Chapter 8

445 29 74
                                    

Μετά από 2 εβδομάδες

Crystal's POV ✨

Ήμουν πολύ αγχωμενη για τον πρώτο άθλο και ακόμα δεν έχω βρει τι θα είναι...και έχω ακόμα 2 εβδομάδες!!!Τον περισσότερο χρόνο τον περνάω μόνη μου...με τον Σέντρικ και τον Ντράκο έχω καιρό να μιλήσω...καλά μάλλον φταίω και εγώ λίγο σε αυτό...όταν δεν είμαι στη τάξη είμαι ή στο δωμάτιο μου ή στην βιβλιοθήκη...θα κάνω ένα μικρό διάλειμμα από αυτό το αγχος και θα χαλαρώσω λίγο... Έψαχνα τον Σέντρικ παντού ήταν ήταν λες και είχε ανοίξει η γη και τον κατάπιε!...Ξαφνικά μου ήρθε στο μυαλό ένα μέρος που δεν ξέρω πως μου ξέφυγε...έτρεξα προς το μέρος και τον είδα να κάθεται στον κορμό ενός δέντρου απέναντι από την λίμνη...αχ πόσο μου άρεσε αυτό το μέρος...
.
.
.
Κ:"Γεια Σέντρικ!"είπα με έναν μικρό ενθουσιασμό (🤭)
Σ:"Γεια Κρίσταλ!Σαν τα χιόνια!"
Κ:"Ναι...δεν σε απευφευγα απλά ήμουν πολύ αγχωμενη με τον πρώτο άθλο και ακόμα δεν μας έχουν πει το πρώτο στοιχείο.."
Σ:"Γιατί δεν μου είπες να σε βοηθήσω...?Όλοι ξέρουν ότι όλοι οι πρωταθλητές έχουν έναν φίλο να τους βοηθάει.."
Κ:"Δίκιο έχεις πάντα χρειάζεσαι έναν...φίλο...(😒)"
Σ:"Εμ..πότε θα σου δώσουν αυτό το στοιχείο?"
Κ:"Σήμερα.."
Σ:"Ωραία...τότε θα τα πούμε τότε..."
Κ:"Ν-ναι βυε Σέντρικ!"
Σ"ββ"
.
.
.
Συνέλευση πρωταθλητών

Και οι τρεις πρωταθλητές πήγαν στο γραφείο του Ντάμπλντορ για να τους πει το στοιχείο σχετικά με τον πρώτο άθλο...
Διευθυντής:"Καλησπέρα παιδιά...για να μην σας κρατάω θα σας πω το στοιχείο και μετά είστε ελεύθεροι να φύγετε...το στοιχείο είναι:"Ο μεγαλύτερος σου φόβος στην πραγματικότητα"..."Καλή σας τύχη πρωταθλητές!"είπε και έφυγαν...
.
.
.
✨ Crystal's POV ✨

Κατευθυνθηκα προς τη βιβλιοθήκη για να βρω πληροφορίες για τον πρώτο άθλο και με την βοήθεια του στοιχείου υποτίθεται πως θα ήταν παιχνιδάκι...αλλά έκανα λάθος...πέρασα 4 ώρες στην βιβλιοθήκη αλλά τίποτα!Είχα κουραστεί οπότε πήγα να κάνω ένα διάλειμμα στο γνωστό μέρος...
.
.
.
Έκατσα στις ρίζες ενος δέντρου και κοιτούσα την λίμνη γεμάτη γαλήνη...Την οποία ο Σέντρικ αποφάσισε να διακόψει...
.
.
.
Σ:"Γεια...τελικά ποιο είναι το στοιχείο?!"
Κ:"Και να σου πω τι θα καταλάβω,δεν πρόκειται να βρεις τι σημαίνει.. πέρασα 4 ώρες στην βιβλιοθήκη αλλά τίποτα!"
Σ:"Καλά οκ αλλά πες μου το στοιχείο κάπως θα μπορώ να βοηθήσω..."
Κ:"Καλά εντάξει το στοιχείο είναι"Ο μεγαλύτερος σου φόβος στην πραγματικότητα"άντε να βγάλεις άκρη!?"
Σ:"Καλά πιο εύκολο πεθαινειςςς ?!"
Κ:"Στα λεγα εγώ δεν πρόκειται να το βρ-😌 WAITT WHATTT?!😳
Σ:"Είναι τόσο προφανές?!"
Κ:"Άντε πες μας γκαστρωσες!"😤
Σ:"Είναι ένα πλάσμα το Μπογκαρτ που κάνει τον μεγαλύτερο σου φόβο πραγματικότητα..."🙂
Κ:"Και πως το καταπολεμας?!"
Σ:"Με ένα ξόρκι το 'ρεντικολο'...αλλά για να το πετύχεις πρέπει να σκεφτείς κάτι που σε κάνει χαρούμενη και να το συνδυάσεις με τον φόβο σου και έτσι θα το νικήσεις..."
.
.
.
Έχει περάσει ήδη μια εβδομάδα...την επόμενη εβδομάδα πρέπει να είμαι έτοιμη να αντιμετωπίσω τα Μπογκαρτς στο Τρίαθλο Μαγείας...είμαι πολύ αγχωμενη..τι θα γίνει αν δεν μπορέσω να αντιμετωπίσω τους φόβους μου?!...όλες αυτές οι σκέψεις βασάνιζαν το μυαλό μου...
.
.
.
.
Ο πρώτος άθλος

An Unexpected Hogwarts LoveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang