BÖLÜM 6

252 71 175
                                    

Sarp'ın sözleriyle birlikte tüylerim diken diken olup gözlerim dolmuştu. İçime bir titreme hakim olurken yanıt beklercesine kafamı bir Sarp'a bir diğer kıza çevirdim. Sarp ellerini masaya koymuş gözlerini aşağıya dikmiş tepkisiz, donuk bir şekilde duruyordu. İsmini henüz öğrenmediğim kız ise gayet rahat bir şekilde elmasını ısırmaya devam ediyordu. 

"Yani ne demek oluyor bu Sarp?" 

Yorgun gözlerini ağır ağır gözlerime denk getirdi. 

"Dosya... dosya buldum o dolapta."

 Tüm dikkatimi Sarp'a vermiş sanki ölümsüzlüğün sırrını anlatıyor gibi heyecanla anlatmasını bekliyordum.

"Evet?"

"O dosyada daha önce test yapılmış kişilerin izlenimleri , bilgileri, kişilikleri... her şey yazıyordu."

Bakışlarını tekrar masanın üstüne taşıdı. Derin bir iç çekerek konuşmasına devam etti.

"isim, soyisim, uyruk, cinsiyet.. test sonucu..." dedi ve arkasına yaslanmakta olduğu sandalyeden doğrulup dirseklerini masaya dayayıp elleriyle yüzünü kapattı. Birkaç saniye o şekilde durup baş parmaklarını çenesinin altına dayadı ve ellerini birleştirip gözünü yumdu.

 Gözlerimi bile kırpmadan dudaklarından çıkacak kelimeleri deli gibi merak ediyordum.

"Sarp?" dedim endişeli bir ses tonuyla.

Yanımdaki kız "Bu kadar korkulacak bir şey yok canım. Hani ne olabilir en fazla?" diyerek rahat tavrını ortaya koydu.

"Özel güçler" diye tek seferde yanıtladı Sarp. 

Yanımdaki kız öksürmeye başlayınca elmanın boğazında kalmış olabileceğini düşündüm. 

Kaşlarım çatık bir şekilde gözlerimi kırpıştırdım. Şaşkınlığın verdiği etkiyle ufak bir sarsıntı hissettim. 

"Özel güç?" diyerek titrek ve kısık sesimle sözünü tekrarladım. 

Gözlerini kapatıp dudakları aşağı kıvrık biçimde kafasını onaylar anlamda salladı.

"Nasıl güçler bunlar?" dedi soluğunu toplar toplamaz yanımdaki kız.

"Çok fazla dosyaya bakamadım. Testi pozitif olanların çoğunda test sonucunun altında özel gücü de yazılıydı. Birinde su altında nefes alabilme, birinde hava durumunu kontrol edebilme , birinde hayvanlarla konuşabilme yazıyordu."

"Çok yıkıcı güçler değil bunlar." dedi kız.

"Bunlar sadece okuyabildiklerim." dedi Sarp. Kısa süreli bir sessizlik hakim oldu etrafa.

"Yani bizim de testimiz pozitif çıkarsa özel gücümüz mü olacak?" diye bir soru yönelttim.

"Tam olarak nasıl gerçekleşiyor bilmiyorum. Aşıyla özel gücün ortaya çıkmasını sağlayan bir madde enjekte edip ortaya çıkarıyorlar sanırım."

Yanımdaki kız "Ayy! ne kadar hoş olur. Dünya üzerinde özel bir insan olmak." diye sevindiğine dair sesler çıkartarak neşelendi.

Sevinmeli miyim endişelenmeli miyim bilemedim. Sarp'ın bu durumu beğenmediğinden emindim yüz ifadesinden her şey okunuyordu. 

"Sevinmemiz gerekiyor farkında mısınız?" dedi kız.

"Test sonuçları daha belli değil." dedi Sarp

"Ayy, nolur pozitif çıksın." diyerek ellerini çırptı.

"Aynı zamanda bir hastalığa da sahip olacağının farkında mısın?" diye ekledi Sarp.

ELEMENTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin