*Gemma P.O.V.*
*Po 7 dienų*
Šiandien Harry paleidžia iš ligoninės.
Per visą tą laiką nebuvau grįžus namo, nes ligoninė yra kitoje miesto pusėje, negu namai. Mes gyvenome viešbutuke priešais ligoninę. Mama buvo nuvažiavus namo paimti mums rūbų, bet tai buvo vienintelis kartas, kai kuri nors iš mūsų buvo namie. Keistas dalykas. Tėtis nei karto nebuvo užvažiavęs čia, į ligoninę. Arba jam gėda, arba jis prisigėręs, arba jam mes visiškai nusispjaut.
- Sveikas, Harry. Kaip jauties?-paklausiau vos tik įėjus į palatą.
- Geriau. Bet kažkoks keistas jausmas, lyg kažko nežinočiau ar tiesiog neprisiminčiau. Juk jūs man būtumėt pasakiusios, jei ką būčiau pamiršęs. Tiesa?
- Taip, taip žinoma,- melavau jam. Kažin, ar jis kada nors sužinos tiesą. Į palatą įsiveržė mama ir padavė jam rūbus.
- Daktaras Montrouzas sakė, kad tuoj ateis paskutinei apžiūrai, o tada važiuosim namo,-informavo mus mama.
- Ma, o kur tėtis?
- Nežinau, mielasis, matyt blogai jaučiasi, todėl negali aplankyti.
O taip. Jo "bloga savijauta" yra elementariausios pagyrios. Jam reikėtų nustoti gerti....
Kažkas pasibeldė į palatos duris.
- Įeikite,- mama sušuko.
Į palatą įėjo du policininkai ir daktaras Montrouzas.
- K-ką čia veikia policininkai?- mama atrodė lygiai taip pat sutrikus kaip aš su Harry.
- Laba diena, ponia Styles. Aš esu pareigūnas Staržovskis, o čia pareigūnas Augumentin. Mes čia esame dėl berniuko. Ligoninė pranešė, kad čia guli berniukas su sužalojimais, kurie panašūs į smurto šeimoje žymes (a/n pati nesupratau ką čia parašiau). Ar galime jį pamatyti?
- Ar aš galiu priešintis tam?- atšovė jam mama.
- Ne, negalite.
Mama pasitraukė nuo Harry, taip užleisdama vietą policininkams.
- Daktare, parodykite mums sužalotas vietas.
- Na, binto nurišti negalima, bet galiu parodyti nuotraukas,-jis išsitraukė jas ir parodė policininkams. Aš jas irgi pamačiau. Tai atrodė tragiškai. Visas jo pakaušis keistai įlinkęs ir matėsi, kad kai kuriose vietose trūko kaulų fragmentų. Nejučia užsidengiau burną delnais, nes pradėjau kūkčiot. Aš užmušiu jį. Aš užmušiu savo tėvą. Kaip jis taip galėjo. Savo sūnui. Stengiausi išgirsti ką daktaras aiškina policininkams. Išgirdau tik:
- Ši smegenų dalis buvo negrįžtamai pažeista. Ta vieta yra atsakinga už tos akimirkos mintis. Dėl to jis neatsimena kaip jis susižalojo ar buvo sužalotas.
"Ir neatsimena Ari...." pridėjau savo mintyse.
- O jei jis atsimintų, kas atsitiktų?
- 95 % esu tikras, kad mirtų, nes gali plyšti aniaurizma, kurios niekaip nespėtumėm užspausti.
Staiga išgirdom kažkokį inkštimą ar cypimą, ar rėkimą. Žodžiu, labai keistą garsą. Pasisukau į Harry ir pamačiau, kad jis kažkaip keistai raitosi. Harry buvo kietai suspaudęs dantis ir leido panašius garsus į šnypštimą.
Gydytojas pribėgo prie jo ir pradėjo kažką daryt.
- Jis bando prisiminti. Tai jį gali pražudyti.
-------
Ok, šį kartą rmt yra intriga:D (juokauju, nėra xd)
Ačiū visoms skaitytojoms :**
Kaip atsiprašymą už ignoravimą šią dalį skiriu Godai :*
YOU ARE READING
Red bracelet (hariana) (LTU)
FanfictionRaudona. Daugeliui ši spalva asocijuojasi su krauju, kančiomis.... Bet kai kuriems, ši spalva reiškia gryną, tyrą meilę. Žinoma, šios emocijos gali susimaišyti. Taip ir buvo. Tik kaip išsirinkti vieną iš šių jausmų, kai net neatsimeni iš kur jie at...