Την επόμενη μέρα
✨ Crystal's POV ✨
Ξύπνησα σχετικά απότομα αφού 2 συγκάτοικοι μου μάλωναν για το ποια από τις δύο θα πάει πρώτη στο μπάνιο.Το μπάνιο ήταν άδειο παρεπιπτόντως. Τις καλημερισα και μπήκα στο μπάνιο και αυτές έμειναν να κοιτάνε την κλειστή πόρτα του μπάνιου με γουρλωμενα τα μάτια (😂).Μετά από κανένα μισάωρο βγήκα από το μπάνιο και ήμουν μόνη μου στο δωμάτιο είχαν φύγει όλοι.Θυμιθηκα ότι σήμερα είναι Σάββατο και ότι είχαμε όλη την ημέρα να κάνουμε ότι θέλουμε! Φόρεσα κάτι ρούχα που είχα βγαλμένα έξω από την προηγούμενη ημέρα και βγήκα στην αυλή...
Πήγα προς την λίμνη είδα το παιδί που είχα δει στο τρένο την ημέρα της επιστροφής μετά τις χριστουγεννιάτικες διακοπές.
Κ:"Γεια!"
???:"Γ-Γεια"μου είπε τραυλιζοντας.
Κ:"Με θυμάσαι είχαμε συναντηθεί στο τρένο."
???:"Α ναι και έλεγα κάτι μου θυμίζεις είμαι ο Νέβιλ Λονγκμποτομ,και εσύ είσαι?"
Κ:"Κρίσταλ Ντέλερ,χάρηκα για την γνωριμία!"
Ν:"Αν θέλεις κάτσε δεν με πειράζει."
Κ:"Εντάξει"είπα και κάθησα απέναντι του.
Κ:"Λοιπόν τι κάνεις μέσα στην λίμνη?"τον ρώτησα όλο απορία.
Ν:"Να μου αρέσει η βοτανολογία και τώρα πρόσφατα έμαθα για ένα φυτό που σε μετατρέπει σε γοργονανθρωπο και αν το φας και μπορείς να αναπνέεις στο νερό."
Κ:"Ενδιαφέρον...και για πόση ώρα κρατάει?"
Ν:"Εμ...δεν είμαι σίγουρος μπορεί και 1.30ωρα μπορεί και 1 δεν είναι δοκιμασμένο ακόμα."
Κ:"Μάλιστα"
Ν:"Γιατί ρωτάς,σε ενδιαφέρει και εσένα η βοτανολογία???"
Κ:"Όχι απλά παίζω στο Τρίαθλο Μαγείας και νομίζω ότι το στοιχείο έχει σχέση με την μαύρη λίμνη."
Ν:"Οκ αν θέλεις χαρά μου να σε βοηθήσω!"
Κ:"Ευχαριστώ Νέβιλ!""Τέλως πάντων εγώ να πηγαίνω τα λέμε!"
Ν:"Εντάξει βυε!"
.
.
.
Σήμερα το κάστρο ήταν γενικά άδειο και αυτό επειδή είναι Σαββατοκύριακο και πολλοί έχουν πάει στο Χοσμιντ.Αλλα εγώ δεν έχω όρεξη για βουτυρομπυρα.Ζητησα την άδεια από την Καθηγήτρια Σπραουτ για να μου δώσει μια σκούπα για να πάω να πετάξω λίγο στο γήπεδο του κουιντις.Θελω να προπονηθω ώστε να μπω στην ομάδα του Χαφαλπαφ.Πηρα την σκούπα και κατευθυνθηκα προς το γήπεδο κουιντις.Εκει για κακή μου τύχη είδα τον Γούντ με τον Πότερ.Περασα από μπροστά τους χωρίς να τους ρίξω ούτε μια ματιά.Το ξέρω δεν φέρθηκα καλά αλλά μετά από αυτά που μου έχουν κάνει δύσκολα συμπεριφέρεσαι ευγενικά.Ανεβηκα στην σκούπα μου,έδωσα ώθηση με τα πόδια μου και ανέβηκα ψηλά άρχισα να κάνω γρήγορα κύκλους.Ειχε περάσει κάνα 10λεπτο και είχα κουραστεί οπότε κατέβηκα για να πιω λίγο νερό.Καθως έπινα με πλησίασε ο Γούντ.
Κ:"νδκξλσλ!Παραλίγο να πνιγώ!"
Ο:"Σόρρυ" μου είπε.
Κ:"Δεν θέλω την συγγνώμη σου και να με συγχωρείς αλλά έχω μια προπόνηση που περιμένει."
Ο:"Είσαι στην ομάδα κουιντις?"
Κ:"Όχι γιατί θα έπρεπε και πριν πεις τίποτα άλλο ναι έχω πάρει άδεια οπότε ναι."
Ο:"Λίγο απότομη αλλά τελως πάντων"
Κ"..."
Ο:"Οκ...βλέπω πως δεν έχεις όρεξη να μιλήσεις οπότε τα λέμε."
Κ:"Γουντ!"τον φώναξα μιας και είχε απομακρυνθεί λίγα μέτρα μακριά μου.Με πλησίασε.
Ο:"Παρακαλώ Ντέλερ?"
Κ:"Πρώτον έχω όρεξη να μιλήσω απλά όχι μαζί σου😌και δεύτερον δεν τα λέμε✋🏻."Είπα και πέταξα ψηλά πάνω από τα σύννεφα.Αυτος είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό και με γουρλωμενα τα μάτια του.Πεταξε δίπλα μου.Τα ζυγωματικά του είχαν μαλακώσει.
Ο:"Κρίσταλ?"
Κ:"Πω τι θες αγοράκι μου από την ζωή μου επιτέλους?!"του ψιλοφωναξα.
Ο:"Τίποτα το ιδιαίτερο...απλά θέλω να σου ζητήσω συγγνώμη για όλα δεν ξέρω τι με έπιασε,και δεν λέω να τα ξαναφτιάξουμε αλλά μπορούμε τουλάχιστον να είμαστε φίλοι?ή μου κάνει και το φιλεχθροι?
Κ:"Όλιβερ το καταλαβαίνω από τα μάτια σου ότι είσαι ειλικρινής αλλά δεν ξέρω...."
Ο:"Σε παρακαλώ?"
Κ:"Καλά αλλά μόνο αυτή την φορα!"του είπα και του χαμογέλασα
Ο:"Ευχαριστώ"μου είπε γλυκά
Ο:"Τώρα...."
Κ:"Ναι...?"του είπα κοιτάζοντας τον ήλιο στον καταγάλανο ουρανό.
Ο:"Ο τελευταίος που θα φτάσει στο μεσαίο στέφανι!!!!"μου φώναξε.
Κ:"Κάτσε τι?!?!"του είπα αλλά αυτός είχε ήδη φύγει.Τον ακολούθησα.Τον είδα στο μεσαίο στέφανι να πανηγυρίζει.
Ο:"Νικησαααααα!"
Κ:"Μόνο για αυτή την φορά Γούντ!"
Κατέβηκαμε κάτω και χωρίσαμε τους δρόμους μας.
.
.
.
Είχαν περάσει 2ωρες οπότε είχα πεινάσει για αυτό και πήγα στην τραπεζαρία για να φάω το μεσημεριανό μου.Μπηκα στην αίθουσα είδα τον Σέντρικ να σαλιαριζει με την Τσανγκ.Ιου μου ήρθε να ξερασω!Εντόπισα τον Ντρακο την Πανσι και τον Μπλέιζ να με φωνάζουν να πάω στο τραπέζι τους.Ετσι και πήγα....Ηευ ποττερχεαντς ❤️⚡
·Ξερω βαρετό κεφάλαιο ✋🏻🕳️👄🕳️
·Πειτε γνώμη και ιδέες στα σχόλια 💞
·Αν θέλετε πατήστε το 🌟
·Ευχαριστω όσους με υποστηρίζουν και διαβάζουν την ιστορία μου 💞🥺
·Βυεε αγαπεςςς 💞✨
·Quote of the ⚡day⚡:
"It is not our abilities that show what we truly are,is our ✨ choices ✨."
YOU ARE READING
An Unexpected Hogwarts Love
FanfictionΗ ιστορία βασίζεται στον φανταστικό κόσμο του Χάρι Πότερ τι θα γίνει όμως όταν η Crystal Deler Snape θα αποφασίσει να πάει στο Hogwarts????