Chapter 15

365 28 40
                                    

Crystal's POV

Με ξύπνησαν η ηλιαχτίδες του ήλιου.Σημερα για άλλη μια φορά δεν είχαμε μάθημα μιας και ήταν Κυριακή!Σηκώθηκα από το κρεβάτι και μπήκα στο μπάνιο και έκανα ένα ζεστό μπανάκι(🧖🏻‍♀️).Έκανα την καθημερινή μου πρωινή ρουτίνα βρήκα ένα comfortable outfit...

Έκανα την καθημερινή μου πρωινή ρουτίνα βρήκα ένα comfortable outfit

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Χωρίς την τσάντα και τα γυαλιά).Κατέβηκα στην τραπεζαρία για να φάω πρωινό αν το έλεγες έτσι διότι τώρα πια ήταν 11:30 μ.μ.Μπηκα στην αίθουσα είδα τον Τζορτζ να με φωνάζει στο τραπέζι του Γκρίφιντορ...

Κ:"Καλημέρα"
Τ:"Καλημέρα?!μάλλον καλησπέρα τέτοια ωραία που είναι"γέλασε κλείνοντας μου το μάτι.Ενιωσα τα μάγουλα μου να καίνε.Μα γιατί κοκκινιζω?!Ρώτησα τον εαυτό μου χωρίς φυσικά να περιμένω απάντηση.
Κ:"Ναι...δεν κοιμήθηκα και πολύ..."
Τ:"Μα τι λες τώρα?!"μου είπε ειρωνικά.
???:"Μπα μπα μπα τα πιτσουνακια μουυυ!"είπε ένας κοκκινομάλλης φτυστος ο Τζορτζ.
Τ:"Εσύ σκάσε!"
Φ:"Χαχαχα"γέλασε.Μιλησα.
Κ:"Γεια,με λένε Κρίσταλ,θα έλεγα πως μάλλον χτύπησα το κεφάλι μου εχθές το βράδυ και τα βλέπω δίπλα!"
Τ+Φ:"Α όχι καλά είσαι απλά είμαστε δύδιμα!"είπαν ταυτόχρονα.
Κ:"Α,έτσι εξηγείται..."
Φ:"Τι εννοούσες με το 'να χτύπησες το κεφάλι σου εχθες το βράδυ?"εγώ και ο Τζορτζ κοιταχτηκαμε.
Κ+Τ:"Τίποτα"
Φ:"Ααα καταλαβααα εεε τα πιτσουνακια μμμμμ!"
Τ:"Φύγε ρεεε μας επρηξεςςς"του είπε ενώ χαμογασε σε εμένα αμήχανα κοκκινιζοντας.
Κ:"Τέλως πάντων να φάμε γιατί πεινάω σαν λύκος?!"είπα σπάζοντας την άβολη ησυχία.
Τ:"Εμμ...ναι!"μου απάντησε και φάνηκε σαν να τον έβγαλε από σκέψεις αναρωτιέμαι τι σκεφτόταν..."
.
.
.
George's POV

Είδα την Κρίσταλ να μπαίνει στην αίθουσα...χωρίς δεύτερη σκέψη την φώναξα να έρθει στο τραπέζι του Γκρίφιντορ...
Κ:"Καλημέρα"μου είπε.
Τ:"Καλημέρα?!Μάλλον καλησπέρα τέτοια ώρα!"της είπα και της έκλεισα το μάτι.Κοκκινισε.Εκανε μια παύση σκεφτόταν.Τις σκέψεις της τις διέκοψε ο Φρεντ φωνάζοντας μας Πιτσουνακια!😤.
Κ:"Μήπως χτύπησα χθες το βράδυ το κεφάλι μου γιατί νμζ ότι τα βλέπω δίπλα!"
Τ+Φ:"Χαχαχα όχι είμαστε δύδιμα!"της απαντήσαμε ταυτόχρονα.
Κ:"Α έτσι εξηγείται"
Φ:"Τι εννουσες με το αν χτύπησες το κεφάλι σου χθες το βράδυ?"
Με κοίταξε.
Κ+Τ:"Τίποτα!"είπαμε ταυτόχρονα.
Φ:"Ααααα κατάλαβα ε τα πιτσουνακια μουυυ!"
Τον έβρισα και έφυγε.Ενιωθα τα μάγουλα μου να καίνε.Την χαζευα τα μάτια της ήταν σαν τον ωκεανό ήθελα να βουτήξω μέσα!Τα κατάμαυρα μαλλιά της,τηςκολάκευαν τόσο πολύ τα σαρκώδη χείλη της και τα ροζουλι μάγουλα της.Μα τι λέω?!?!Μάλλον εγώ χτύπησα το κεφάλι μου!Τέλως πάντων διέκοψε τις σκέψεις μου.Και μου πρότεινε να φάμε το πρωινό.Συμφωνησα και αρχίσαμε να ✨Χλαπακιαζουμε✨(Σόρρυ για αυτό αλλά δεν μπορούσα να αντισταθώ😂🍗)
.
.
.
Crystal's POV ✨

An Unexpected Hogwarts LoveWhere stories live. Discover now