sange.Cum dracu a reusit sa ii sparga capul!?Asta e prea de tot!Stiam ca Jessica e nebuna,dar nici chiar asa!Cata forta a putut avea in ea…si cand te gandesti ca pare asa inocenta…cu bretonul ei..si ochii caprui de ingeras..cand de fapt..e un drac in adevaratul sens al cuvantului.Cu greu am reusit sa ii curat rana,astfel incat sa nu se infecteze..apoi trecand la buza.Dupa ce am terminat,am zmbit satisfacut.M-am descurcat destul de bine.
Jessica statea pe un fotoliu langa canapea si ma privea speriata,rozandu-si unghiile…asta e ticul ei nervos..mai ales cand se simte vinovata
-Va fi bine?ma intreaba privindu-ma cu privirea ei de catelus
-Sper sa fie..Jessica..ce dracu!?Ce e in neregula cu tine?Ce dracu ai facut aici?Si de ce ai facut asta?am intrebat-o nervos aratand spre Jo,abtinandu-ma cu greu sa nu tip
-Nu m-ai sunat..spune ea incercand sa se scuze.Si cand am vazut-o aici..am crezut ca ma inseli!
-Puteai sa o omori!Nu te-am sunat ca m-a lasat bateria..Jess..nu e prima oara cand faci ceva de genul..si m-am saturat!Bine?incep eu sa tip de aceasta data.Suntem impreuna de trei luni si tu aproape ai bagat in spital patru fete…nu putem continua asa.Ii spun eu printre dinti..vazand cateva lacrimi in ochii ei
-Jer..imi pare rau,dar..
-Nu Jessica!Pleaca!ii ordon aratandu-i usa.S-a ridicat resemnata si a iesit.Doamne..acum ce-i voi spune lui Jo?Ca fosta mea iubita nebuna..mai avea putin si o baga in spital?Mda..bravo Jeremy!Esti genial!O aud foindu-se pe fotoliu si deschizand ochii incet..o Doamne!Cat de frumoasa e!
JO POV
Am deschi ochii cu greu si am dat de Jeremy ce parea ingrijorat si avea o sclipire in privire,apoi mi-am amintit ce se intamplase ridicandu-ma brusc in picioare,aproape cazand la pamant din cauza ametelii.Mi-am dus mana in spatele capului simtind o durere ingrozitoare,scrancind involuntar
-Nu mai atinge..imi spune el ingrijorat.Iti voi pansa rana dupa ce faci un dus…ok?Si apoi iti voi da cele mai bune si nebune explicatii…bine?
-Ok..spune putin confuza.
S-a ridicat si mi-a adus un tricou de-al lui si o pereche de pantaloni scurti si mi-a facut semn spre o usa…presupun eu,baia.
CITEȘTI
Just me and myself
Fiksi UmumAm tot citit povesti cu bad boys..ei bine..eu voi spune povestea unei bad girl. Satula de critici si viata pe care o are,Joana Hills,decide sa se lase purtata de val si intra in multe probleme,printre care se enumera drogurile,alcoolul si curse ileg...