Chapter 1

813 42 13
                                    

Dampledor:"Θα παρακαλούσα να έχω την προσοχή σας."είπε ήρεμα ο διευθυντής του σχολείου,αλλά συνέχιζε να ακούγεται ένα χάος από τις φωνές των μαθητών. Τότε η ήρεμη συμπεριφορά του ξεθώριασε και βάζοντας το ραβδί του στον λαιμό του η φωνή του ακούστηκε τόσο δυνατά που έφθασε έως και στην καλύβα του Χάγκριντ.

Dampledor:"Έχω την χαρά να σας ανακοινώσω ότι φέτος θα έχουμε μια καινούρια μαθήτρια στο 4ο έτος...
Μέσα στην σιγή άρχιζαν να ακούγονται μουρμουρητα από τους μαθητές.
Ο διευθυντής ξαναπήρε τον λόγο."Το όνομα της είναι(δραματική σιωπή ) .....
"Crystal Deler.....Snape"μετά από τα λόγια αυτά ακούστηκε περισσότερο μουρμουρητο κυρίως από τους μαθητές του Σλίθεριν.

Crystal's POV✨

Περίμενα με ανυπομονησία να ακούσω το όνομα μου.Η αλήθεια είναι ότι δεν ήθελα να μπω και τόσο στο Σλιθεριν αυτήν η σκέψη με βασάνιζε πολύ καιρό αλλά ήθελα ο πατέρας μου να είναι περήφανος για εμένα...Άκουσα το όνομα μου με έπιασε ταχυκαρδία μπήκα στην αίθουσα ντροπαλά βλέποντας όλα τα βλέμματα να είναι στραμμένα επάνω μου.Για να λέω την αλήθεια πότε δεν μου άρεσε να είμαι στο κέντρο της προσοχής...
Κατευθύνθηκα μπροστά μπροστά μαζί με τους πρωτοετής.
Όλοι είχαν τοποθετηθεί στους κοιτώνες τους εκτός από εμένα...
Ο ήχος του ονόματος μου με έβγαλε από τις σκέψεις μου και προχώρησα και κάθησα σε ένα μικρό και σκονισμένο τρίποδο και μου φόρεσαν ένα σκονισμένο και παλιό καπέλο...

Καπέλο επιλογής:"μμμμ....
.
.
.
Ήρθε ποττερχεαντς ❤️

Ξέρω μικρό αλλά πρέπει να συνιθισω το γράψιμο επειδή είναι η πρώτη μου ιστορία💞😌✨

Ευχαριστώ όσους διαβάζουν την ιστορία💞✨

Αντιοο από εμένα αγαπεςςς💞

Υ.Γ :Τώρα που είναι Σαββατοκύριακο θα γραφο πιο συχνά 💞

Υ.Γ(2):Πείτε ιδέες στα σχόλια 💞
Σε ποιον κοιτώνα να βάλω την Crystal???

An Unexpected Hogwarts LoveOù les histoires vivent. Découvrez maintenant