Η επόμενη μέρα
✨ Crystal's POV ✨
Δεν είχα όρεξη να πάω στο μάθημα σήμερα κυρίως λόγω της χθεσινής βραδιάς...εχθές ήταν η πρώτη μέρα που δεν πήγα στην λίμνη και αυτό γιατί εκεί είδα τον Σέντρικ και την Τσο....και δεν ήθελα να τους το χαλάσω οπότε γύρισα στον κοιτώνα μου...και αποκοιμήθηκα...
.
.
.
Δεν πήγα στα μαθήματά δεν ένιωθα καθόλου καλά απλά ήθελα ν-να εξαφανιστω!Ευτυχώς σήμερα είναι η τελευταία ημέρα και από αύριο ξεκινούν οι διακοπές...οπότε ναι...✨ Cedric's POV ✨
Η Κρίσταλ δεν ήρθε σε κανένα από τα μάθηματα πράγμα περίεργο διότι πάντα έρχεται...είχα την εντύπωση ότι την είδα χθες όταν ήμουν με την Τσο άλλα μετά εξαφανίστηκε...και μάλλον δεν θα λυθεί σύντομα η απορία μου διότι από αύριο ξεκινούν οι διακοπές...
Η επιστροφή στο σπίτι
✨ Crystal's POV ✨
Είχα ήδη φτιάξει τις αποσκευές μου...σε λίγα λεπτά θα ήμουν στον δρόμο της επιστροφής...Βγήκα από το Χόγκουαρτς και επιβιβάστηκα στο τρένο...και μπήκα σε ένα βαγόνι με την Ερμιόνη και τον Ρον. Μετά από λίγα λεπτά μπήκε μέσα όπως πάντα αργοπορημένος ο Χαρρυ.Πηγα να φύγω αλλά η Ερμιόνη με τράβηξε πάλι στην θέση μου.
.
.
.
Χ:"Χει!"
Ε:"Γεια!"
Ρ:"Γεια σου φιλαράκι!"
Κ:"..."
Χ:"Δεν μας μιλάς?"
Σηκώθηκα έκανα ένα βήμα μπροστά και ήμασταν σε απόσταση αναπνοής...περίμενα λίγα δευτερόλεπτα για να του έρθει απότομα το χαστούκι!
Κ:(χαστούκι)
Χ:"Άου γιατί το έκανες αυτό?!"είπε ξαφνιασμένος.
Κ:"Ξέρεις εσύ και η Τζίνη!"
Ρ:"Τι έγινε με την Τζίνη?!"
Χ:"..."
Κ:"Πες Χάρρυ στο φιλαράκι σου τι έγινε με την Τζίνη!"είπα και χαμογέλασα ψεύτικα.
Χ:"...."
Κ:"Τι έγινε Πότερ σου δάγκωσε η γάτα την γλώσσα?!"
Χ:"..."
Κ:"Καλά αφού ο Πότερ δεν έχει όρεξη να μιλήσει εγώ λέω να παω στον Ντρακο"
Ε:"Ναι και εγώ πάω στον Βίκτωρ."και φύγαμε.Σπίτι Σνέιπ
Πήγα σπίτι κουρασμένη από το μακρύ ταξίδι και ούτε που πρόσεξα τον πατέρα μου να με περιμένει υπομονετικά στο σαλόνι.Ανεβηκα τις σκάλες και κλείστηκα στο δωμάτιο έβαλα τα ακουστικά μου,αλλά συντομα αποκοιμήθηκα.(😪😴).
Την επόμενη μέρα
Σηκώθηκα με δυσκολία από το κρεβάτι
...δεν είχα όρεξη να κάνω οτιδήποτε.Κοιταξα το ημερολόγιο στον τοίχο...ήταν 1η Ιανουαρίου.Φορεσα κάτι πρόχειρα ρούχα και κατέβηκα κάτω.Κατεβαινα τα σκαλιά...ετριζαν πόσο σπαστικό!είδα τον μπαμπά να είναι στην κουζίνα και να φτιάχνει τηγανητά αυγά για πρωινό.
Κ:"Καλημέρα μπαμπά"του είπα.
Σ:"Καλημέρα μικρή μ"
Κ:"Κάτι μυρίζει ωραία βλέπω😋"
Σ:"Ναι φτιάχνω πρωινό....δηλαδή προσπαθώ..."
Κ:"Σίγουρα δεν θέλεις να το κάνω εγώ?"
Σ:"Όχι είμαι ο πατέρας σου και πρέπει να σε φροντίζω!"μου είπε και τον αγκάλιασα."Λοιπόν κάτι έμαθα..."
Κ:"Μάλιστα...και τι είναι αυτό?"είπα όλο περιέργεια.
Σ:"Τι έγινε με τον Πότερ?!"
Κ:"Τίποτα το σημαντικό για αυτόν..."
Σ:"Άκουσα,άκουσα δεν κουτσομπολευα ότι σε παράτησε στον χορό και πήγε με αυτή την Γουέσλι!"
Κ:"..."
Σ:"Εμ.."είπε με έναν πιο απαλό τόνο..."είσαι καλά?"
Κ:"Ν-ναι...δηλαδή ο-οχι."και του εξήγησα τα πάντα που έγιναν από τότε που ξεκίνησα την χρονιά.
Σ:"Τι έκαναν λέει?!Θα τους σκοτώσω!όλους τους!Τόσα καλά παιδιά υπάρχουν σε όλο το Χόγκουαρτς και εσύ στους χειρότερους!ειλικρινά προσκυνώ🧘🏻♂️.
Κ:"Εμ..δεν ξέρω μπαμπά όλα γίνονται για κάποιο λόγο...σωστά?"
Σ:"Σωστά..."είπε και με πήρε αγκαλιά."Καλά ας φάμε το πρωινό μας γιατί θα κρυώσει"
Κ:"Ναι"είπα και αρχίσαμε να τρώμε το πρωινό μας.Πίσω στο Χόγκουαρτς
✨ Crystal's POV ✨
Σήμερα είναι η πρώτη ημέρα μετά τις διακοπές...νιώθω πολύ καλύτερα αυτό το διάλειμμα με έκανε να βρω και πάλι τον εαυτό μου και μου έδωσε χρόνο να σκεφτώ.Πηγα στον σταθμό 9¾ και μπήκα σε ένα άδειο βαγόνι.Μετα από λίγη ώρα μια ξανθιά κοπέλα περίπου στην ηλικία μου μπήκε μέσα στο βαγόνι.
.
.
.
???:"Γεια,μπορώ να καθίσω?"είπε με μια πολύ ευγενική και απαλή φωνή.
Κ:"Φυσικά"της απάντησα και κάθησε.
???:"Πως σε λένε?"
Κ:"Κρίσταλ Ντέλερ Σνέιπ εσένα?"
???:"Λουνα Λοβγκοοντ"
Κ:"Χάρηκα!"της είπα με ένα χαμόγελο.
Λ:"Και εγώ!"είπε ανταποκρίνοντας με ένα χαμόγελο.
Κ:"Λοιπόν,από ποιον κοιτώνα είσαι?"
Λ:"Ρειβενκλοου εσύ?"
Κ:"Χαφαλπαφ"απάντησα και μιλούσαμε για άσχετα θέματα και αρχίζαμε να γινόμαστε πολύ καλές φίλες.
.
.
.
Ένα αγόρι με μαύρα μαλλιά και φακίδες μπήκε μέσα στο βαγόνι.
???:"Εμ...γεια έχετε δει έναν βάτραχο???"
Λ+Κ:"Όχι"απαντήσαμε ταυτόχρονα.
Λ+Κ:"Πιάσε κόκκινο"είπαμε πάλι ταυτόχρονα και γελάσαμε μαζί.Το παιδί είχε ήδη φύγει.Ξέρω πολυυυ βαρετό κεφάλαιο αλλά βαριόμουν η αλήθεια είναι να γράψω αλλά δεν ήθελα να μην ανεβάσω γιατί δεν ήθελα να σας αφήσω χωρίς κεφάλαιο 🥰
·Πειτε ιδέες στα σχόλια για τον δεύτερο άθλο.
·Ευχαριστω όσους με υποστηρίζουν και διαβάζουν την ιστορία μου.
·Αυτο το κεφάλαιο το αφιερώνω στις ξαδέρφες μου Έφη και Ελευθερία που μου έδωσαν ιδέες σε ένα μέρος του συγκεκριμένου κεφαλαίου 💞💥
·Αν θέλετε πατήστε το 🌟
·Βυε αγαπεςςς 💞✨⚡
·Quote of the day:
"The one that love us,never really leave as"💞
ESTÁS LEYENDO
An Unexpected Hogwarts Love
FanficΗ ιστορία βασίζεται στον φανταστικό κόσμο του Χάρι Πότερ τι θα γίνει όμως όταν η Crystal Deler Snape θα αποφασίσει να πάει στο Hogwarts????