Chapter 3

587 39 42
                                    

Η Κρίσταλ μαζί με τον Σέντρικ πήγαιναν προς την τραπεζαρία έχοντας ξεχάσει ότι έχει περάσει μία ώρα από τότε που έφυγαν.Ετσι βρήκαν την μεγαλοπρεπή αίθουσα άδεια.Εκτος από μια μαύρη μορφή που τους περίμενε υπομονετικά.Και αυτός δεν ήταν άλλος από τον καθηγητή Σνέιπ.Η Κρίσταλ ξεροκαταπιε ξέροντας τι ακολουθεί,ο Σέντρικ κατάλαβε την ανησυχία της και αποφάσισε να μιλήσει πρώτος στον καθηγητή και πατέρα της Κρίσταλ.

Σ:"Καλησπέρα καθηγητά,συγγνώμη που καθυστέρησαμε αλλά η κόρη σας είχε αποφασίσει να πάει όσο πιο μακριά μπορούσε και την έψαχνα για μισή ώρα" είπε και την κοίταξε με ένα βλέμμα 😉... Ο Σνέιπ επεξεργάστηκε τις πληροφορίες του αγοριού του είπε ότι είναι ελεύθερος να φύγει και απευθύνθηκε στην κόρη του...

 Ο Σνέιπ επεξεργάστηκε τις πληροφορίες του αγοριού του είπε ότι είναι ελεύθερος να φύγει και απευθύνθηκε στην κόρη του

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Η Κρίσταλ πήγε να πάρει τον λόγο αλλά την σταμάτησε ...
Κ:"Πατέρα δεν το ηθ-
Σνέιπ:"Κρίσταλ γιατί έφυγες από την αίθουσα κλαίγοντας?" Την κοίταξε με ένα αυστηρό αλλά και συμπονετικό βλέμμα...Η Κρίσταλ τον κοίταξε απόρημενη.
Κ:"Δη-δηλαδη δεν θα με εξορίσεις από την οικογένεια που δεν μπήκα στο Σλιθεριν?!
Σνέιπ:"Κρίσταλ το ξέρεις ότι είσαι μονάκριβη μου κόρη πότε δεν θα το έκανα αυτό!"Ύψωσε την φωνή του αλλά αφότου κατάλαβε ότι την τάραξε την εχωσε στην αγκαλιά του και της ψιθύρισε..."Δεν με νοιάζει το ότι μπήκες στο Hafflepaf...εντάξει όχι ότι θα με πείραζε να μπεις στο Σλιθεριν....αλλά εντάξει"είπε και αυτή τον σκουντξε με ένα χαμόγελο στα χείλη της.😌
Σνέιπ:"Εμ..εντάξει φτάνει"είπε και την άφησε από την αγκαλιά του.Δε-εν πιστεύω να συμβαίνει τίποτα με αυτόν τον Hafflepaf!?
Κ:"Μπαμπαααα!!Είμαστε μόνο φίλοι!"
Του είπε και έφυγε προς τον κοιτώνα της αφού ήταν ήδη πολύ αργά.Μπηκε στο σπίτι του Hafflepaf,σκέφτηκε, τελικά δεν είναι και τόσο άσχημα είπε με ένα χαμόγελο ξαπλώνοντας στο μαλακό κρεβάτι της....

Ήρθε ποττερχεαντς ❤️

Ναι τελικά αποδείχθηκε ότι ο Σνέιπ είναι ένας τρυφερός μπαμπάς 😌✨

Πείτε ιδέες στα σχόλια 💞✨

Αν θέλετε πατήστε και το 🌟

Βυεε αγαπεςςς💞✨

An Unexpected Hogwarts LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora