✨ Crystal's POV ✨
Είχα τελειώσει ήδη το φαγητό μου έτσι αποχεραιτησα τα παιδιά και μιας και ήταν ακόμα ημέρα πήγα να βρω τον Σεντρικ για να τον ρωτήσω αν θέλει να πάμε μαζί μια βόλτα στο Χοσμιντ.Περασα από την λίμνη και εκεί τον είδα...
Κ:"Γειά!"
Σ:"Γεια τι κάνεις?"
Κ:"Έλεγα να πάω προς το Χοσμιντ...θα ήθελες να έρθεις μαζί μου?"
Σ:"Γιατί όχι?"
.
.
.
Στην διάρκεια της διαδρομήςΚαθώς κατευθυνομασταν προς το Χοσμιντ συναντήσαμε στον δρόμο τον Όλιβερ μαζί με την ομάδα του κουιντις.
Σ:"Θες να τον σκοτώσω τώρα ή μετά?"μου ψυθιρισε
Κ:"Δεν θα χρειαστεί"του είπα γελώντας.
.
.
.
Κ:"Γεια,Όλιβερ!"
Ο:"Γεια!Πας στο Χοσμιντ?"
Κ:"Ναι θα πάμε στα τρία σκουπόξυλα για βουτυρομπυρα."
Ο:"Θα πάτε?Ποιος άλλος?Α...Γεια Ντιγκορι."
Σ:"Γούντ"
Κ:"Θέλεις να έρθεις μαζί μας ή θα πας με την ομάδα?"
Ο:"Φυσικά!"..."Καλά τα λέμε παιδιά!"
???:Γεια Γούντ!"είπαν όλοι μαζί.
.
.
.
Στα τρία σκουπόξυλαΚ:"Να ένα κενό τραπέζι!"
Ο:"Α ωραία πάμε"
Σ:"Ναι.."
Σερβιτόρα:"Τι να σας φέρω?
Κ:"Τρεις βουτυρομπυρες,παρακαλώ"
Σερβ:"Τίποτα άλλο?"
"Όχι ευχαριστούμε"είπαμε ταυτόχρονα.
Ο:"Λοιπόν Κρίσταλ πως πάει η προπόνηση?"
Κ:"Εντάξει βελτιώνομαι"του απάντησα χαμογελώντας.
Σ:"Κατάλαβα έχω χάσει επεισόδια"
🕳️👄🕳️.
Ο+Κ:"Ναιιι"είπαμε ταυτόχρονα και γελάσαμε.
Ο:"Είμαι πολύ σίγουρος ότι θα μπεις στην ομάδα Κρίσταλ έχεις γίνει πολλή καλή παίκτρια!"
Κ:"Ευχαριστώ Ολιβερ"
Σ:"Επεισόδια είπα?!Μάλλον ολόκληρη σεζόν!"είπε τρίβοντας τα μάτια του.Γελασα.
Σ:"Πως πάει με το στοιχείο για τον δεύτερο άθλο?"
Κ:"Α εντάξει το έχω κανονίσει"
Σ:"Δηλαδη το βρήκες?!"
Κ:"Εμμ..ναι!"
Σ+Ο:"Τι είναι?!"
Κ:"Λοιπόν μιας και έχουμε πολύ χρόνο θα σας τα πω όλα!"Και άρχισα να τους λέω ότι έχει γίνει τις τελευταίες 2 ημέρες...
.
.
.
.
Ο+Σ:"Μαλισταα"
Κ:"Ναι και Ναι"είπα βγάζοντας έναν αναστεναγμό. Έξω είχε αρχίσει να νυχτώνει.Πως πέρασαν κιόλας 3 ώρες?!Τέλως πάντων...πληρώσαμε δηλαδή προσπάθησα να πληρώσω αλλά τα δύο αγοράκια από εδώ δεν με άφησαν ούτε ψιλό για ψιλό!Πήραμε τον δρόμο της επιστροφής. Φτάσαμε στο 🏰.Πήγα βαριεστιμενα στον κοιτώνα μου έβαλα τις πιζαμες μου και ξάπλωσα στο κρεβάτι μου βγάζοντας έναν αναστεναγμό.
.
.
.
Ξύπνησα απότομα στην μέση της νύχτας,δεν μπορούσα να κοιμηθώ...φόρεσα κάτι πρόχειρα ρούχα αφού δεν θα με έβλεπε και κανένας.Ειχα τόση ενέργεια και δεν ξέρω γιατί!Πήγα σε μια ντουλάπα με σκούπες 'δανειστηκα' μια σκούπα και πήγα στο γήπεδο.Και όλα αυτά στις 3:30 τα χαράματα.Το παραδέχομαι είμαι τρελή(😂).Έφτασα στο γήπεδο φόρεσα μια στολή με κάτι προστατευτικά για να μην τραυματιστω.(Γιατί ικανή με έχω).Πήγα να σπρώξω με τα πόδια μου για να πετάξω αλλά ένα χέρι με τράβηξε πίσω.
Κ:"Τι στον Μέρλιν?!"
???:"Τι κάνεις τέτοια ώρα έξω?!"
Κ:"Εμ...ε-εγω υ-υπνοβατω?Ν-ναι υ-υπνοβατω!"
???:"Αυτή είναι από τις χειρότερες δικαιολογίες που έχω ακούσει.Ακου να μαθαίνεις.Εγω έπρεπε να τεσταρω αυτή την σκούπα για τον αυριανό αγώνα...και θα μου πεις γιατί πρέπει στις 3:30 ώρα τα χαράματα?!Γιατί πρώτον τώρα το θυμιθικα και επίσης είναι γνωστό ότι στον οργανισμό ενός μέσου teenager έχει ενέργεια από τις 3:00 έως και 5:00 ώρα τα χαράματα."μου είπε και μου έκλεισε το μάτι.
Κ:"Ουαου👁️👄👁️"
???:"Ναι το ξέρω!"
Κ:"Συγγνώμη αλλά ποιος είσαι?"
???:"Αουτσ...είμαι ο Τζορτζ Γουέσλι,και εσύ είσαι?"
Κ:"Κρίσταλ Ντέλερ χάρηκα"
Τ:"Τωρα πέρα από την πλάκα τι κάνεις τέτοια ώρα εδώ?"
Κ:"Εγω έπρεπε να τεσταρω αυτή την σκούπα για τον αυριανό αγώνα...και θα μου πεις γιατί πρέπει στις 3:30 ώρα τα χαράματα?!Γιατί πρώτον τώρα το θυμιθικα και επίσης είναι γνωστό ότι στον οργανισμό ενός μέσου teenager έχει ενέργεια από τις 3:00 έως και 5:00 ώρα τα χαράματα."Του απάντησα με ένα χαμόγελο.
Τ:"Χμμ....μου αρέσεις εσύ,μαθαίνεις γρήγορα"είπε και μετά σοβαρεψε."Αλλά τώρα σοβαρά τι κάνεις εδώ τέτοια ώρα?"
Κ:"Προπονούμαι προφανώς θέλω να μπω στην ομάδα!"
Τ:"Ουυ αλλά νομίζω ότι μπορείς να προπονηθεις και αύριο ξέρεις την ημέρα?!"
Κ:"Ναι δεν έχω όρεξη να κοιμηθώ..."
Τ:"Καλά αλλα ως επιμελητής όσο και αν δεν το θέλω θα αναγκαστώ να σε διάταξω να πας πίσω στον κοιτώνα σου."
Κ:"Καλά....τα λέμε και χάρηκα για την γνωριμία!"
Τ:"Και εγώ!"Μου είπε κλείνοντας μου το μάτι...Ηευυ ποττερχεαντς ❤️⚡
·Ξερω άλλο ένα βαρετό κεφαλαίο χωρίς καμία δράση 😔✋🏻.
·Πειτε ιδέες για το επόμενο κεφάλαιο στα σχόλια 💞.
·Αν θέλετε πείτε γνώμη στα σχόλια 💞.
·Αν θέλετε πατήστε το 🌟.
·Το επόμενο κεφάλαιο θα το αφιερώσω στη καινούρια μου φίλη anactaciavai
Επίσης να πάτε να διαβάσετε την ιστορία της διότι πολύ απλά.✨ γ@μ@ει✨ 🤯.·Ευχαριστω όσους με υποστηρίζουν και διαβάζουν την ιστορία μου 💞.
·Βυεε αγαπεςςς 💞🧹⚡.
Quote of the ✨ day ✨:
"It takes a great deal of bravely to stand up to your enemies,but a great deal more to stand up to your ✨ friends ✨."
YOU ARE READING
An Unexpected Hogwarts Love
FanfictionΗ ιστορία βασίζεται στον φανταστικό κόσμο του Χάρι Πότερ τι θα γίνει όμως όταν η Crystal Deler Snape θα αποφασίσει να πάει στο Hogwarts????