Κρίσταλ'ς POV
Με ξύπνησαν οι ηλιαχτίδες του ήλιου.Κοιταξα το ρολόι,ήταν 6:00ωρα όλοι οι υπόλοιποι κοιμόντουσαν, άρα είχα 2.5 ώρες μέχρι να αρχίσουν τα μαθήματα.Σηκωθηκα νυσταγμενη, πήγα προς το μπάνιο έκανα ένα ντους έπλυνα τα δοντια μου και έβαλα την ρόμπα μου που παραδόξως μου άρεσε.....
Πήγα στην τραπεζαρία για να φάωτο πρωινό μου αυτό που με ξάφνιασε ήταν ένα αγόρι το οποίο καθόταν στο τραπέζι του Γκρίφιντορ και έτρωγε ήσυχα το πρωινό του.Της χαμογέλασε και εκείνη ανταπέδωσε ...
Ήταν οι μόνοι στην τραπεζαρία αφού ήταν και 6:50 το πρωί!Πήρα το θάρρος και τον ρώτησα:
Κ:"Εμ...γεια πως και τόσο νωρίς?
Ο:"Έχω προπόνηση κουιντις σε 6ωρες πρέπει να είμαι προετοιμασμένος!😌
Κ:"Εμ...οκ χάρηκα που τα είπαμε🙂
*Akward silence*
Ο:"Ένα γεια είπαμε δεν συζητήσαμε καθόλου!Θες να φάμε το πρωινό μαζί?
Κ:"Εμ..ναι γιατί όχι"του απάντησε χαμόγελοντας."Ονομάζομαι Κρίσταλ Ντέλερ Σνέιπ.Καιιι εσυυ εισαιιι?
Ο:"Ολιβερ Γουντ χάρηκα για την γνωριμία!"
Κ:"εμ...είπες ότι έχεις προπόνηση κουιντις...
Ο:"Νεπ😌"
Κ:"εμ...τι είναι αυτό?"
Ο Ολιβερ έμεινε με ανοιχτό το στόμα δεν ήξερε τι είναι το κουιντις!?
Ο:"Πες μου ότι μου κάνεις πλάκα τώρα?!"
Κ:"εεε ...γιατί να σου κάνω πλάκα?!"τον κοίταξε απόρημενη.
Ο Ολιβερ σηκώθηκε απότομα από το τραπέζι.Την τράβηξε από το χέρι και την τράβηξε προς τα έξω.
Κ:"ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΠΡΩΙΝΙΑΤΙΚΑΑΑΑ!!!
Ο Ολιβερ δεν απάντησε.Μεχρι που έφτασαν σε ένα μεγάλο και εντυπωσιακό σταδιο.
Κ:"Που είμαστε?!"Τον ρώτησε λαχανασμενη και γεματη απορία.
Ο:"Είμαστε στο γήπεδο κουιντις"
Κ:"Πάλι αυτό το 'κουιντις'?!τι είναι αυτό επιτέλους?!"
Ο:"είναι άθλημα"και άρχισε να της εξηγεί τους κανόνες." Παίζεται πετώντας σε σκουπόξυλα και παίρνουν μέρος δύο ομάδες, από εφτά παίκτες η καθεμία. Τον φύλακα, ο οποίος φροντίζει να μην σκοράρουν σε κανένα από τα τρία δαχτυλίδια-τέρματα οι αντίπαλοι, τους κυνηγούς, των οποίων καθήκον είναι να βάλουν όσο το δυνατόν περισσότερα γκολ στην αντίπαλη ομάδα, τους χτυπητές, οι οποίοι πρέπει και να προστατεύουν τους παίκτες της ομάδας τους από τις δύο μαύρες μπάλες που προσπαθούν να τους ρίξουν από τα σκουπόξυλά τους, αλλά και να τις κατευθήνουν προς τους αντίπαλους παίκτες και τέλος ο ανιχνευτής, ο οποίος καθ'όλη τη διάρκεια του αγώνα ψάχνει να βρει τη χρυσή μπάλα, η οποία όχι μόνο προσδίδει 150 πόντους στο παιχνίδι, αλλά το τερματίζει κι όλας. Το κουίντις παίζεται με τέσσερις μπάλες, την κόκκινη, με την οποία σκοράρουν και απεκρούουν οι κυνηγού και οι φύλακες αντίστοιχα και κάθε γκόλ προσδίδει 10 πόντους, τις δύο μάυρες που είναι κάπως πιο μικρές και απεκρούονται με ρόπαλο και τέλος η χρυσή η οποία έχει μέγεθος καρυδιού και δυο φτερά που κουνιούνται απίστευτα γρήγορα και την κάνουν σχεδόν αόρατη."
Κ:"Χμμμμ...Μάλιστα θες να παίξουμε!😉
Ο:"Γιατί όχι Ντέλερ!
Έτσι άρχισαν να παίζουν μέχρι που ήρθε η ώρα να πάνε στα μαθήματά τους.
..
.
Ήρθε ποττερχεαντς ❤️
Το επόμενο θα ανέβει πολύ συντομααα✨💞
Αν θέλετε πατήστε το🌟
Και γράψτε την γνώμη σας στα σχόλια ✨💞
Αντίο αγαπεςςς✨💞
YOU ARE READING
An Unexpected Hogwarts Love
FanfictionΗ ιστορία βασίζεται στον φανταστικό κόσμο του Χάρι Πότερ τι θα γίνει όμως όταν η Crystal Deler Snape θα αποφασίσει να πάει στο Hogwarts????