Chapter 9

420 32 160
                                    

Ολοι οι μαθητές από τον κοιτώνα του Χαφαλπαφ ήταν στο κοινό δωμάτιο και γιόρταζαν....όταν ακούστηκε η ανά κοινωση...ήταν ο διευθυντής ο οποίος έλεγε ότι όλοι οι μαθητές να κατευθυνθούν προς την μεγάλη τραπεζαρία για μια σημαντική ανακοίνωση....

Διευθυντής:"Θα ήθελα να σας ανακοινώσω επισήμως ότι ο Χριστουγεννιάτικος χορός θα γίνει την παραμονή των Χριστουγέννων και για του πιο ηλίθιους(🙃) σε 10 ημέρες..."αρχισαν να ακούγονται μουρμουρητα από ολους τους μαθητές ."Τώρα ας αρχίσουμε το δείπνο μας!..." Είπε και με ένα κούνημα του ραβδιού του εμφανίστηκαν λαχταριστα φαγητά πάνω στα τραπέζια...οι μαθητές άρχισαν να τρώνε μέχρι που έφυγε και ο τελευταίος μαθητής από την τραπεζαρία για να πάει να 'κοιμηθεί'...

Την επόμενη μέρα

Πλέον στο κάστρο υπάρχει μια ασυνήθιστη βαβούρα όχι σαν την συνηθισμένη αλλά μια βαβούρα που συζητιούνται πράγματα για χορούς και συνοδούς....

Crystal's POV

Ξύπνησα δύσκολα πιο πολύ από τους εφιάλτες που έβλεπα μετά τον πρώτο άθλο...Πήγα στο μπάνιο έκανα ένα γρήγορο ντους αφού είχα αργήσει και ένα τέταρτο στα φίλτρα αλλά έχε χάρη που τον έχω πατέρα(😌)έπλυνα τα δόντια μου φόρεσα την ρόμπα μου και κατευθύνθηκα προς τη τάξη...μπήκα στην τάξη λαχανασμενη και ψιλοτρεχοντας...

Τάξη Φίλτρων

Σνέιπ:"Όλοι εδώ ωραία ας αρχίσουμε σήμερα θα ασχοληθούμε με..."δεν πρόλαβε να τελειώσει την πρόταση του ...
Σ:"Καθηγητά.. λείπει η Κρίσταλ..."είπε με ένα ανήσυχο ύφος.
Σνέιπ:"Είδε κανείς την Δεσποίνης Ντέλερ σήμερα?.."
???:"Καθηγητά εγώ την είδα χθες το βράδυ να κάθεται απέναντι από την λίμνη..."
Σνέιπ:"Και ποια είστε εσείς?"
???:"Ονομάζομαι Τζίνι Γεασλυ, Καθηγητά.."
Ο Σνέιπ δεν πρόλαβε να της απαντήσει...η Κρίσταλ μπήκε μέσα στην τάξη ψιλοτρεχοντας και λαχανασμενη...όλοι γύρισαν να την κοιτάξουν...
Κ:"Συγ-γνωμη που άργησα Μπ-καθηγητα!"
Σνέιπ:"Και γιατί αργήσατε δεσποινης αν επιτρέπεται...?"
Κ:"Εμ...χθες δεν κοιμήθηκα και τόσο καλά..."
Σνέιπ:"Μήπως επειδή κάνατε βόλτες στην λίμνη?!"
Κ:"Εμ...όχι βέβαια μετά το δείπνο πήγα κατευθείαν στον κοιτώνα μου"είπε καθόλου πειστικά.
Σνέιπ:"Μάλιστα...θα θέλατε να καθίσετε ή θα κάθεστε όρθια για πολύ ώρα?"
Της είπε και αυτή κάθησε στην μόνη ελεύθερη θέση.
Κ:"Γεια με λένε Κρίσταλ Ντέλερ Σνέιπ."είπε ψυθυριζοντας.
???:"Σε εμένα μιλάς?!"είπε το αγόρι με απορία.
Κ:"Σε ποιον άλλον?(😂)"
???:"Με λένε Χάρι Πότερ"
Κ:"Χάρηκα "είπα με ένα χαμόγελο.
Χ:"Και εγώ."ανταπέδωσε το χαμόγελο.
Σνέιπ:"Δεσποίνης Ντέλερ θα μας κάνετε την τιμή να προσέξετε στο μάθημα?"είπε ψυχρά.
Κ:"Φυσικά Καθηγητά"είπε πιο ψυχρά.
Σνέιπ:"Χαίρομαι."

An Unexpected Hogwarts LoveDove le storie prendono vita. Scoprilo ora