✨ Author's POV✨
Η Κρίσταλ και ο Σεντρικ κατευθύνθηκαν προς το νοσοκομείο.Η κυρία Πομφρη της έκανε εξετάσεις και έκατσε εκεί για δύο μέρες μέχρι να επανέλθει ο οργανισμός της στο κανονικό...
[...]
Οι μέρες περασαν το ίδιο και οι εβδομάδες και οι μήνες...τα πιτσουνακια μας έβγαιναν ραντεβού όλον αυτόν τον καιρό.Χωρις να το καταλάβουν είχε έρθει η τελευταία εβδομάδα πριν αποχεραιτηστουν για το καλοκαίρι...
Τελευταία ημέρα...Το ζευγάρι ήταν στο γνωστό μέρος...Εκεί που γνωρίστηκαν εκεί που όλα άρχισαν,εκεί όπου όλα τελειώνουν...
Κ:"Δεν το πιστεύω ότι πέρασε τόσο γρήγορα η χρονιά..."
Σ:"Ούτε εγώ....Α!Κοίτα τι τέλειο χρώμα που έχει ο Ουρανός!"
Κ:"ΠΟΥ?!ΠΟΥ?!"γύρισε να κοιτάξει αλλά δεν είδε κάτι.τοτε άκουσε το αγαπημένο της τραγούδι...
Γύρισε απότομα και είδε τον Σεντρικ να είναι γονατισμενος στο έδαφος κρατώντας ένα κουτάκι το οποίο είχε μέσα ένα πανέμορφο δαχτυλίδι!
Σ:"Κρίσταλ....εδώ συναντηθήκαμε,εδώ υπάρχουν οι καλές και οι κακές στιγμές μας...αλλά εγώ θέλω να θυμάμαι μόνο τις καλές...Όταν είσαι κοντά μου... λιώνω...Νιώθω ότι είσαι ένα σπάνιο διαμάντι,που είσαι,και ότι θα σπάσεις...αλλά αυτό είναι αδύνατον γιατί ένα διαμάντι δεν μπορεί να σπάσει ή να ραγίσει μόνο να λάμπει!,όπως εσύ...Θα ήθελες να με παντρευτείς???Ξέρω ειμαστε μικροί.....αλλά μπορώ να περιμένω..."
Κ:"ΝΑΙ!ΝΑΙ! ΆΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΈΣ ΝΑΙΙ!!!"του απάντησε βουρκωμενη και τον αγκάλιασε σφικτά.[...]
Τα χρόνια πέρασαν,πλέον ήταν η χρονιά που παντρεύονταν,21 Ιουλίου,όλα τέλεια,η Κρίσταλ κατέβαινε τις σκάλες ς με ένα πανέμορφο κομψό άσπρο φόρεμα...Ο Σεντρικ μόλις την είδε μαγεύτηκε...Έφτασε δίπλα του...του χαμογέλασε...αυτός ανταποκρίθηκε...
[...]
Ι(ερεας):"Μπορείς να φιλήσεις την νύφη."Αυτός έσκυψε και την φίλησε γλυκά και παθιασμένα.
Ο(λιβερ):"Ουυυυ that's my girlll!!"
G:"She is married she is married!"
F:"She is married she is married!"τραγουδούσαν ο Φρέντ και ο Τζορτζ...[...]
✨5 χρόνια μετά✨
Πλέον ήταν γονείς δύο παιδιών, δίδυμα.Ενα αγόρι...τον Σεβερους Τζορτζ Ντιγκορι και ένα κορίτσι...την Λουνα Σάρα Ντιγκορι...
Τελικά η αλήθινη αγάπη υπάρχει...αρκεί να ψάξεις ΠΟΛΥ καλά για να την βρεις.....
✨ΤΕΛΟΣ✨
ΗΕΥΥ ΠΟΤΤΕΡΧΕΑΝΤΣ ❤️.
ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ δεν το πιστεύω ότι αυτή Η ιστορία τελειωσεεεεε🥺🥺🥺😚.
·ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ 1Κ ΠΡΟΒΟΛΕΣ!!!!
·ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΦΆΛΑΙΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΉΣΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΗΝ anactaciavai. ΠΟΥ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΠΟΛΥ ΣΤΟ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΤΕΛΟΣ💕💕💕.
·ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΣΟΥΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΕΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΤΕΞΑΝ🤭😂.
ΒΥΕΕ ΑΓΑΠΕΣΣΣ 🧹📚♟️🍗🌼💞🔥.
KAMU SEDANG MEMBACA
An Unexpected Hogwarts Love
Fiksi PenggemarΗ ιστορία βασίζεται στον φανταστικό κόσμο του Χάρι Πότερ τι θα γίνει όμως όταν η Crystal Deler Snape θα αποφασίσει να πάει στο Hogwarts????