Volumul 3~Capitolul 4

946 88 4
                                    

Dylan Pov

Eram in drum spre casa de la intalnirea pe care o avusesem, niste tipi dintr-o noua "banda" aveau nevoie de arme si trebuia negociat, cand telefonul incepe sa imi sune. Prima oara nu l-am bagat in seama fiind prins in propriile ganduri. Jo parea destul de nervoasa azi dimineata si cred ca imi va pregati o surpriza foarte neplacuta. O cunosc destul de bine incat sa spun ca se va razbuna pe mine si mi-e teama ca ma va lovi unde ma doare cel mai tare, imi va atinge nervul cel mai sensibil si se va baga in belele. Stie ca altceva nu ma poate rani atat de tare si se va folosi de asta. Dupa a cincea oara in care telefonul continua sa ma streseze raspund nervos. Nu mai poate omul sa se gandeasca la actiunile iubitei lui foarte geloase si nebune?

-Dylan. Spun dur, fara a ma uita la apelant.

-De ce dracu nu raspunzi la telefon? Ii aud vocea nervoasa a lui Bellamy.

-Spune odata ce vrei! Scuip eu fara chef de conversatie

-Daca ai fi raspuns la timp la telefonul ala nenorocit ai fi aflat ca scumpa ta iubita si , totodata , draga mea sora s-a gandit sa imi ia cei mai buni oameni si sa plece sa se intalneasca cu Thatcher! Cand am auzit sangele mi-a inghetat in vene, respiratia mi s-a blocat, iar cerul parca s-a despicat in doua cazand peste mine. Imi inghit nodul din gat cu greu.

-Poftim? Mai mult tip eu. Si tu unde dracu erai?

-Am si alta treaba decat sa stau dupa fundul ei! Tuna si el. Nu stiu cum faci si nici nu imi pasa, dar opreste-o inainte sa faca vreo prostie. Amandoi stim cat de periculos e Thatcher si amandoi stim de ce e in stare cand ceva nu merge bine, iar cu Jo ceva tot va merge pe dos.

-Unde se vad? Intreb printre dinti

-Nu stiu! Tipa el. Nu a spus nimanui!

-Ti-am zis sa o tii departe de rahaturile tale! Il cert eu, simtind ca voi exploda.

-Asta imi tot repeta si ea despre tine. Rezolvati-va problemele de cuplu in afara afacerii. Dupa o pauza adauga nervos. Opreste-o! Si inchide.

Lovesc volanul frustrat. La dracu! Stiam ca va face ceva nebunesc, dar asa periculos? Pun pariu ca nici nu are idee cu cine se pune si daca ceva nu e bine..ei bine, in cazul ala toti suntem in pericol, nu doar ea. Imi va plati pentru asta! Cu varf si indesat!

Continui sa lovesc volanul nestiind ce altceva sa fac. Parca simt aburii parasindu-mi urechile si nasul, ea chiar nu gandeste?

O iubesc. O iubesc din toata inima mea si cu toata fiinta mea, dar cateodata imi vine pur si simplu sa o strang de gat sau sa ii bag un glont in cap. Macar asa o stiu "in siguranta".

Adun telefonul de pe podeaua masinii, aproape facand accident si incep sa o sun. Apelez o data. Nu raspunde. Inca o data. Nu raspunde. Inca de cateva ori, insa cu acelasi rezultat. La dracu!

Simt cum imi creste tensiunea, iar ochii imi sunt invadati de lacrimi. Daca a patit ceva? La dracu! Nu am plans in viata mea pentru o femeie, iar acum ce fac? Sunt mai rau decat o muiere lasata cu ochii in soare.

Trag pe dreapta, nefiind in stare sa mai conduc. Duc iar telefonul la ureche, stiind deja ca nu va raspunde, dar nu voi renunta. Surpriza! A raspuns!

-Da? Ii aud vocea calma si rasuflu usurat. E in viata! Multumesc Doamne! Imi iau cea mai nepasatoare voce, dar si nervoasa.

-Jo?! De ce dracu nu raspunzi la telefon? Aproape tip, insa inauntrul meu voiam sa ii spun cat de mult o iubesc si cat de bucuros sunt ca este bine.

-Cred ca stim amandoi de ce. Raspunde fara pic de emotie in glas. Teatrul ei este, ca intotdeauna, de nota zece. Unul din miile de lucruri care m-au atras la ea.

-Inca negociati? Intreb sperand ca imi va da detalii despre ceea ce se intampla acolo.

-Da! Si ma cam tii din treaba! Se rasteste la mine si parca mi- o imaginam aruncand sageti din foc. Ne gandeam dupa sa ne ducem la pranz impreuna, dar inca negociem. Adauga nonsalanta si simt ca un bolovan mi-a cazut in cap, strivindu-ma. Stiu ca o spune doar sa ma faca gelos, dar ii iese de minune! Daca jegul ala se atinge de ea..atunci sunt in stare de crima!

-Nici sa nu glumesti cu asta! Aproape tip eu

-Cine a zis ceva de glume? Intreaba pitigaindu-si putin vocea si chicotind, semn ca nu e doar nervoasa, ci scoasa din minti. Probabil tonul meu o deranja, dar si scenele ei ma scot din pepeni, asadar suntem chit.

Se aude un fasait, apoi o voce masculina.

-Dylan? Intreaba, iar eu simt ca voi exploda dintr-o secunda in alta. E o placere sa vorbesc cu tine.

-As vrea sa pot spune acelasi lucru, insa as minti! Asculta-ma bine, daca te atingi macar de un fir de par de al ei, iti jur ca te voi gasi si in gaura de sarpe si te voi ucide. Spun cu maxilarul incordat pana la refuz. Dupa cateva secunde incepe sa se auda rasul acelui nimic, un ras de psihopat.

-Esti tare amuzant! Spune el apoi.Nu, de fapt, frumoasa Joana a fost de acord sa ma insoteasca la petrecerea de Sambata. Cand il aud spunand "frumoasa Joana" simt ca voi rupe volanul in doua, la cat de tare il strangeam.

-Tu fiu de cur.. Dau sa zic, insa acesta ma opreste.

-No no!Lasa-ma sa termin! S-a gandit ca daca tot nu vrei sa o duci tu, eu voi fi partenerul perfect! Adauga el si incepe din nou sa rada, lucru ce ma scoate din minti. Incep sa injur in barba si il aud spunand printre rasete. Calmeaza-te!
Sa ma calmez? Daca il prind il omor! Nu imi pasa de cat de periculos e!
-Asteapta putin! Adauga serios. Asta nu poate fi bine! Ce dracu se intampla acolo? Pastrez linistea cu speranta ca voi auzi ceva, dar degeaba. E liniste totala, lucru ce ma face sa imi fac tot felul de scenarii. Daca ceva nu e bine? Imi prind fata intre palme, incepand sa injur.
-Dylan baiete, calmeaza-te! Spune auzindu-mi mica demonstratie de "cele mai neauzite injuraturi. Seria unu". Tocmai am aflat ca este o problema cu marfa, s-ar putea sa nu iti mai vezi iubitica. Adauga el, inchizand, iar eu pur si simplu inghet, deschizandu-mi gura de spaima, uimire..frica?
Strang telefonul in mana si il arunc de bord, acesta spargandu-se in miliarde de bucatele.
O problema?!
La dracu!
Pornesc motorul conducand ca si cum viata mea ar depinde de asta si chiar depinde! Vorbim de Jo, la dracu!
Imi trec mana prin par nervos. Daca scapam cu viata din asta, imi va plati!

Just me and myselfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum