17 dalis

753 70 17
                                    

17 dalis

*Harry P.O.V.*

Buvau labai nusivylęs jais. Ypač Liam.
Kodėl jis man to nepasakė?

O ta mergina - Ariana. Jai turėjo būt labai sunku, kai jos geriausias draugas, nei iš šio, nei iš to, staigiai dingsta nieko nepaaiškinęs.

Mano tėvas. Kaip jis taip galėjo? Visą tą laiką maniau, kad jis mirė, nes per tuos metus jis nei karto nebandė su mumis susisiekt. O iš tiesų jis tiesiog bijojo, kad neįduotumėm farams.

Iš mano minčių pažadino Liam:

- Kiek tu girdėjai?

- Viską. Klausiaus nuo pat pokalbio pradžios. Esu labai tavim nusivylęs. Kiek laiko jau žinai?

- Nuo X-Faktoriaus laikų.

- Ir tu per tuos keturis metus nesugebėjai man to pasakyti?!

- Aš prisiekiau tavo mamai, kad niekada nepasakysiu, nes žinant tave, tu dabar bandysi prisimint kiekvieną detalę apie tai, kaip tau trenkė galvą ir apie Arianą, o tą darydamas tu mirsi! Atsiprašau, kad nepasakiau anksčiau, bet aš nenorėjau mirusio geriausio draugo!

- Iš kur žinai, kad būčiau miręs? Gal tai tik kvaili daktarų išmislai!

- Jis teisus, Harry. Daktarai žino, ką jie sako,- įsiterpė Ariana,- kad ir kaip man būtų skaudu, kad tu manęs neprisimeni, bet aš tau neleisiu mirti dėl savo savanaudiškumo.

- O kaip tas įvykis, kai mano galva buvo trenkta į sieną? Aš noriu sužinot kodėl jis tai padarė!- nenusileidau.

- Nori taip, kad net galėtum mirti?! Na, atleisk, bet mes to neleisim!- sušaukė Louis.

Po to stojo tyla.

- Emmm, ar galit mus vienus su... Ari... Palikt vienus?- Kai tariau jos vardą, man kažkas lyg ir prabėgo mintyse, bet nespėjau pagaut kas.

Kai jie pasišalino iš čia, prisėdau šalia jos.

- Apie ką nori sužinoti iš mūsų draugystės?- tyliai prabilo ji.

- Iš kur žinai, kad noriu kalbėti apie tai?-nustebau.

- Nes aš tave pažįstu, Harry. Mintyse dabar kuri mūsų draugystės galimus momentus.

- Dieve, aš jaučiuosi kaip nuogas!- abu nusijuokėme. Garbės žodis, ji pirmas žmogus, kuris juokiasi iš mano juokelių.

- Taigi, ką nori sužinoti?- paklausė vėl.

- Na, kai aš tave pamačiau, aš lyg ir kai ką pajutau ir... Ir aš noriu žinoti ar mes vaikystėje buvom įsimylėję?

Ari nejaukiai pasimuistė kėdėje.

- Nagi, aš turiu tai žinot,- paraginau ją.

- Na... Aš tave buvau įsimylėjus, bet.... Aš nieko nežinau apie tavo jausmus man... Nei tu, nei aš niekada neprisipažinom,- ji nusuko akis.

-Tu buvai įsimylėjus? Vadinas dabar tu nieko nejauti?

-----

Žinau, kad labai trumpa, bet labai norėjau tokią intrigėlę palikt.
Šneku kaip senė :D
Kita kitą savaitę
Myliu ir ačiū, kad skaitot!
               :****

#ikurejamochi

Red bracelet (hariana) (LTU)Where stories live. Discover now