"Ölümlü bedenlerde ölümsüz dava.
Sert adamlar sert oynar.""Sonunu düşünmeden davrandın komutan. Amcamı bize kendi ellerinle vereceksin. Bu dünyada en çok sevdiğin kişiyi geri almak için. "
Operasyonu başarılı bir şekilde tamamlamıştık diğer tuzağı kuracağımız alanı da bomba imha ekipleri temizlemişlerdi. Çağdaş beyde polislerle evine gidecekti. Mert haberi almış Gamze'ye söylemişti herkes rahat bir oh çekmişti.
Araç da dönerken arabanın radyosundan müzik açmışlar tüm tim güle oynaya dönüyordu. Bundan sonrası ise albay Ateş Karan'dan tebrikti. Alfa timi ve Turan timi üniformalarını giymiş Ankara karargâhtaydılar. Ateş karan gelmiş ilk olarak kuzeyden içtima almıştı. Sonrasında tüm time gösterdikleri başarı adına kutlamıştı.
'' Alfa ve Turan timi sayenizde bir operasyon daha başarı ile tamamladık. Tüm yaşanan sıkıntılara rağmen bu görevi başarı ile tamamlamış olmamızda emeğiniz çok büyük. Özellikle bu planı yapan tim komutanlarınız yüzbaşı Kuzey Öztürk'e ve üsteğmen Nevra Gece Karan'a ayrıca teşekkür ediyorum. Kendilerinin gösterdiği üstün bilgi ve canlarını ortaya koymaları sonucu bu operasyonu böylesine başarılı bir şekilde bir askerimizin burnu bile kanamadan tamamladık. Yüzbaşım ve üsteğmenim."" Emredin komutanım. "
"Sizleri ayrıca kutluyorum ve başarılarınızın devamını diliyorum."
" Sağ olun komutanım. "
Alnımızdan öpmüştü babam. Bir kızın babasından alabileceği en güzel sözleri duymuştum. Benim için daha öte bir sevinç ve mutluluk yoktu." Yine iyisin benim sayemde ödül ve madalya aldın Kuzey. "
"Bu sefer hakkını yiyemem Nevra çok büyük başarı gösterdin tebrik ederim."
" Kuzey iyi misin ay yoksa yaralandın mı? Sen, sen beni tebrik mi ettin az önce? Ay kesin başımıza taşlar yağacak. "
"Hah hah çok komiksin Nevra ben sana ne diyorum sen ne yapıyorsun? Sonra biz öküz oluyoruz. "
"Neyse herkes son hazırlıklarını yapsın yarın akşam Iğdır'a dönüyoruz. Seninle de şimdiden vedalaşalım Kuzey görüşmeye biliriz. "
" Yarın akşam mı? "
"Evet, Kuzey ben sen gibi boş boş duracak değilim ki dinlenmeye ihtiyacım da yok hemen dönüp görevimin başına geçeceğim. "Allah'ım ben bir hafta burada kalır ben de bu sürede bir şekilde konuşurum diyordum kız yarın gitmekten bahsediyor. Çıldıracağım.
"İyi o zaman Nevra size başarılar, görüşürüz. Hoşçakal."
" AA ben ne dedim şimdi de Emre bu böyle gitti?"
" Boş ver Nevra, sizinle birlikte operasyona çıkmak çok eğlenceliydi, üstüne üstlük gerçekten de bir efsane Asena nasıl olurmuş yakından gördüm gurur vericiydi. Umarım kötü şartlarda karşılaşmayız."
"Teşekkür ederim Emre umarım aynı gururu kardeşinle sende yaşarsın."" Ahhaha Umarım. Bir görevi var başarabilirse bakalım bende sevincem neyse bakalım Nevra görüşürüz size iyi uçuşlar."
"Teşekkür ederim görüşürüz. "
Tüm tim dağılmıştı bazısı Ankara'yı gezmek için çıkmış bazısıysa yatıp dinleniyordu Nevra ise üzerinde üniforması ellerinde beyaz güller abisine gelmişti.Güzelce beyaz gülleri dikmişti. Ellerini toprağın üzerinde dolaştırdı sanki elleri ile hissetmek istediği tüm duygular, hisler gözlerinde birikmişti. Gözleri öylesine üzüntü ve kederle doluydu ki ama ona rağmen bir alev gibiydi, gurur vardı sanırım içerisinde.
" Başarılı olduk abi görevi başarı ile tamamladım. İzliyorsun demi oradan? Umarım sende babam gibi benimle gurur duyuyorsundur, bugün o kadar güzel ve kıymetli sözler duydum ki ondan ama ben bu sözleri, babamdan duyduğum bu sözleri senden duymayı ne çok isterdim. Tıpkı yemin törenimde yanımda olmanı nasıl istediysem.
Tamam iyiyim isyanda etmiyorum. Tamam...
Yarın Iğdır'a dönüyorum sana verdiğim sözü tutuyorum gözün arkada kalmasın olur mu? Ne zaman gelirim bilmiyorum ama bu biliyorsun bu beyaz güller yine çiçek açmadan gelip yenilerini dikeceğim. Seni çok seviyorum, yukarıdan beni izlemeye devam et olur mu ? Çünkü ben bu taşıdığım üniformayı her gün senin kanından, canından bir parça taşıyor diye gururla giyiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kehanet Kumları
Action‼️Bu hikaye güçlü ve güçlü olmak için her savaşı veren kadınların hikayesidir.‼️ Yıllar yıllar önce bir kehanette bulunuldu. Bu kehanetden habersiz bir Asena yemin etti. Ben bir söz vermiştim ve bu can bu tende olduğu sürece de bu sözümü tutacaktım...