*Anne (Harry mamos) P.O.V.*
Grįžau namo labai pavargus. Buvau labai išalkus, todėl pirmas dalykas, kurį padariau tai ėjau į virtuvę. Ten pamačiau klaikų vaizdą. Harry, mano mažasis, mielasis berniukas gulėjo kraujo klane šalia sienos. Netoli jo sėdėjo Mark (nežinau tikro Harry tėvo vardo, tai išgalvojau :D) stiklinėmis akimis ir kruvinomis rankomis. Panosėje murmėjo kažką panašaus į:
- O Dieve.... ką aš padariau.... Dieve, atleisk man.... atleisk man Harry...
Aš išleidau kažkokį keistą garsą, o Mark atsisuko į mane. Mano skruostais bėgo ašaros. Negalėjau jų suvaldyt.
- Tu, asile! Pažiūrėk ką padarei mūsų sūnui!- surėkiau aš. Gemma turbūt išgirdus mano riksmą atbėgo į apačią. Pamačius savo mažąjį broliuką kraujo baloje supanikavo, bet vis dar turėdama sveiko proto, pasiėmė savo telefoną ir paskambino medikams. Aš pagaliau susiprotėjus atsiklaupiau šalia jo ir patikrinau pulsą. Ačiū Dievui, jis buvo gyvas. Kad ir labai silpnas pulsas, bet jis buvo. Gemma pažiūrėjo į mane klausiamu žvilgsniu.
- Jis gyvas,- lengviau atsidusau ir žvilgtelėjau į Mark. Jis stikliniu žvilgsniu žiūrėjo į sieną.
- Tu, Asile, kodėl tu tai padarei mūsų sūnui?! Ką jis tau padarė?!
- Aš-š... ne-nežinau. Tiesiog.... prisigėriau ir... ir įsiutęs trenkiau jo.... jo galvą į.... sieną.
- Ar aš tau nesakiau baigti su tais gėrimais?! Ir pažiūrėk link ko mus tai atvedė!!!
- Ei, nusiraminkit. Greitoji jau atvažiavo. Tai išsiaškinsite kitur. Dabar svarbiausias - Harry,- Gemma įsiterpė.
- Tu teisi, mieloji. Einu atidaryt durų. O su tavim dar nebaigėm,- surikau Markui.
Nubėgau prie durų. Už jų stovėjo du paramedikai, kurie rankose turėjo po lagaminėlį.
- Mes gavome iškvietimą į šį namą, nes čia yra berniukas be sąmonės. Ar čia atvykome?
- Taip, taip. Čia. Eime į virtuvę,- palydėjau juos prie mano mielojo berniuko. O Dieve. Ką dabar reikės daryt?
- Gerai. Jį reikės kelti ant neštuvų ir vežti į ligoninę. Vienas asmuo gali važiuoti su juo.
- Gemma, vaikeli, važiuok su jais. Mes su tavo tėvu seksime iš paskos.
- Gerai, žinoma.
Per tą laiką antrasis gydytojas jau buvo atnešęs neštuvus. Jie abu užkėlė Harry ant jų. Aš pabučiavau jam kaktą ir jį įkėlė į mašiną. Aš lipau į saviškę. Tada atėjo tas padugnė Mark. Aš jam surikau:
- Tu nevažiuosi su manim. Tu nevertas daugiau jo matyti. Viskas. Skyrybos, -ir su tais žodžiais išvažiavau.
------
Žinau, kad šita dalis neįdomi ir nieko nepasako, bet kitoje turėtų būti įdomiau :)
YOU ARE READING
Red bracelet (hariana) (LTU)
FanfictionRaudona. Daugeliui ši spalva asocijuojasi su krauju, kančiomis.... Bet kai kuriems, ši spalva reiškia gryną, tyrą meilę. Žinoma, šios emocijos gali susimaišyti. Taip ir buvo. Tik kaip išsirinkti vieną iš šių jausmų, kai net neatsimeni iš kur jie at...